Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei uskoisi, et me tienataan...

Vierailija
15.10.2005 |

...yli 10.000¿/kk, siis mun mies tienaa sen 10.000¿ ja mä saan opintorahaa verojen jälkeen 193¿/kk + lapsilisät.

KAIKKI rahat vaan häviää jonnekin, asutaan ihanassa omakotitalossa ja ikinä en katso mitä ruoka maksaa kaupassa, ostan mitä huvittaa, mut silti!

En ilkeä IKINÄ edes kertoa kyseistä asiaa tuttavilleni, koska tienaavat niin paljon vähemmän, esitän " köyhää" , ja muka olen olevinani tosi pihi joissain asioissa. (Vaikken todella olekaan!)

Purnaan MUKA päivähoitomaksuista muiden mukana, vaikka ihan sama paljonko ne ovat! (Etteivät ihmettele hiljaisuuttani)

En IKINÄ ilkeisi kertoa totuutta, miten muilla, onko teillä tällaisia salaisuuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää niin maan pirusti.

Vierailija
2/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meidän tulot (minä kotihoidontuella) on yhteensä n. 2000-3000 euroa kuussa, mutta mies tekee tosi harvoin täyttä työviikkoa ja työpäivätkin on mukavan lyhyitä. Tätä en kehtaa kertoa kellekään jotka tienaa suunnilleen saman verran ja mies on jatkuvasti töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuloja onkin nettona vaan jotain 3000 luokkaa. Kavereilla joilla on puolet vähemmän jää säästöönkin. Hävettää...

Vierailija
4/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen ostanut lapsille kalliita merkkivaatteita, niin muistan mainita et vaatteet oli tosi hyvässä tarjouksessa (muka), oikeesti hävettäisi!

Johtuu varmaan siitä, että olen itse lapsuudessa elänyt sisaruskatraassa, jossa ei saatu kuin toisten/serkkujen vanhoja käytettyjä vaatteita.

Menin vain naimisiin hyvän miehen kanssa (ammattikoulu käyty, siis tarkoitan HYVÄN miehen, en tarkoita ammattia!) ja yritys on menestyvä!

Vierailija
5/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa välillä n.7000¿ ja kyllä ne kaikki menee. Ennen yhteiset tulot oli jotain 2000¿ ja piisas yli äyräitten. Nyt jos saa nii vähän (provikka palkka, minä kotona lasten kanssa) ni tuntuu ettei mihinkää riitä...

Vierailija
6/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku ajetaan uudehkolla autolla, lapsella on hyvät vaatteet, asutaan isossa omakotitalossa, syödään hyvin yms ja jää joinain kuukausina jopa säästöön. Silti ei tarvi maksaa läheskään täyttä päivähoitomaksua...

Vierailija
7/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään! Olen huomannut, että niin se vain on, suuret tulot, suuret menot. Pienet tulot, pienet menot!

Aika paljon laitan myös rahaa rahapeleihin, en uskalla edes laskea paljonko rikastutan veikkaus.oy:tä!

Ap

Vierailija
8/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelen ja olen yksinhuoltaja ja rahaa ei oo. Mut me kuljetaan muodikkaissa vaatteissa ja meillä on kaikkea ja me syödään paremmin kuin muut opiskelija/huonotuloiset perheet.

Myyn persettä aina kun voin, joten rahaa riittää...Eikä se perse panemisesta kulu, lihakset vaan paranee...

Vierailija
9/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUORA!

En voi edes sanoin sanoa mitä ajattelen sinunlaisistasi!

Siinäpähän myöt sieluasi, IKINÄ et voi " palata" taaksepäin, 1 ainoa elämä sulla on elettävänä!

Säälin lapsiasi, tuollaiselta äidiltä lapset pois! Aina on parempi rehellinen kunnon ÄITI kuin persettä myymä kapinen HUORAÄITI! YÖK!!!!!!!!!!!!!!!

Ap

Vierailija
10/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka säästöön ei jää mitään ja kaikki menee, ni onhan se totta ettei tarvi pahemmin miettiä että mitä ostaa. Lapsille tosiaan aina kunnon kengät ja talvikamppeet. Ja toki itteenki:)

Enkä uskalla minäkää paljo noista palkoista toitottaa...

9

Vierailija
11/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahesta muksusta. Asutaan vuokralla, meillä on tosi vanha autonrähjä. Ollaan köyhiä

Vierailija
12/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös me asutaan hienossa omakotitalossa, meillä on kaksi autoa, ostan lapsille ja itselle ja miehelle hienoja vaatteita ja tavaroita. Matkustellaan paljon.

Vierailija
13/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn persettä aina kun voin, joten rahaa riittää...Eikä se perse panemisesta kulu, lihakset vaan paranee...

Vierailija
14/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua, mieten teillä on varaa matkustella tollaisilla kuukausituloilla...+ elää vielä muka hyvin???

Vierailija
15/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan laittaa jalkoja yhteen ja miettiä itseään!!!

Vierailija
16/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten jotkut myöntäisivät itsekin, että heillä tienataan oikein kunnolla, mutta eivät vaan ole kehanneet myöntää. Aattele, jos se naapuri tai kuka vaan valittaa sen takia, että luulee sua köyhäksi kun valitat jostain päivähoitomaksuista. Säälii sua raukkaa ja aattelee että onneksi itellä on asiat paremmin...:)

Vierailija
17/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään uskalla toitottaa tuloistamme kenelläkään, aika arkaluontoiseen asiaan Ap osui..

Vierailija
18/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole hirveen lähellä naapureita.

Yhdet TOSI ärsyttävät tuttavat kyllä on, joille OIKEASTI tekisi mieli kertoa kuukausitulomme, se tuttavamies on AINA niin polleana kukkona heidän pikku talostaan yleisellä asuinalueella ja leuhkii kauheasti KAIKESTA mitä ovat ostaneet, huonekalut on viimeisen päälle sisustuslehdistä katsotut...MUTTA,MUTTA: Arvostan yksilöllisyyttä, että huoneist näkee millaista porukkaa siellä asuu!

Itse olen aika taiteellinen ja siksi en voi ymmärtää tällaista persoonatonta sisustusta...jos sitä sisustukseksi voidaan sanoa...!

Ap

Vierailija
19/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kyllä köyhiä ja kiva ois tienata tuo mitä te!!!

Vierailija
20/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän