Lue keskustelun säännöt.
Ruotsissa "hän", kun puhutaan
Kommentit (3)
niin sekaan pitää laittaa suomenkielisiä sanoja.
Joten käytä sanaa 'se'
jos on kyse ruotsista jossa puhutaan ruotsia, niin se on eri kieli
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joidenkin mielestä pitäisi sanoa "han eller hon" ja naisvaltaisesta asiasta puhuttaessa voi sanoa "hon" jos on syytä olettaa että kyse olisi naispuolisesta.
koska itse muistelen,että ruotsissa se olisi tosi poikkeuksellisesti feminiini eli hon.
T:ap
Eli ruotsinmaikat apuun.