Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen on jotenkin todella outo ja naivi.

Vierailija
23.10.2010 |

Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, ettei kirkon tarvitse vihkiä tai siunata homoseksuaalien avioliittoja, mutta maistraatin tuli se tehdä. Kirkko ja valtio pitäisi muutenkin erottaa toisistaan.

Mutta siis Räsäsestä...kaikki haastattelut, jotka olen lukenut hänestä ja elämästään, ovat jättäneet jotenkin huvittuneen olon. Lisäksi luin joskus jutun hänen tyttärestään, siinä Päivi kertoi että tytär on jo ihan pienestä asti surrut ihmisten sielujen puolesta. Pelännyt siis bussikuskin ja ei-uskovien sukulaisten joutuvan helvettiin. Onko tuo ihan tervettä opettaa pienille lapsille helvetin pelkoa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se jokaisen uskovaisuus yleensäkin näyttäydy helposti naiviutena sellaiselle, joka ei itse ole niin uskossa?

En tiedä minkä ikäinen ollut kun on tuntenut tuota helvetinpelkoa muiden puolesta,

mutta eikö tuonkin asian tiedostaminen kuulu ihan kristinuskon perusasioihin, jos lapselleen haluaa ne opettaa?

Vierailija
2/2 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hänen vanhempansa opettivat hänelle ja asia on (hänelle) sen takia aivan luonnollista, eikä millään muotoa kieroutunutta tai muulla tavoin epätervettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi