Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen miestä, kertokaa mikä sitä vaivaa?

Vierailija
20.10.2010 |

Ollaan nyt pari kk tapailtu kerran viikossa tai kahdessa, kerran 2 krt viikossa. Ja tää ei koskaan pyydä mua mihinkään, kerran humalatilassa tarjoutui seuraksi keikalle. Tai no ei edes tarjoutunut vaan vihjaisi jotenkin että voisi lähteä niin pyysin sitten mukaan.

Haluaa kyllä aina tavata kun pyydän, jutellaan facebookissa (tämäkin nykyään useimmiten minun aloitteestani), ja lähettää tekstiviestejä joskus. Kännipäissään lähetetyissä saattaa olla jotain etäisesti hellää sisältöä. Nyt on sentään tunnustanut että oli käynyt fb:ssa varta vasten kurkkimassa oonko lähettäny viestiä.

Siis hän on sanonut olevansa "vähän ihastunut" minuun ja teki sen ihan oma-alotteisesti. Seksiä on ollut 4 tai 5 kertaa ja se on ihan taivaallista ja kestää siihen saakka kun pitää nousta sängystä ylös aamulla, välissä vähän nukutaan mutta joku magneetti vetää yhteen kokoajan kun ollaan lähekkäin.

Mutta miksei se pyydä mua koskaan mihinkään? Se on minä joka aina kysyy että voitaisko tavata, on se sitten kerran viikossa tai kahdessa. Onko mies vaan niin ujo (minua reilusti nuorempi) ettei "pysty" en ymmärrä. Osaako joku tulkata mulle?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo kuulostaa kyllä juuri tuon miehen käytökseltä:/ On vielä semmonen juro suomalainen mies (näin itse sanonut) että tunteista puhuminen ei ilmeisesti ole kovin helppoa ja sellainen ujo ja kiltti. Luonnekin sitten varmaan vaikeuttaa asioita, itse olen tottunut ihan erityyppisiin miehiin enkä oikein tiedä miten tällaisten kanssa toimitaan.

Olen siis itsekin tullut jätetyksi kuten tämä mieskin ja saatan ehkä itsekin olla liian varovainen niin että toinen luulee etten ole niin kiinnostunut kun otan etäisyyttä. Saattaa siis luulla ihan samoja asioita minusta, kuin minä hänestä, että haluan ehkä vain seksisuhdetta tms.

Mutta miten erottaa ujon/aran sellaisesta jota ei vaan kiinnosta?

Tietysti pitäisi puhua asioista, mutta tuntuu että se voisi olla liian aikaista vielä. Jotain edistystä on tapahtunut, esim. mies uskalsi viime tapaamisella kertoa sairaudestaan josta ei aiemmin ole kertonut.

Jostain syystä ilmapiiri välillämme on vieläkin tosi jännittynyt, mikä on minusta outoa vielä tässä vaiheessa. Tähän ikään mennessä on kyllä ollut jo seksisuhteita, vakavia suhteita ja vaikka minkälaisia mutta tämä tuntuu nyt jotenkin ihan erilaiselta tuon jännityksen vuoksi. Luulisin tunnistavani jo jos toinen haluaa pelkkää seksiä, eikä tämä nyt ehkä ihan sellaista mielestäni ole. Mutta toisen seurassa edelleen sellaista alkujännitystä, ujostuttaa katsoa silmiin ym. mutta muualla kuin siellä sängyssä jossa kumpaakaan ei ujostuta. Katsotaan toisiamme silmiin melkein kokoajan, jopa just siinä h-hetkellä:D

t. ap

Mutta siis, itse olen sellainen, joka on siipeensä saanut ja kunnolla.

Nykyään miesten kanssa toimin aina huomaamattani niin, että mies jää siihen uskoon, että minua ei kiinnosta ja lopulta hankkii jonkun toisen, koska "minusta ei saa mitään irti". Humalassa olen kyllä innoissani,mutta selvinpäin tavattoman varovainen.

Olen siis saanut ihan suoraa palautetta mieheltä, johon olin ihan hulluna, mutta en uskaltanut heittäytyä, että hän luuli, että en ollut kiinnostunut...

Ap, tee näin. Kysy mieheltä suoraan, mitä haluaa?

Vierailija
22/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävöi, niin kyllä hän ottaa yhteyttä vaikka ei nyt suorastaan heittäytyisi suhteeseen. Eihän kukaan ota riskiä, että todella tärkeä ja kiinnostava ihminen katoaa kokonaan. Jos kyse on vain varovaisuudesta niin silloin hän luultavasti sanoisi, että haluaa katsoa kaikessa rauhassa ja edetä varovaisesti. Minusta tuo vaikuttaa siltä, että ottaa rusinat pullasta (=seksi) kun ei tarvitse nähdä mitään vaivaa, mutta ei halua suhdetta eikä ainakaan mitään uusperhekuviota. Kukapa nuori mies haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vähän samanlainen, ujo kolmikymppinen tyttö, hän ehkä odottaa minulta jotenkin aktiivisempaa otetta kun olen paljon kokeneempi, takana pitkä parisuhde, lapsia ym. Mutta sitten olenkin ujo pikkutyttö kuitenkin eikä hän ehkä hoksaa sitä:/ Sängyssä en ole ujo että ehkä ajattelee että en sitten muutenkaan ihmissuhteissa.

