Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas mitä hommaa tuo teinien seurustelu on!

Vierailija
21.10.2010 |

Olen tässä sivusta seurannut 16v pojan seurustelua samanikäisen tytön kanssa ja yrittänyt miettiä, oliko se oikeasti aikanaan noin hankalaa. Ongelmaksi muodostuu se, etä poika ei saisi jäydä omissa harkoissa, äitinsä luona tai kavereiden kanssa, koska tyttö järjestää heti hirveän shown. On ilmeisesti peloissaan, että poika hänet jättää, jos ei olla yhdessä jatkuvasti vapaa-ajalla. Onko ihan yleistä nuorten keskuudessa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin sinuna itseäni peiliin: millaisen naisen mallin olet pojallesi antanut? Oletko itse kotityranni tajuamatta sitä? Kenties "tarkoitat vain hyvää" sillä, että kontrolloit muita.

Vierailija
2/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä sivusta seurannut 16v pojan seurustelua samanikäisen tytön kanssa ja yrittänyt miettiä, oliko se oikeasti aikanaan noin hankalaa. Ongelmaksi muodostuu se, etä poika ei saisi jäydä omissa harkoissa, äitinsä luona tai kavereiden kanssa, koska tyttö järjestää heti hirveän shown. On ilmeisesti peloissaan, että poika hänet jättää, jos ei olla yhdessä jatkuvasti vapaa-ajalla. Onko ihan yleistä nuorten keskuudessa?

Varmaan siinä tuleva palstamamma vahtaa jo poikakaveriaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin sinuna itseäni peiliin: millaisen naisen mallin olet pojallesi antanut? Oletko itse kotityranni tajuamatta sitä? Kenties "tarkoitat vain hyvää" sillä, että kontrolloit muita.

Vierailija
4/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai joka asia ole äidin vika?

Vierailija
5/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sulle, jos et ole pojan äiti. Epäilen nimittäin vahvasti, ettei äitinsä ole ihan tasapainossa. Ja siksi tuollainen tyttö tuntuu kovin tutulta ja kotoisalta. Siis sama idea kuin alkoholistin lapsi nai itse alkoholistin.

Vierailija
6/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sulle, jos et ole pojan äiti. Epäilen nimittäin vahvasti, ettei äitinsä ole ihan tasapainossa. Ja siksi tuollainen tyttö tuntuu kovin tutulta ja kotoisalta. Siis sama idea kuin alkoholistin lapsi nai itse alkoholistin.

ole kyllä mitään vikaa, ihan normaali ihminen. Et kai sä oikeasti kuvittele, etä mies nai äitinsä kaltaisen naisen? Tässähän menee av-mammojen anoppien haukkumiset ihan uuteen valoon...

Vierailija
7/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään on vallalla ihmeellinen "vanhempia ei saa syyllistää" mentaliteetti. Ikäänkuin lapset kasvaisivat tyhjiössä ja heihin ei ollenkaan vaikuta millaiset vanhemmat heillä on. Kyllä se vaan on hyvä vanhempienkin miettiä miksi heidän lapsillaan on sellaisia vaikeuksia kuin on.

Vierailija
8/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään on vallalla ihmeellinen "vanhempia ei saa syyllistää" mentaliteetti. Ikäänkuin lapset kasvaisivat tyhjiössä ja heihin ei ollenkaan vaikuta millaiset vanhemmat heillä on. Kyllä se vaan on hyvä vanhempienkin miettiä miksi heidän lapsillaan on sellaisia vaikeuksia kuin on.

mahtavaa logiikkaa

Vierailija
9/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista teiniseurustelua ja kuullut mm. kun tyttö kännykkään sättii poikaystäväänsä ja tivaa tältä että missä v:ssa sä olet ja miksi et ole tässä mun luona nyt jne, todella rumaan ja töykeään sävyyn. Olen ajatellut lähinnä että näinköhän on tytär ottanut mallia omasta äidistään, mistä muualta tuollainen ruma parisuhdetyyli opittaisiin?

Vierailija
10/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä oikeasti kuvittele, etä mies nai äitinsä kaltaisen naisen? Tässähän menee av-mammojen anoppien haukkumiset ihan uuteen valoon...

Miksi ne anopit sitten aina ärsyttää? Mikä yleensäkin toisissa ärsyttää? Se mitä ei pysty itsessään hyväksymään. Kun hyväksyy itsensä ja muut ihmisinä, ei enää tarvitse arvostella muita.

Ja lisäksi ongelmana on usein myös se, ettei se mies ole edes itsenäistynyt äidistään, vaan antaa äitinsä sekaantua perhe-elämäänsä.

Vierailija
11/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mistään kamala äiti-syndroomasta

Vierailija
12/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessahan trauma etsii traumaa. Molemmat tulevat samallalailla vinoutuneesta kodista ja tuntevat siksi vetoa toisiinsa.

Mutta toki tämä kaikki on paljon helpompaa kieltää, mutta se on totta.

Vierailija
13/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessahan trauma etsii traumaa. Molemmat tulevat samallalailla vinoutuneesta kodista ja tuntevat siksi vetoa toisiinsa.

tai tyhmää kyökkipsykologiaa.

Vierailija
14/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstamamman ja sen miehen avioliiton esiasteelta.... eli ei paljon poikkee tämän palstan valittajista, jotka ei päästä ukkoaan edes R-kioskilla käymään kun eivät voi olla varmoja ettei se pokaa matkalla uutta naista itselleen

:=DDDDDDD

Vierailija
15/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe. Ei ole vinoutumia, vaikka kuinka yrität kaivaa sieltä. Tytön vanhemmista ja perheestä en tiedä, kun en ole tavannut.

t.ap

Vierailija
16/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja kuvioita aikuistenkin parisuhteissa pyörii. Käsi ylös kenellä on täydellinen parisuhde?

Sitä vaan ei tajua niitä omia ja tuttuja omituisuuksiaan, kun ne on jo lapsuudesta tuttuja, mutta kyllähän nyt jokainen meistä näkee miten omituisia parisuhteita muilla on. ;o)

Vierailija
17/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja kuvioita aikuistenkin parisuhteissa pyörii. Käsi ylös kenellä on täydellinen parisuhde?

Sitä vaan ei tajua niitä omia ja tuttuja omituisuuksiaan, kun ne on jo lapsuudesta tuttuja, mutta kyllähän nyt jokainen meistä näkee miten omituisia parisuhteita muilla on. ;o)

joten siinä olemme erilaisia. t.ap

Vierailija
18/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa meissä on vinoutumia. Toiset kykenee sen myöntämään ja toiset ei.

Vierailija
19/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa meissä on vinoutumia. Toiset kykenee sen myöntämään ja toiset ei.

Vierailija
20/28 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edellinen tyttöystävänsä kohteli kyllä tosi huonosti, kokoajan kehittämässä jotain riitaa tyhjästä ja poika oli peloissaan että jättää jonka lopulta tekikin.

Nyt on alkanut tapailemaan toista tyttöä, toivottavasti vähän tasapainoisempi tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän