Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten kehtaatte saunoa ilman vaatteita naapureiden kanssa tai muissa porukoissa?
21.10.2010 |
Jos joudun tuollaiseen tilanteeseen olen pyyhe ympärillä saunassa.En näyttäydy ikinä ilkosillani kuin oman miehen ja lasten kanssa..
Kommentit (23)
Lauteilla istuessa kai jokainen osaa panna jalkansa ristiin ja kädet rintojen eteen, ellei halua näyttää niitä. Saunasta pesuhuoneeseen mennessä voi niin ikään suojata rintoja tai muita haluamiaan ruumiinosia käsillä ja lähes aina on myös mahdollista kääntyä sillä tavalla sivuttain muihin nähden tai seinään päin, että toiset näkevät vain takamuksen. On täysin mahdollista saunoa porukalla niin, että kukaan ei näe rintojani eikä bikinirajojani muusta puhumattakaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomalaisessa saunassa kuuluu saunoa alasti
Alastomuus on luonnollista
Alue: Aihe vapaa
alasti sekaisin. Lähes kaikkien kavereiden pidempi aikaisten miesten pippelit olen nähnyt, en kyllä edes muista kenellä oli millainenkin, koska olimme saunomassa, ei harrastamassa mitään tirkistelyä tai ryhmäseksiä.
Sitten kerran ex-mies osottautui kännipäissään mustasukkaiseksi kun olin mennyt suihkuun niin että hänen ystävänsä näki minun peseytymiseni eikä hän vastavuoroisesti nähnyt kuinka ystävän vaimo peseytyi. Lopetin saunomisen sekasaunassa ja ex-miehenikin kanssa.