Niin, samalla tavalla oli ujo sängyssä myös alkuun, mutta sain rohkaistua sen ujouden pois kun huomasi ettei tarvinnut jännittää minun kanssani. Mutta seksistä on jotenkin turvallisempi puhua suoraankin kuin tunteista edes epäsuorasti.

Onko tällanen nyt sitten ujoutta, keskustelu chatissa siis: sanoo että vaihdetaas puheenaihetta, se ja se leffa vois olla hyvä, siinä on hyvii näyttelijöitä, se ja se ja se... - joo vois olla, mulla olis siihen alennusliput. -ookoo. Ja sitten hiljaisuus. Oliko tuo nyt joku yritys pyytää leffaan?? Olisin toki voinut sanoa että joo, mennään katsomaan, mutta kun ootin että se toinen kerrankin kysyisi...

t. ap

Ei vaan viitsi tai kehtaa pyytää. Pelkää esim. pakkeja tai että tekee jotain väärin.. ei osaa ilmaista tunteita... yms??

Vierailija
24/35 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä itse, kysyy kyllä joskus että lähdetkö meille kun jo ollaan tavattu jossain, ei aina. Kyllä hän ottaa yhteyttä fb-chatissa ja tekstarilla jos ei minusta kuulu, siis jotain höpöhöpöä, ei mitään "nähtäiskö". Ja joskus kaverinsa luona juomassa tms niin on ollut samalla mun kanssa chatissa. Ja mun juttuja on kuulemma kiva lukea, jotain arkisia höpöjuttuja. Ei ehkä vaivautuisi jos vaan seksi kiinnostaisi? Mutta ei koskaan sano ikävöivänsä, vaikka minä sanoisin, mutta reagoi siihen ja tuntuu olevan ilahtunut, ei kuulemma ahdista että sanon, olen kysynyt.

t. ap

ikävöi, niin kyllä hän ottaa yhteyttä vaikka ei nyt suorastaan heittäytyisi suhteeseen. Eihän kukaan ota riskiä, että todella tärkeä ja kiinnostava ihminen katoaa kokonaan. Jos kyse on vain varovaisuudesta niin silloin hän luultavasti sanoisi, että haluaa katsoa kaikessa rauhassa ja edetä varovaisesti. Minusta tuo vaikuttaa siltä, että ottaa rusinat pullasta (=seksi) kun ei tarvitse nähdä mitään vaivaa, mutta ei halua suhdetta eikä ainakaan mitään uusperhekuviota. Kukapa nuori mies haluaisi.

Vierailija
25/35 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä tunnen todella viihtyväni sun kanssa ja haluaisin olla enemmänkin tekemisissä, nähdä ja jutella useammin. Seksi on upeaa. Mutta en aina ymmärrä sun jutuista, että haluatko että tavataan vai haluatko olla rauhassa. Toisaalta vaikutat ilahtuneelta joskus kun otan yhteyttä, tavataan tms., toisaalta et tee aloitteita etkä kerro omista ajatuksistasi mitään. Onko susta vaikeaa tehdä aloitetta, vai olenko minä tulkinnut sut ihan väärin etkä oikeasti olekaan kiinnostunut?"

Vierailija
26/35 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi tapaamisia ehdottaa, pääasia että tapaatte. Silloin näet miten mies reagoi, millainen hänen ruumiinkielensä on, kuulet mitä ja miten hän puhuu. Fb-kirjoittelut ja kännipuheet kannattaa jättää omaan arvoonsa. Silmästä silmään totuus paljastuu. Ja pikku vinkkinä: kysy siltä mieheltä miksei hän koskaan pyydä sua mihinkään, älä Fb:ssä, puhelimessa tai tekstarilla, vaan kasvokkain ja selvin päin. Tsemppiä!

Vierailija
27/35 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kirjoittamana teorian että tuo olis joku tapa testata että onko nainen oikeasti kinnostunut. Ei tähän mutta vastaavanlaiseen tapaukseen. Että jos ei nainen pidä aktiivisesti yhteyttä niin mies tuntee ettei ole naiselle niin kovin tärkeä. En sitten tiedä.

Mutta kun pidän yhteyttä itse aktiivisemmin niin hänkin pitää, lähes päivittäistä höpöhöpöä mutta tarve kuitenkin kuulla että on toisen mielessä. Kyllähän tää on pikkuhiljaa edennyt mutta toooosi hitaasti.

