Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei uskoisi, et me tienataan...

Vierailija
15.10.2005 |

...yli 10.000¿/kk, siis mun mies tienaa sen 10.000¿ ja mä saan opintorahaa verojen jälkeen 193¿/kk + lapsilisät.

KAIKKI rahat vaan häviää jonnekin, asutaan ihanassa omakotitalossa ja ikinä en katso mitä ruoka maksaa kaupassa, ostan mitä huvittaa, mut silti!

En ilkeä IKINÄ edes kertoa kyseistä asiaa tuttavilleni, koska tienaavat niin paljon vähemmän, esitän " köyhää" , ja muka olen olevinani tosi pihi joissain asioissa. (Vaikken todella olekaan!)

Purnaan MUKA päivähoitomaksuista muiden mukana, vaikka ihan sama paljonko ne ovat! (Etteivät ihmettele hiljaisuuttani)

En IKINÄ ilkeisi kertoa totuutta, miten muilla, onko teillä tällaisia salaisuuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puolestani kehtaa kertoa kenellekään kuinka ihana aviomies mulla on. Pelottaa, että joku tulee kateelliseksi. Mutta toisaalta...mistä minä tiedän toisten makuja :)

Se on todella komea, mahtava sängyssä ja loistava isä. Voiko parempaa toivoa?

Vierailija
22/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vielä kaiken lisäksi IHANA mies, lapsille IHANA/TÄYDELLINEN isä, ulkonäkö...nojaa ainakin mulle sopiva,mutta olen kyllä aika mustasukkainen naisten kiinnostuksista päätellen, eli kaikin puolin ihana mies MULLE ja LAPSILLE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuo 19 ole se joka levittelee rahasta???

Vierailija
24/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit jees, koska ovat hyvätuloisia perheitä ja hekin matkustelevat, mutta vanhoille ystäville en haluaisi sanoa. He ovat fiksuja ja kaikin puolin menestyviä ihmisiä... Ainoastaan valitsivat alansa väärin ja ovat koulutettuja pienipalkkaisia!

Ja tietenkin erona on sekin, että meitä on kaksi tienaamassa, kun lapsuudenystävät asuu yksin. Ollaan kolmekymppisiä ja minä olen se, jolla on talot, autot, matkat ja ylimääräistä rahaa. Tosin kadehdin joskus heidän vapautta.:)

Vierailija
25/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli kirjotusvirhe ni sitte ei mittää:)

Nro 9 ja 30

Vierailija
26/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin nro:lle 19, et levittelee....sori!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän