Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen miestä, kertokaa mikä sitä vaivaa?

Vierailija
20.10.2010 |

Ollaan nyt pari kk tapailtu kerran viikossa tai kahdessa, kerran 2 krt viikossa. Ja tää ei koskaan pyydä mua mihinkään, kerran humalatilassa tarjoutui seuraksi keikalle. Tai no ei edes tarjoutunut vaan vihjaisi jotenkin että voisi lähteä niin pyysin sitten mukaan.

Haluaa kyllä aina tavata kun pyydän, jutellaan facebookissa (tämäkin nykyään useimmiten minun aloitteestani), ja lähettää tekstiviestejä joskus. Kännipäissään lähetetyissä saattaa olla jotain etäisesti hellää sisältöä. Nyt on sentään tunnustanut että oli käynyt fb:ssa varta vasten kurkkimassa oonko lähettäny viestiä.

Siis hän on sanonut olevansa "vähän ihastunut" minuun ja teki sen ihan oma-alotteisesti. Seksiä on ollut 4 tai 5 kertaa ja se on ihan taivaallista ja kestää siihen saakka kun pitää nousta sängystä ylös aamulla, välissä vähän nukutaan mutta joku magneetti vetää yhteen kokoajan kun ollaan lähekkäin.

Mutta miksei se pyydä mua koskaan mihinkään? Se on minä joka aina kysyy että voitaisko tavata, on se sitten kerran viikossa tai kahdessa. Onko mies vaan niin ujo (minua reilusti nuorempi) ettei "pysty" en ymmärrä. Osaako joku tulkata mulle?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kyllä kelpaa, mutta ei halua sitoutua sinuun. Ehkäpä siksi.

Vierailija
2/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin kyseinen mies?Tapailen kans hiukan samanlaista...tuntuu että leikkii vaikeasti tavoiteltavaa tai jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi myös tapailette niin harvoin?

Vierailija
4/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasi on "ihan mukavaa" ja seksi oikein makoisaa, mutta ei kummemmin kaipaile siinä välillä.

Mieti nyt itsekin miten käyttäytyisit todella jalat alta menneenä. Lähettelisit hyvänyön tekstiviestejä, seisoisit vaikka päälaellasi että näkisitte mahdollisimman usein.

Realiteettiterapiaa: se on kevyttä viihdettä, ei elämäsi mies jonka perään kannattaa itkeä öisin. Otat uuden kun vain saat.

Vierailija
5/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on vain hitaasti lämpiävää tyyppiä, jos hän on joskus "saanut siipeensä" ja siksi varuillaan? Onko paljon harrastuksia/vaativa työ, ei ole aikaa suhteeseen?

Vierailija
6/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ah, nuoret!

Mutta jos se on sua REILUSTI nuorempi niin monen vanhoja te sitten ootte??

Ehkä pointti menee sitten siinä että se ei oikein usko että olisi susta kiinnostunut.

Mitä jos puhuisitte? Kysyt mistä kissa kusee!

Vierailija
7/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleena nuorempana miehenä kerron: se ei ilkeä oll akanssasi julkisesti, koska et ole samaa ikäluokkaa kun sen kaverit. So simple. Seksi on tietty ihanaa ja se toimii magneettina, mutta tuo "tapailu" on vain tapailua. Jos ei ole luontevaa jutustelua ja yhteyttä ilman seksiäkin niin miksikäs sitä muualla tapaisi. Ihastunuthan voi toki olla, vaikka ei hirveästi olisi yhteistä.

Vierailija
8/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan julkisesti kanssani kyllä, ja kaverinsa tietää minusta että tuskin varattu on, jos ei sitten jotain muuta "säätöä" jossain muualla samaan aikaan. Ei siis seurustella mutta tapaillaan ja on puhunut musta kavereilleen, kerran pyysi (tällöinkin humalassa..) kaverinsa bileisiin mut ei mun aikataulu natsannut.

t. ap

Siksi myös tapailette niin harvoin?

Vierailija
9/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain baarissa siis. Ja ihan halusi että käydään moikkaamassa sen kavereita jne. En näytä selvästi tai välttämättä ollenkaan vanhemmalta (riippuen päivästä :D), miehen kaveri luuli mua itseään nuoremmaksi, on mua 8v nuorempi.

Luonteva jutustelu tuntuu olevan hälle vähän hankalaa kyllä, jos ei ole alkoa ottanut..

t. ap

olleena nuorempana miehenä kerron: se ei ilkeä oll akanssasi julkisesti, koska et ole samaa ikäluokkaa kun sen kaverit. So simple. Seksi on tietty ihanaa ja se toimii magneettina, mutta tuo "tapailu" on vain tapailua. Jos ei ole luontevaa jutustelua ja yhteyttä ilman seksiäkin niin miksikäs sitä muualla tapaisi. Ihastunuthan voi toki olla, vaikka ei hirveästi olisi yhteistä.

Vierailija
10/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasi on "ihan mukavaa" ja seksi oikein makoisaa, mutta ei kummemmin kaipaile siinä välillä.

Mieti nyt itsekin miten käyttäytyisit todella jalat alta menneenä. Lähettelisit hyvänyön tekstiviestejä, seisoisit vaikka päälaellasi että näkisitte mahdollisimman usein.

Realiteettiterapiaa: se on kevyttä viihdettä, ei elämäsi mies jonka perään kannattaa itkeä öisin. Otat uuden kun vain saat.

t. ap

Vierailija
11/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko hällä yhden seurustelusuhteen lisäksi muita ollut, ei ainakaan niistä puhunut, voi olla että ei.

t. ap

Tai sitten on vain hitaasti lämpiävää tyyppiä, jos hän on joskus "saanut siipeensä" ja siksi varuillaan? Onko paljon harrastuksia/vaativa työ, ei ole aikaa suhteeseen?

Vierailija
12/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori.

Vierailija
13/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin kiinnostunut sinusta. Olet ok, ja that´s it.

Sinuna suuntaisin katseeni muualle, enkä jäisi roikkumaan tyypissä, joka ei ole kovin innolla jutussa mukana. Mullakin on kokemusta samantapaisesta penskasta aikoinaan, ja lopputulos oli, että tulin itse "jätetyksi". Oikeasti olisi itse pitänyt vain tajuta ettei moisesta pelleilystä ole kunnon suhteeksi.

Vierailija
14/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies, koska on nuorempi, ei vaan tunne tarvetta seurustella vakavasti kanssasi. Hän ei tunnu haluavan suhdetta, vaan huomiota ja seksiä silloin tällöin. Häntä saattaa pelottaa, että jos hän alkaa piirittää sinua, saat sellaisen kuva, että hän haluaa todella paljon olla kanssasi. Todennäköisesti hän järkeilee, että vanhempana naisena haluat pian sitoutua ja perustaa perheen, mihin hän ei tunne olevansa lainkaan valmis.

Vierailija
15/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan se, että seksi on mukavaa, ei tarkoita mitään muuta. Se on varmaan sitä myös jonkun muun kanssa.

Vierailija
16/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on seurustellut vakavasti ja tullut jätetyksi myös, että ehkä molemmat on hiukan varuillaan. Voi olla että ei halua sitoutua, toisaalta kyllä on puhunut siitä miten kaverit alkaa vakiintua, yhdellä vauva jne. Että ei nyt ihan niin nuori ole enää kuitenkaan.

Sitä juuri olen miettinyt että onko tämä vain seksisuhde ja ajankulua tms. hänelle, mutta toisaalta miksi sitten käy kurkkimassa fb:ssa onko multa viestejä.

Jos itse otan etäisyyttä niin hänestäkään ei paljoa kuulu, jos taas laitan jotain "on ikävä" tms. viestiä niin hänkin viestittelee enemmän.

On monesti huvittanut lopettaa yhteydenpito kokonaan, mutta sitten mietin että jos vaan on varovainen kun olen juuri eronnut ja haluaa tutustua ajan kanssa jne. että mokaanko jos en pidä yhteyttä ja menetän ehkä jotain tärkeää. Yleensä kun olen näin päättänyt niin hän lähettääkin jotain viestiä, ei mitään että haluaisi nähdä mut jotain muuta.

Olen jostain suomi24:sta lukenut että on ihan oikeasti niin vastakkaisen sukupuolen kanssa lukkoon meneviä ihmisiä että jäävät yksin lopulta vain omaa saamattomuuttaan, en tiedä onko tää sellanen. Saattaa olla sosiaalisia tyyppejä ja kavereita vastakkaisesta sukupuolesta mutta ei sitten suhteiden luominen oikein onnistu. Esim. ei meinaa aina uskaltaa pyytää mua yöksi vaikka olen aiemminkin ollut, sitten on ihan viime tingassa varovasti vihjannut ennenkuin junat lähtee eri suuntiin.

t. ap

Että mies, koska on nuorempi, ei vaan tunne tarvetta seurustella vakavasti kanssasi. Hän ei tunnu haluavan suhdetta, vaan huomiota ja seksiä silloin tällöin. Häntä saattaa pelottaa, että jos hän alkaa piirittää sinua, saat sellaisen kuva, että hän haluaa todella paljon olla kanssasi. Todennäköisesti hän järkeilee, että vanhempana naisena haluat pian sitoutua ja perustaa perheen, mihin hän ei tunne olevansa lainkaan valmis.

Vierailija
17/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa sinä sitä analysoit.

Vierailija
18/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis, itse olen sellainen, joka on siipeensä saanut ja kunnolla.

Nykyään miesten kanssa toimin aina huomaamattani niin, että mies jää siihen uskoon, että minua ei kiinnosta ja lopulta hankkii jonkun toisen, koska "minusta ei saa mitään irti". Humalassa olen kyllä innoissani,mutta selvinpäin tavattoman varovainen.

Olen siis saanut ihan suoraa palautetta mieheltä, johon olin ihan hulluna, mutta en uskaltanut heittäytyä, että hän luuli, että en ollut kiinnostunut...

Ap, tee näin. Kysy mieheltä suoraan, mitä haluaa?

Vierailija
19/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdetta. Seksihän kelpaa aina. Odota miehen aloitetta, nyt sä teet kaiken hänelle kovin helpoksi.

Vierailija
20/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan viitsi tai kehtaa pyytää. Pelkää esim. pakkeja tai että tekee jotain väärin.. ei osaa ilmaista tunteita... yms??