Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuvaile elämäsi kaamein krapula

Vierailija
20.10.2010 |

Minä voin aloittaa. Olin risteilyllä avomieheni ja ystäviemme kanssa. Ilta sujui rattoisasti koko illan ja yön väkeviä juodessa. Tuntui, ettei viina noussut päähän joten lappasin vaan enemmän ja enemmän kurkusta alas. Lopulta minua alkoi väsyttämään ja menin nukkumaan. Aamulla heräsin siihen, että näen mustia pilkkuja, päätä särki aivan perkeleesti ja aloin saman tien oksentaa keltaista nestettä pitkin hyttiä. En edes vessaan ehtinyt. Oksensin litratolkulla myös avomieheni päälle. Koko loppumatkan vietin hytissä ja tämän jälkeen darra tuntu kestävän pari viikkoa..aivan kamalaa,mutta otimpahan opikseni

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää n aika raatorehellisiä, kiitos.

Vierailija
62/80 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä pahin darra, mutta se viimeisin, joka on jäänyt mieleen. Olin Wienin yliopiston saksan kielikurssilla ja samalla suoritin pakollista kieliharjoitteluani. Edellisenä iltana oli ollut viini-ilta ja tulihan siirä kaikenlaista viiniä maisteltua. Seuraavana päivänä kielikurssilla oli vähän heikko olo. Muistan kun jossain vaiheessa alkoi päässä hämärtää ja puskea kylmä hiki päälle, mutta sinnittelin vain luokassa ja yritin olla

ihan huomaamaton. Kaiken lisäksi ulkona oli jotain 30 astetta lämmintä eikä luokkahuonekaan ollut kovin viileä. Jotenkin onnistuin

sinnittelemään tunnin loppuun ja sitten singahdin kämpille lepäämään. Sen jälkeen ei darroja ole ollutkaan, tuo

tapahtui vuonna 1995.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puutarhakeinusta itikoiden kuppaamana ja niin hiessä että luulin tarvitsevani saksia jotta saisin tiykan mekon pois ja pääsisin kylmään suihkuun. Suihkussa aloin hikata ja joka hikkauksen tahdissa ryöpsähti ripulia ulos, vissiin ei maha ollut tykännyt  yöllisestä tulisen rullakebabin ja kaljan yhdistelmästä. 

Onneksi asumme omakotitalossa keskellä metsää eikä kukaan ollut todistanut minun makaamistani mekko korvissa keinussa! Mies oli matkoilla, poika muuttanut jo omilleen.  Yöllä kotiin minut tuoneet kaverini kertoivat että olin  ollut aika rapeassa kunnossa, mutta olivat arvelleet minun selviävän sisään ja olihan kesä.

Loppupäivän vietin tuulettimen alla tissit paljaana ja join jääkahvia sekä paistoin kananmunia roskaruuan himoon, kun pitsataksi ei meille asti tule. Oli niin karmea kankkunen ettei tosikaan. Vasta kello 18 illalla pystyin  hyppäämään autoon ja ajamaan 15 km huoltoasemalle ostamaan tupakkaa ja suklaata.

Vierailija
64/80 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v oli  kaverien kanssa jossain ja me menimme ystäväni kanssa  juomaan parit lonkerot joen rantaan,tarkoitus ei ollut tosiaan vetää mitään lärvejä! Kas sitten paikalle sattui ystäväni tuttu joka pyysi meidät  mukaansa pubiin ja  lupasi tarjota,toikin sangriakannun pöytään ja olin että  voihan sitå lasillisen..

Kello oli noin kymmenen kun sanoin että  en voisi millään jäädä  kun lapsi on yksin kotona,vedin kotimatkalla pyörällä turvalleni ja sitten tytöltä tuli vielä tekstari että "moi, voinko jäädä Minnille yöksi?" Olin että just  juu kiva, ihan turhaan tässä hätäilin ja nyt on polvesta nahat rullalla! 

Teini löysi sitten mut nukkumasta  nakkena sohvalta ja  oli ihan että WTF?! kun  eteisessä oli  äidin laukku ja  keittiössä verta ja laastareita ja äiti itse kuorsasi perse paljaana sohvalla! Olin kai jotain häröillyt myös parvekkeella kun pöytä oli nurin. Hemmetin sangria.. 

Tytär kuittailee tuosta reissusta vieläkin.

Vierailija
65/80 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Vierailija
66/80 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena festareiden jälkeen,meillä ei ollut rahaa joten kävelimme noin 2km juna-asemalle telttoinemme. Oli kuuma ja molemmilla karsea kankkunen . Kun pääsimme junaan menimme tupakkavaunuun ja aloin huutoyrjötå siellä ympäriinsä jolloin myös kaveri alkoi ykätä, oksennukseni haju teki sen mitä tupakanhaju ei .

Loppumatka seistiinkin sitten avoimessa ovessa naamat ilmavirrassa.

Vierailija
67/80 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholisti. Lopetin juomisen kolme vuotta sitten, siis yli 10 vuoden viina- ja lääkeputken jälkeen. Vaikka se tehtiinkin sairaalassa, jossa olin 2 viikkoa, niin kesti kolmisen kuukautta että se ahdistus, vapina, nihkeä olo jne meni ohi.

Psyykiset arvet ovat vieläkin jäljellä: satutin liian montaa läheistä, ja karkoitin he käytökselläni luotani pois. Sen saa, mitä tilaa.

Vierailija
68/80 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole koskaan olllut kun en koske väkeviin. Tissutttelen ja lantraan viiniäkin kokiksellla.

Vierailija
69/80 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut krapulaa. En ole koskaan juonut alkoholia kovin isoja määriä ja lopetin sen juomisen kokonaan noin 15 vuotta sitten.

Vierailija
70/80 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI ole koskaan olllut kun en koske väkeviin. Tissutttelen ja lantraan viiniäkin kokiksellla.

Tai se on totta että ei ole olllut koskaan paitsi teini iässä kun joi pullon vodkaa raakana muttta siitä opittiiin. Muutoin ei pidä sanoa ei koskaaan.

Vierailija
71/80 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikon kiskomisen jälkeen oli niin paha olo että. makasin 2vrk sängyssä kykenemättä liikkumaan tai syömään. Joka sekunti yhtä tuskaa.

Sitten pamahti delirium tremens ja täys helvetti irti.

Lanssi vei sankarin sairaalaan toipumaan.... Siihen loppukin juominen.

Vierailija
72/80 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli itseasiassa eilen! Oltiin lauantaina ystävän kanssa pussikaljalla mistä siirryttiin terassille, lämmintä oli varmaan+30 joten luultavasti joku nestehukan tapainenkin iski kun käveltiin siinä paahteessa ja juotiin vain alkoholipitoista.   No joka tapauksessa heräsin kauheaan vapinaan ja kylmään hikeen aamukuudelta ja kun menin juomaan vettä alkoi oksettaa, oksensin lavuaariin ja samalla tuli ripaskat jaloille kun olin nukkunut alasti. Uskon että kalja, helle + yöpalaksi nautittu rullakebab sotkivat vatsan.  Kun ripuli hellitti jäi kamala pyörrytys ja uuvutus. Ei voinut edes ajatella tupakalle menoa eikä aamukahvia.  Onneksi  kaapissa oli avaamaton sipsipussi, sain suolaa mikä kohensi oloa hiukan mutta silti pystyin vain makaamaan tuulettimen vieressä silmät kiinni.  Pissallekin menin kontaten, onneksi asun yksin niin ei ollut kukaan todistamassa kun muikkeli ryömii alasti pitkin asuntoa.. Vasta iltakuudelta pystyin kävelemään kadun toisessa päässä olevaan kauppaan limukkaa hakemaan ja tupakkakin alkoi maistua kun aurinko laski.

. En muista noin kauheaa krapulaa olleen aikoihin! 

Vierailija
73/80 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui opiskeluaikoina. Kolmena iltana peräkkäin tuli juhlittua ja juotua väkeviä. Krapulapäiväksi sattui tietenkin kuukautisten ensimmäinen päivä, joka lisäsi pahoinvointia ja kivut siihen päälle. Makasin suunnilleen koko päivän vessan lattialla sikiöasennossa kylmän hien peitossa ja kyynelten valuessa. Viikko meni toipuessa.

Vierailija
74/80 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin teholta.

Siinä oli vähän WTF olo.

Äiti itkee vierellä ja juttelee lääkäreiden kanssa.

Koneet piippaa ympärillä eikä mitään muistikuvaa miten olin sinne päätynyt.

Vierailija
75/80 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin 24h putkeen, ruokatorvi ja mahaportti syöpyi puhki mahahapoista. Meni 3vrk niin että tuli järkyttävät tuskat rintaan ja kaulaan teelusikallisestakin vettä, sairaalareissu aika lähellä.

Vierailija
76/80 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Vierailija
77/80 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, amatöörit. Sillä se lähtee millä se on tullutkin. Jos nyt pari viikkoa ottaa loiventavia niin ei se kenestäkään juoppoa tee.

Vierailija
78/80 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme matkustaneet Tampereelle. Mies oli 3vuotiaan kanssa hotellissa, minä tapasin vanhan ystävän ja sovittiin että juodaan yhdet siiderit ja jutellaan. Lämmin päivä,hyvä.seura,eihän sitä yhteen malttanut jättää! Ryömin hotellille noin klo 2 yöllä ihan järkyttävässä kännissä ja sammuin vaatteet päällä. Aamulla mies herätti klo 9, hotellin aamupalalle ja Särkänniemeen!

Sain juotua vain kahvia ja sitten juoksin oksentamaan. Oli niin karmea olo että piti hakea yksi siideri kioskilta tasoittavaksi.

Särkänniemessä oli ihan kamalaa kun jalat oli kumia ja heikotti,piti vähän väliä istua alas.

Vierailija
79/80 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotta viinaa päähän. Alussa viikonloppuisin, viimeisinä vuosina päivittäin. En tullut juoppohulluksi. Olen ollu 2 vuotta raitis. Harmittaa, kun en lopettanut aiemmin. Krapuloita podin isoa ja vielä isompaa. Ne eivät olleet, eivätkä ole mitään ylpeilyn aiheita

Vierailija
80/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kaksi päivää kestäneiden festareiden jälkeen junassa kotiin kesähelteellä. Oksensin  tupakkakopissa ympäriinsä ja roikuin avoimessa ovessa junan  liikkuessa, että sain raitista ilmaa. Päätä särki helv""sti. Limsa oli lämmintä,melkein kuumaa eikä kellään ollut särkylääkettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän