Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte saunoa ilman vaatteita naapureiden kanssa tai muissa porukoissa?

Vierailija
21.10.2010 |

Jos joudun tuollaiseen tilanteeseen olen pyyhe ympärillä saunassa.En näyttäydy ikinä ilkosillani kuin oman miehen ja lasten kanssa..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti naisseurassa voi alasti saunoa, uimahallissahan se on pakkokin. Mutta en mä halua vieraiden miesten näkevän mua alasti, joku roti se pitää olla.

Vierailija
2/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy saunomassa,heh tainnut pari kertaa joutua tilanteeseen että olen mennyt saunaan ilman vaatteita,enää en kyllä lähde!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä toiset naiset ei ois ennenkin nähneet? Jos ei, niin ei ole mitään syytä arastella. Mä olen ylipainoinen, mulla on arpia joka lähtöön ja silti saunon reippaasti saunailloissa tuntemattomienkin kanssa. Mä olen ihan tietoinen siitä, että isot naiset keksii aina tekosyitä siihen ettei tarvitse näyttäytyä vähissä vaatteissa ja alasti,ja mua harmittaa heidän puolestaan. Normaalilla näöllä varustettu ihminen kun tajuaa kyllä jos joku on ylipainoinen, oli vaatteet päällä tai ei. En mä koe että mua ois tuijotettu tai arvosteltu - jokainen voi tietenkin omassa päässään ajatella ihan mitä haluaa, mut ihmisten käytös on kuitenkin yleensä korrektia.

Pyyhe päältä pois vaan ap, ei muut pidä sun kehoa sen ihmeellisempänä kuin muittenkaan.

Vierailija
4/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kymmenen vuotta sitten olisi kehdannutkin.

Sitä paitsi nykyinen mieheni ei edes päästäisi minua sekasaunaan alasti...

Vierailija
5/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni kovin ainutlaatuisena. Samalla lailla kaikilla on kädet, jalat ja maha. En myöskään miellä saunomista tilanteena, jossa esitellään itseä tai arvoidaan toisia. Osaan myös oikein hyvin istua lauteilla ja liikkuakin paljastamatta intiimeimpiä osiani.

Vierailija
6/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saunaan mennään alasti. Oli siellä sitten ketä tahaansa.

Miksi ihmeessä pitäisi peitellä itseään? Saunominen on vanha suomalainen tapa, eikä siinä ole ennenkään kainosteltu...

En ole taas koskaan moista kuullutkaan, ei olisi tullut mieleenkään ettei joku haluaisi tulla saunaan koska siellä on muitakin.

Kuka teidät pässinpäät on kasvattanut?

Oikeita amerikkalaisia, olette tainneet katsoa liikaa tv:tä.

Itsetunnottomia raukkoja.

Vierailija
7/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö että ihan turhaan esim uimahallissa on naisten ja miesten puoli? Menetkö sinä sinne miesten puolelle suihkuun ja saunomaan, kun olet noin rempseä?

Vierailija
8/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa olla saunassa jos on jonkinlainen vaate päällä. hikoilla siihen vaatteeseen/pyyhkeeseen/uimapukuun. yök.

En mene saunaan katselemaan kenenkään alastomuutta, vaan SAUNOMAAN.

Asun ulkomailla ja jos pääsen joskus esim. kuntosalin saunaan, siellä pitää pitää uima-asua päällä, kun se on sekä miehille, että naisille.

Mutta meitÄhän on niin eri juniin, eikös?

Vierailija
9/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka et saunoisi, siellä pitää mennä suihkuun alasti.

Vierailija
10/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunonut muiden kanssa alasti, oli joukossa miehiä tai ei. Pidän alastomuutta luonnollisena asiana ja olisihan se vähänb pöljää istua kuumassa saunassa pyyhe päällä.

Vierailija
11/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauno ihan missä porukoissa vaan. Sekasaunoissa en käy, mutta muut naiset eivät häiritse pätkääkään. Paitsi jos joku kyyristelisi pyyhkeen kanssa, se vaikuttaisi kummalliselta.

Vierailija
12/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö että ihan turhaan esim uimahallissa on naisten ja miesten puoli? Menetkö sinä sinne miesten puolelle suihkuun ja saunomaan, kun olet noin rempseä?

ollut ihan missä tahaansa saunassa, myös naisten kesken.

Ettekö ikinä vietä saunailtaa kavereiden tai naapureiden kanssa? Meillä on töissäkin sauna ja kyllä siellä käydään ihan koko porukan voimin, tietysti miehet ja naiset eri vuoroissa.

Oikeesti. Ihan uutta legendaa mulle tollanen sivistely.

Vierailija
13/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kehtaakaan. Kroppa muuten täydellinen, mutta tissit pienet.

Vierailija
14/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua myöskään saunoa sekasaunassa. Oli ollut hieman järkyttynyt, kun tuttavaperheen luona yöpyessä oli talon rouvakin tuupannut saunaan miesten seuraksi.

Minusta ihan jokaisen oma asia kuinka saunoo ja kenen seurassa mutta olis ihan kohteliasta kysyä koko saunaseurueen mielipidettä aiheesta.

Vierailija
15/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekasaunassa ja naisten saunassa, ihan kuinka vaan. Ei mussa ole mitään sellaista, mitä jokainen ei olisi jo elämässään nähnyt.

Vierailija
16/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama ketä muita saunassa on. Luonnollinen asia, en näe tilanteessa mitään hävettävää. Eikä tosiaan tulisi mieleenkään mennä saunaan pyyhe / uikkarit päällä.

Vierailija
17/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kroppa ei todellakana vastaa mitään nykyaikaista ihannetta. Mut mua ei hitustakaan haittaa että joku näkee mun läskimahan.

Se harmittaa, että monilla naisilla on niin huono itsetunto, että hyppäisivät ennemmin kaivoon kuin olisivat alasti muiden nähden. Kun on tyytyväinen omaan kroppaan, on helppo elää.

Vierailija
18/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunat on parhaita, etenkin kun ollaan juhlatuulella. Nousuhumalassa ujotkin rouvat innostuvat vieraasta kikkelistä ja yllättäviä asioita joskus tapahtuu. Täytyy olla todella ahdasmielinen jos alastomuutta pelkää.

Vierailija
19/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tarvetta esitellä itteeni toisille, ei edes naispuolisille.

En todellakaan aio missään firman pikkujouluissa alasti kekkaloida, itse asiassa en menisi saunaan edes pyyhe päällä koska olen miesvoittoisella alalla.

Itse asiassa minä tuntisin myös oloni kiusaantuneeksi jos joku kaveri tulisi saunomaan nakuna mun kanssa.

Vierailija
20/23 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunat on parhaita, etenkin kun ollaan juhlatuulella. Nousuhumalassa ujotkin rouvat innostuvat vieraasta kikkelistä ja yllättäviä asioita joskus tapahtuu.

tosi paljon sekasaunoissa eri porukoilla, eikä ole koskaan ujotkaan rouvat innostuneet vieraasta kikkelistä tai muuta vastaavaa.