Musiikkia 3- vuotiaalle?
Onko kellään suositella kivaa lastenlevyä 3-v:lle? Mitä mieltä olette ipanapasta tai hevisauruksista?
Kommentit (30)
- Piilometsän säveliä (juuri ilmestynyt, IHANA)
- Karvakorvan laulupurkki (Vauvan vaa'an tekijöiltä, tosi hauska ja ihana)
- kaikki Nukketeatteri Sampon levyt
- Anni tanni talleroisen lastenlevyt
- Vauvojen laulun aika (sopii nimestään huolimatta isommillekin mainiosti)
- Marjatta Pokelan koko tuotanto (vähän vanhempaa, mutta edelleen oikein ajankohtaista ja hyvää lasten musiikkia)
- Pikku-Marjan eläinlaulut (klassikko)
- Satutunti, Lystitunti, Leikkitunti (kirjoja, joissa mukana CD, Satu Sopasen tosi laadukkaita musiikkipaketteja)Näissä kaikissa on OIKEAT, akustiset soittimet ja erittäin ammattitaitoiset tekijät. Uskoisin löytyvän kirjastosta ja uusimmat myös kaupoista. Nämä painivat ihan eri sarjassa kuin huoltoasemien Titinallet. ;)
T:musiikin opettaja
- Piilometsän säveliä (juuri ilmestynyt, IHANA)
- Karvakorvan laulupurkki (Vauvan vaa'an tekijöiltä, tosi hauska ja ihana)
- kaikki Nukketeatteri Sampon levyt
- Anni tanni talleroisen lastenlevyt
- Vauvojen laulun aika (sopii nimestään huolimatta isommillekin mainiosti)
- Marjatta Pokelan koko tuotanto (vähän vanhempaa, mutta edelleen oikein ajankohtaista ja hyvää lasten musiikkia)
- Pikku-Marjan eläinlaulut (klassikko)
- Satutunti, Lystitunti, Leikkitunti (kirjoja, joissa mukana CD, Satu Sopasen tosi laadukkaita musiikkipaketteja)Näissä kaikissa on OIKEAT, akustiset soittimet ja erittäin ammattitaitoiset tekijät. Uskoisin löytyvän kirjastosta ja uusimmat myös kaupoista. Nämä painivat ihan eri sarjassa kuin huoltoasemien Titinallet. ;)
T:musiikin opettaja
t. muskariope
uusia lastenlauluja sisältävän levyn LAULULAUKKU.
T. #2
- Piilometsän säveliä (juuri ilmestynyt, IHANA) - Karvakorvan laulupurkki (Vauvan vaa'an tekijöiltä, tosi hauska ja ihana) - kaikki Nukketeatteri Sampon levyt - Anni tanni talleroisen lastenlevyt - Vauvojen laulun aika (sopii nimestään huolimatta isommillekin mainiosti) - Marjatta Pokelan koko tuotanto (vähän vanhempaa, mutta edelleen oikein ajankohtaista ja hyvää lasten musiikkia) - Pikku-Marjan eläinlaulut (klassikko) - Satutunti, Lystitunti, Leikkitunti (kirjoja, joissa mukana CD, Satu Sopasen tosi laadukkaita musiikkipaketteja) Näissä kaikissa on OIKEAT, akustiset soittimet ja erittäin ammattitaitoiset tekijät. Uskoisin löytyvän kirjastosta ja uusimmat myös kaupoista. Nämä painivat ihan eri sarjassa kuin huoltoasemien Titinallet. ;) T:musiikin opettaja
t. muskariope
meillä 2-vuotias kuuntelee mm.
Ipanapaa (ei hyvä)
Paukkumaissin kaikkia kolmea levyä
Sopasta ja Tuttiorkesteria
Vauvan vaakaa
Fröbeleitä
jne.
Se on laadukas, ja korvistaan tarkka nelivuotias tykkää myös. Eikä tee pahaa esitellä vähän erilaisia musiikin lajeja; tämä on siis aitoa kansanmusiikkia.
Mua melkein kaduttaa, että olen hankkinut pikkulasten poppilevyn eli Ipanapan, ehtisihän tuota myöhemminkin... Kuningas ei kuitenkin uppoaa niin hyvin, että jotain siitä lapsi kai saa.
Se on laadukas, ja korvistaan tarkka nelivuotias tykkää myös. Eikä tee pahaa esitellä vähän erilaisia musiikin lajeja; tämä on siis aitoa kansanmusiikkia. Mua melkein kaduttaa, että olen hankkinut pikkulasten poppilevyn eli Ipanapan, ehtisihän tuota myöhemminkin... Kuningas ei kuitenkin uppoaa niin hyvin, että jotain siitä lapsi kai saa.
Joo Kiekkumaralla on ihana. Sama Freija-yhtye soittaa uudella Piilometsän säveliä levyllä. Suosittelen.
IPANAPA! Se on myös vanhemmille kivaa kuunneltavaa :)
tykkää hirveästi PMMPn puuhevosesta ja siitä tykkään itsekin kun on omasta lapsuudesta tuttuja lauluja. myös Miumau Ihhahhaa-levy on hyvä sekä Laululaukku ja Vauvanvaaka (vieläkin). Fröbiköitäkin kuuntelee mutta ne ovat aika "meluisia" pojan mielestä, ei siis jaksa montaa biisiä. Hevisaurus ei uppoa eikä liioin Ipanapa, sanoo näistä itse että on isommille tarkoitettu. Kuuntelee myös niitä prisman halpislevyjä mutta ei tykkää yhtä paljon. Itse tykkään Paukkumaissista mutta poika taas ei. Lisäksi hän tykkää todella paljon Maija Vilkkumaasta:)