Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistuksia? Synnytys lähellä? ov

Vierailija
08.11.2010 |

Olen rv 38 ja tänä aamun on vatsaa supistanut noin puolen tunnin välein. Ei kovin kivuliasta, lähinnä tuntuu kuin olisi vatsatauti. Aiemmin on tullut tällaisia satunnaisesti jonkun rasituksen jälkeen, nyt heräsin niihin. En tässä nyt ole sairaalaan lähdössä mutta kiinnostaa vaan että voiko synnytys alkaa näin "miedoilla" kivuilla kun minulle on sanottu että "kyllä sen sitten tietää kun se alkaa"...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä sen sitten tietää. Ja sillä oli kanssa vain vatsakipuja. Kun sitten meni sairaalaan neuvolan kehoituksesta olikin jo niin kiire ettei kivunlievitystä keritty antamaan.

Vierailija
2/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nyt supistuksia noin 8 min välein. Parasetamoli + suihku helpottivat, joten nyt loppuivat.

Puolen tunnin välein supistuksia voi olla useamman viikonkin ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensimmäinen, niin todennäköisesti ei vielä mitään kiirettä.

Vierailija
4/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoivat kestää tuntikaupalla, esim. 21-03 ja sitten vain tssäsivät kuin seinään. Kannattaa käydä pitkässä lämpimässä suihkussa, se aika usein stoppaa "muuten vain" -supistukset. Kyllä se oikeakin hälytys alkaa yleensä harvoilla, lempeämmillä supistuksilla, mutta tahti alkaa tihetä ja kipu tulee pian kuvioihin mukaan. Eli kyllä sitä sitten tietää kun pitää laitokselle lähteä. Mulla oli rv 37-38 eteenpäin noita vääriä hälyjä ja vauva syntyi vasta 40+4

Vierailija
5/5 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu että vauva pyöri eilen väkkärää tuolla mahassa, sellainen melske siellä kävi. Tuskinpa tässä mitään ihmeellistä vielä on. Ehkä sen sitten tietää kun on tosi kyseessä. Odotellaan...

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi