Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla pitkä kesäloma?

Vierailija
03.06.2024 |

Mitä aiotte tehdä? Itselläni alkoi juuri 10 viikon kesäloma ja loppuviikosta lähdetään vähän Keski-Eurooppaa kiertämään. Viimeistään jussina takaisin ja akateemisen ystäväporukan kanssa mökkijuhannus. Heinäkuussa sitten kotimaan matkailua. Mahtava kesä tulossa!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän sie hättäile, mulla on lomaa koko loppuelämän erinomaisella eläkkeellä.  98 % eläkkeen saajista saa pienempää eläkettä mitä minulla on. 

Vierailija
2/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! Ensin neljä viikkoa nyt ja myöhemmin kesällä neljä viikkoa. Töissä käyn välissä tekemässä muutaman jutun. Tosin enpä lomaillut edellisenä kesänä, enkä sitä edellisenä... Toki omia valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lomaa aina max kaksi viikkoa kerrallaan. Tosin lomaa on vain kuusi viikkoa, mutta otan lomaa toukokuussa, heinäkuussa ja lokakuussa. 

Vierailija
4/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kuin viisi viikkoa kesälomaa. Mutta tykkään työstäni, joten ei haittaa. En ole niitä, jotka elää vain odottaen lomia

Vierailija
5/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kuin viisi viikkoa kesälomaa. Mutta tykkään työstäni, joten ei haittaa. En ole niitä, jotka elää vain odottaen lomia

Tykkään itsekin työstäni, mutta Suomen kesä on niin lyhyt, että täytyy nauttia täysillä.

Ap

Vierailija
6/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajilla on ainakin. Varokaa.

Vierailija
7/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole akateeminen vaan duunari, mutta työni on niin special osaamista, että ole töissä vain 3kk vuodesta, loput asun lämpimässä. Olen Suomessa kesä-heinä-elokuun.

Vierailija
8/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Tänä vuonna kesäloma alkaa lokakuun vikalla viikolla ja palaan lomalta joulukuun tokalla viikolla. Samoa ja Uusi-Seelanti kutsuu silloin. 

Vierailija
9/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun lopulla alkaa ja loppua ei näy.Vuosi tai kaksi menee kyllä

Vierailija
10/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on. Tänä vuonna kesäloma alkaa lokakuun vikalla viikolla ja palaan lomalta joulukuun tokalla viikolla. Samoa ja Uusi-Seelanti kutsuu silloin. 

Työkaveri pitää yleensä lomaa kolme viikkoa tammikuussa ja lähtee jonnekin lämpimään. 

Vierailija
11/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#julkinensektori

Vierailija
12/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3kk loma aina, joista lomaillut jo kaksi viikkoa. Olen jo tylsistynyt. Pari reissua edessä ja mökkeilyä, mutta vuosi vuodelta nautin kesästä pitkästä lomasta huolimatta vähemmän ja vähemmän. Voi olla että ens kesänä otan jonkun kesätyön.

Vierailija
13/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 3kk loma aina, joista lomaillut jo kaksi viikkoa. Olen jo tylsistynyt. Pari reissua edessä ja mökkeilyä, mutta vuosi vuodelta nautin kesästä pitkästä lomasta huolimatta vähemmän ja vähemmän. Voi olla että ens kesänä otan jonkun kesätyön.

Tasan ei mene nallekarkit. Itselleni ei tulisi kesällä ikinä tylsää. Varmaan päinvastoin kasaisin ihan liikaa kaikkea, mitä pitäisi ehtiä tehdä, nähdä ja kokea. Tänäkin aamuna aikaisin töihin ajaessa katselin mielettömän ihania maisemia ja mietin, miten surullista katsella niitä aina vain auton ikkunasta kiireessä. Kuinka ihanaa olisi lähteä aikaisin aamulla patikoimaan. Vapaapäivinä ei vaan jaksa, kun arkena joutuu heräämään aikaisin ja yöunet jää aina vähän vajaaksi. Pakko nukkua niin pitkään kuin nukuttaa. 

Vierailija
14/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko akateemiset ihmiset aina tuollaisia itserakkaita fleksaajia kuten ap?

Vierailija
15/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku tästä: juhannus akateemisen ystäväväporukan kanssa. Ei siitä että vietät juhannusta heidän kanssaan vaan siitä että piti mainita akateemisen.

Vierailija
16/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kuukautta. Päiväkoti-ikäisen laitoin lomani ajaksi mummolaan maatilatöihin. 

Vierailija
17/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 8 viikkoa lomaa. 3 viikkoa pidetty ja loput heinä-elokuussa.

Vierailija
18/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 viikkoa lomaa ja tänään eka lomapäivä. Pihan laittoa, lasten ja eläinten kanssa touhuilua ja lähimatkailua. Mies heinäkuun lomalla ja silloin tehdään pari perhereissua, joista toinen ulkomaille. Kesäteattereita kierretään ja festareita.

Vierailija
19/22 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mun "kesäloma" kesti 2 vuotta ja kuukauden. Nyt loppui työt helmikuussa niin "loma" kestää ties kuinka kauan. Saa nähdä kauanko itse kestää? Pää on alkanut oireilla ahdistuksena.

M.53

Vierailija
20/22 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi viikkoa tulossa, joten se on ihan kivan pitkä pätkä. Viikko kesäkuussa, koko heinäkuu ja viikko elokuussa. Olisin mielelläni säästänyt lomaa syksymmällekin, mutta on sen verran tiukka syksy edessä, ettei se tänä vuonna onnistunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän