Mä en kuulemma saa hylätä lapsiani, ettei niistä kasva mt-ongelmaisia.
Haluaisin jättää lapseni kokonaan isälle ja muuttaa 400km päähän. En haluaisi tavata lapsiani enää ollenkaan, mutta kuulemma lapsillani on oikeus äitiin.
Olen kyllä yrittänyt selittää, että ei ne näin paskaa äitiä tarvitse ollenkaan ja paremmin voivat kun häivyn kuvioista täysin.
Viranomaiset yrittävät kääntää mun päätä, mutta tasan tarkkaan tiedän että ne ajattelevat vain sitä, että lasteni ei tarvitsisi aikuisina juosta terapiassa, koska äiti heidät hylkäsi.
Ei ne mun tunteitani ajattele millään tavalla, vain lasten etua.
Jos en kelpaa lähiäidiksi enää, en aio olla äiti enää ollenkaan.
Kommentit (28)
lapsilleni pahaa, mähän jäisin asumaan vastapäätä lasteni kotia ja sitten kävelisin vaan kadulla lasteni ohi ilman että reagoisin heihin yhtään mitenkään, enkä pitäisi lapsiin mitään yhteyttä.
Ja jos oikeen ilkeä olisin hankkisin vielä yhden uuden lapsen, jonka kanssa sitten nykyisten lasten entisessä kodissa asustelisin.
Mutten mä nyt sentäs niin sairas yksilö ole.
ja olen niin laitostunut, että mä jo pidän tätä suljettua kotinani. Kun ei mulla sinne entiselle asunnolle ole ollenkaan ikävä.
Mut nyt tosiaan hoitsu tuli sanomaan että iltapala ja nappia nassuun.
niistä joka päivä mulle tulkutetaan ja udellaan että onko mulla niitä ikävä ja että lapsilla on oikeus äitiinsä.
Sossutkaan eivät muka jouda palaveriin, jossa sanoisin niille että älkää pliis vaivatko mua enää puhumalla mulle joskus synnyttämistäni kakaroista.
Mun puolesta mua ei tartte edes maistraatin enää merkitä niiden kakaroiden äidiksi.
Töitäkään en enää ikinä aio tehdä, etten joudu elareita makselemaan.
Taitaa kuitenkin tuo lapsiasia ahdistaa, kun palaat sitä puimaan tänne.
Ärsyttävää, kun Psykomamma esitää, että mikään ei tunnu missään, ja kenenkään mielipiteet eivät kiinnosta, mutta pakko on kuitenkin tehtailla avausta toisensa perään AV:lle...
pakottavat tapaamaan niitä silloin tällöin ja muka sopimaan että miten jatkossa edetään. Lapsilla kuulemma oikeus molempiin vanhempiin, just joo, vois minunkin mielipidettä kysyä.
Äidillä ei ole mitään oikeuksia, pelkkiä velvollisuuksia.
pakottavat tapaamaan niitä silloin tällöin ja muka sopimaan että miten jatkossa edetään. Lapsilla kuulemma oikeus molempiin vanhempiin, just joo, vois minunkin mielipidettä kysyä. Äidillä ei ole mitään oikeuksia, pelkkiä velvollisuuksia.
no edelleenkin sanoisin, ettei sua kukaan siihen voi pakottaa ja kyllä sulla on äitinäkin oikeudet. Lapsensa/lastensa huoltajuudesta on jokaisella oikeus kieltäytyä. Ei kukaan voi sua velvoittaa rakastamaan lapsiasi vaikka olisitkin niiden biologinen äiti.
*mieti.. mieti..*