Kun ulosottomies tulee kantamaan tavarat pihalle
Tuleeko siitä etukäteen ilmoitus?Vai tuleeko häätöilmoitus vaan,mutta ei kerrota koska tavarat kannetaan pihalle?Maksaako ko. asukas sen?
Kommentit (26)
Mistä ihmeestä sä oot niitä pikavippejä ottanu ja mikä ihmeen yksityinen perintäfirma, joka soittelee uhkailuja sulle? Siis soittaako jotkut lailliset ja viralliset ja ihan oikeat perintätoimistot muka jonkun perään?
Kyllä soittelee, sekä lähettää uhkaus tekstiviestejä jatkuvasti.
Se on arkipäivää.
mutta ulosmittaavat jos on tavaralla jotain arvoa. huolto heittää loput surutta pois. nimim. alalla oleva ja häätöähän ei yhdestä maksamattomasta vuokrasta saa..
saa häätöä yhdestä maksamattomasta vuokrasta?
mutta ulosmittaavat jos on tavaralla jotain arvoa. huolto heittää loput surutta pois. nimim. alalla oleva ja häätöähän ei yhdestä maksamattomasta vuokrasta saa..
saa häätöä yhdestä maksamattomasta vuokrasta?
Siis ei tarvi olla kahden kuukauden vuokrat maksamatta vaan ihan yhden kuukauden vuokra kahden kuukauden ajan maksamatta riittää.
Yhdestä kyseenalaisesta perintävirmasta soitettiin liittyen noihin vippilaskuihin. Sanoin puhelimeen, että soitan sinne ulosottoon ja kerron näistä "häirintäpuheluista." Se äijä meni ihan hiljaiseksi.
Ikävä juttu, että yksityisellä vuokrausrintamalla on näitä ongelmia. Henkilökohtaisesti en pystyisi menemään yksityiselle vuokralle. Olen kuullut kauhujuttuja. Minun kaveri peri pienen kaksion ja laittoi sen vuokralle. Hänellä on ollut vuokralaisten kanssa paljon ongelmia. Joutunut hakemaan häätöjkä ja saanut pelätä kämpän kuntoa. Hän itse asuu vuokralla toisella paikkakunnalla. (VVO) Hänkään ei uskaltaisi muuttaa yksityiselle vuokralle.
ja elää suhteellisen asiallisesti. Mitään muuta uskaltamista se ei vaadi.
Mistä ihmeestä sä oot niitä pikavippejä ottanu ja mikä ihmeen yksityinen perintäfirma, joka soittelee uhkailuja sulle? Siis soittaako jotkut lailliset ja viralliset ja ihan oikeat perintätoimistot muka jonkun perään?