Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yh olisi katkera? Miksi se on oletusarvo?

Vierailija
21.10.2010 |

Minä tunnen monta naista joka on jättänyt vätysmäisen ja huonon miehensä ja on ainoastaan helpottunut että on päässyt riippakivestä eroon.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain lapseni juhlavahinkona pitkän lapsettomuuden jälkeen. Lapsi on tokalla, elämäni on aika kivaa. Kikkeliä pitäis saada useammin, mutta en jaksa ruveta vaivautumaan sen perässä juoksemiseen. On muutakin puuhaa.

Vierailija
22/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaukseni ei liity yh-tematiikkaan mitenkään, olen vain kiinnittänyt huomiota katkeruuden käsitteseen ja sen käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sujuu paljon paremmin/helpommin ilman perässävedettävää miehenkuvatusta.

Vierailija
24/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyse ei ollut siitä, etteikö toinen olisi halunnut. Se (eli vastaanhangoittelu eroamisessa) oli yksi hänen tavoistaan hallita minua. Itse en voinut jäädä sellaiseen suhteeseen. En ymmärrä miksi minun pitäisi olla katkera siitä, että se ei jatkunut. En ole myöskään katkera siitä, että menin tuollaisn kusipään kanssa naimisiin. En silloin tiennyt enkä tajunnut mihin joutuisin. Ihmiset tekevät virheitä eikä siinä katkeruus auta vaan se että ottaa opikseen.

katkeruutta, että puoliso olikin alkoholista tai muuten vaan kusipää ja jouduitte eroamaan (joka toki tuollaisessa tilanteessa helpotus)?

Itse ainakin haluaisin,että liittomme ja perheemme pysyisi kasassa ja vetäishän se katkeraksi jos toinen ei sitä haluaisi ja joutuisin eroamaan