Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yh olisi katkera? Miksi se on oletusarvo?

Vierailija
21.10.2010 |

Minä tunnen monta naista joka on jättänyt vätysmäisen ja huonon miehensä ja on ainoastaan helpottunut että on päässyt riippakivestä eroon.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käsittele kunnolla, niin katkeruus jää.

Vierailija
2/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies jätti vaimonsa lennossa nuoremman vuoksi". Ennenhän naiset eivät lähteneet niinkään, vaan heidät jätettiin.

Oman elämän onnellisuus on parantunut n. 100 % sen jälkeen, kun tajusin häipätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin viinaanmenevän mieheni 5 vuotta sitten. Nyt kahden lapsen yksinhuoltajana olen paljon onnellisempi. Toki uusi mies olisi tervetullut, mutta hyvä näinkin.

p.s Ennen jonkun mainitsemista asiasta, mieheni ei juuri käyttänyt alkoholia tavatessamme, eikä vielä ennen lasten saantiakaan. Sitten ukkoutui ja alkoi ryyppäämään.

Vierailija
4/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli moni yh omaa paremman tukiverkoston kuin parisuhteellinen

Vierailija
5/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ollut katkera hetkeäkään. Ero oli helpotus. Kaikista asioista tuli paljon helpompia sen jälkeen. Miksi olisin ollut katkera? Olin paljon katkerampi avioliitossa ollessani.

Vierailija
6/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolen vuoden jälkeen erosta ex jaksaa kiusata ja lähetellä noita huora- paskaviestejä. jos niistä pääsisi eroon, elämä hymyilisi.

Vierailija
7/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraksi se vetää.

Vierailija
8/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraksi se vetää.

Ei kaikille seksi ole vaan sitä "munansaamista", pärjään itse ainakin hyvin ilmankin seksiä, ei valittamista.

Vierailija
9/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraksi se vetää.

Saan siis riittävästi, kun en ole katkera, vaikka yh olenkin :)

Vierailija
10/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraksi se vetää.

Joten tämä ei ollut kovin hyvä selitys.

Yh:na olleena voin kertoa, ettei koskaan ole ollut niin paljon munaa tarjolla kuin silloin. Valitettavasti osa tarjokkaista oli noita katkeria perheenisiä, jotka eivät saaneet seksiä omassa suhteessaan niin sitten sitä tullaan vonkaamaan muilta baareissa.

Vierailija
11/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni parisuhteessa eläväkään saavan tarpeeksi munaa;)

En ole ollut päivääkään katkera,vaan onnellinen kun jätin mieheni.

Tällä hetkellä seurustelen ja munaakin saan ihan riittävästi...ja dildot on keksitty;)

Vierailija
12/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan ehdottelijoita yllättävästikin.

Enkä kyllä ole muutenkaan yhtään katkera :) Parempaa tämä on kuin huonossa parisuhteessa.

Vierailija
13/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä seurustelen ja munaakin saan ihan riittävästi...

Yh ei ole enää oikea yh, jos seurustellaan.

Vierailija
14/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeruutta, että puoliso olikin alkoholista tai muuten vaan kusipää ja jouduitte eroamaan (joka toki tuollaisessa tilanteessa helpotus)?

Itse ainakin haluaisin,että liittomme ja perheemme pysyisi kasassa ja vetäishän se katkeraksi jos toinen ei sitä haluaisi ja joutuisin eroamaan

Vierailija
15/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeruutta, että puoliso olikin alkoholista tai muuten vaan kusipää ja jouduitte eroamaan (joka toki tuollaisessa tilanteessa helpotus)?

Itse ainakin haluaisin,että liittomme ja perheemme pysyisi kasassa ja vetäishän se katkeraksi jos toinen ei sitä haluaisi ja joutuisin eroamaan

Miksi olisin katkera? Elämä on liian lyhyt katkeroitumaan loppuelämäksi. Tottakai alussa oli katkera ja surua riitti lasten takia, mutta aikansa kutakin. Kaikki on paljon parempaa nyt.

Vierailija
16/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeruutta, että puoliso olikin alkoholista tai muuten vaan kusipää ja jouduitte eroamaan (joka toki tuollaisessa tilanteessa helpotus)? Itse ainakin haluaisin,että liittomme ja perheemme pysyisi kasassa ja vetäishän se katkeraksi jos toinen ei sitä haluaisi ja joutuisin eroamaan

Olen saanut monta hyvää vuotta exäni kanssa, kaksi aivan ihanaa lasta. Surin kyllä, kun ero oli ajakohtainen, mutta en katkeruutta. Ehkä osa ihmisistä on positiivisempia tms?

Olen ollut yh jo pian 7v, ja elämä on ihan mallillaan, vaikka ydinperhettä ei enää olekaan, eikä toki koskaan tulekaan.

Vierailija
17/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä seurustelen ja munaakin saan ihan riittävästi...

Yh ei ole enää oikea yh, jos seurustellaan.

vasta yhteen muuttaessa menettää tuon "tittelin" yh.

Vierailija
18/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeruutta, että puoliso olikin alkoholista tai muuten vaan kusipää ja jouduitte eroamaan (joka toki tuollaisessa tilanteessa helpotus)? Itse ainakin haluaisin,että liittomme ja perheemme pysyisi kasassa ja vetäishän se katkeraksi jos toinen ei sitä haluaisi ja joutuisin eroamaan

Miksi olisin katkera? Elämä on liian lyhyt katkeroitumaan loppuelämäksi. Tottakai alussa oli katkera ja surua riitti lasten takia, mutta aikansa kutakin. Kaikki on paljon parempaa nyt.

Vierailija
19/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oletusarvo täällä, koska täällä katkerat yh:t valittavat -eihän ne riippakivistä eroon päässeet pidä isoa melua itsestään, vaan elävät tyytyväisinä ja vapaina!

Vierailija
20/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä näyttää että kaikkia mahdollisia negatiivisia tunteita nimitetään katkeruudeksi. Vielä hullumpaa on, että katkeruudesta aina aina aina puhutaan ikäänkuin se olisi jonkinlainen vika kantajassaan. Siinähän on kyse sellaisesta pahasta, mitä toinen, katkeruuden aiheuttaja on tehnyt eikä ole kunnolla hyvittänyt ja pyytänyt anteeksi.

Tällaisen asian ja ihmisen pahalla muistaminen on luonnollista ja normaalia, eikä kenelläkään ole mitään ihme velvollisuutta antaa pikaisesti anteeksi ja unohtaa kaikkia kokemiaan ikävyyksiä. Vaikka se toki olisi pahantekijän kannalta näppärää.

Jonkin asian ja ihmisen muistaminen pahalla ei välttämättä hallitse tai myrkytä "katkeran" elämää, kuten aina halutaan pahansuovasti väittää. Voi elää täysin onnellista elämää, nauttia perheestään ja ihanasta aviopuolisostaan, kuten kaikesta muustakin mitä on elämässä saavuttanut, ja samalla sujuvasti muistaa myös menneisyyden, ilman itsepetosta ja mustan väittämistä valkoiseksi. Ja toisin kuin aina väitetään, tästä ei välttämättä mitenkään kärsi se, joka muistaa pahaa pahalla. Ainakin minun tapauksessani asiasta todella kärsii se, jota pahalla muistan - ennen kaikkea hän näyttää kärsivän siitä, miten onnellinen minä hänen vastakkaisista yrityksistään huolimatta olen, ja että minä myös tiedän hänen menneisyytensä ja nykyisen "elämänsä" kaikessa häpeällisyydessään ja noloudessaan.