On vaan niin outoa, on ollut suhteita elämässäni mutta ei tällasta kyllä. Siis joko selvästi aktiivisempaa yhteydenpitoa miehen taholta ja tässä vaiheessa ollut jo selvillä toisen tunteista tai sitten selvä torjunta mutta ei tällasta. En ymmärrä.

Mies kertoi kyllä itse olevansa ihastunut, ja näytti sitten yllättyneeltä kun sanoin että minäkin olen. Mutta ei se yhteydenpito siitä tiivistynyt kuitenkaan.

t. ap

28/35 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kummastuttaa, kun joka kulmassa vilahtaa sana viina. itse oisin varpaillani jos toinen haluaisi hellyytta ja yhteydenottoa vain kun on humalassa tai pienessa nousussa.

Yleensa se minun mielestani viittaa vain sankypuuhiin ja sanattomaan sopimukseen "ei muuta kiitos". vaikea sanoa

Vierailija
29/35 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kerran kun oli ollut jo aiemmin illalla kaveriensa kanssa jossain. Eikä sit juonut enempää. Mutta siis tarkoitin että on avoimempi fb:ssa tai tekstareissaan silloin kun on humalassa, selvinpäin paljon ujompi.

t. ap

Mua kummastuttaa, kun joka kulmassa vilahtaa sana viina. itse oisin varpaillani jos toinen haluaisi hellyytta ja yhteydenottoa vain kun on humalassa tai pienessa nousussa.

Yleensa se minun mielestani viittaa vain sankypuuhiin ja sanattomaan sopimukseen "ei muuta kiitos". vaikea sanoa

Vierailija
30/35 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selkiytti mun tunteet ja ajatukset - tai, no, tiesinhän minä missä mennään jo aikaisemmin, mutta en halunnut sitä itselleni tunnustaa. Oli helpompi elättää turhaa toivoa.

Kun mies ei ole ihastunut, vaan nauttii vaan 'pienestä kivasta', hän käyttäytyy juuri noin. Ei siinä rakkaudesta ole kyse, vaikka kuinka niin toivoisi. Parasta minunkin unohtaa turha haaveilu.

Vierailija
31/35 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat edes tuollaisen miehen? Jutustasi huokuu, että mies on usein humalassa. Veikkaisin, että häntä vaivaa lähinnä alkoholismi.

Miksi ihmeessä seurustelet tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
32/35 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ihmeessä elättelet romanttisia toiveita pojanjolpista, joka ei osaa keskustella eikä juurikaan oma-aloitteisesti tahdo syventää suhdetta??

Hän siis lähinnä ryyppää kavereiden kanssa, käy katsomassa joskus FB-päivityksiä ja noin muuten olette viettäneet jokusia öitä seksin merkeissä? Juuei, hän ei ole prinssisi, vaan keskenkasvuinen, tuleva juoppo, jonka rakkautta yrität lopulta pakottaa "vahinkolapsella", jos jatkat roikkumista.

Vierailija
33/35 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, joka ei oikein jaksa. Kun panettaa niin melkein jaksaisi lähettää fb-viestin.

Siis miehethän ovat tuollaisia. Makaavat sohvalla ja kuvittelevat naisten tulevan niiden luo, kun ovatn iin väsyneitä työpäivänsä jälkeen.

Tuo on yleistymään päin. Olisi asiallista jos veisi sinut edes kerran tai kahdesti oikeille treffeille.

Vierailija
34/35 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kovin kiinnostunut, niin saat silti hyvää seksiä.

Jos taas on epävarma itsestään (voi olla, kun on 8 v nuorempi), niin varmuus kasvaa, kun vaan pidät yhteyttä.

Joka tapauksessa älä stressaa jos pystyt olemaan stressaamatta, vaan nauti elämästä :)

Vierailija
35/35 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ajatellaan aina se negatiivisin vaihtoehto ja sitä lietsotaan sitten täällä.

Varovaiselta teidän alku kuulostaa, mutta se on mielestäni ihan ymmärrettävää ottaen huomioon että sulla on jo lapsiakin ja päättynyt liitto takana lasten isän kanssa. Mies on sinua reippaasti nuorempi.

Ei varovainen alku välttämättä paha ole. Meilläkin oli mieheni kanssa sellainen, johtuen siitä että itse olin vasta 17v ja mies oli eka poikakaverini, asuin vielä vanhempieni luona ja alunpitäen en ollut kovin innostunut ajatuksesta seurustelusta. Mies taas kävi juuri armeijaa ja sen jälkeen jatkoi opiskeluja toisella paikkakunnalla. Aika varovaisesti edettiin ja rakkaus pikkuhiljaa syveni. Rakastan miestäni ihan mielettömästi nykyään, yhdessä jo 13 vuotta ja lapsia 2 :)

Että voi siinä hyvinkin käydä. Ihan hyvä varmaan molempien kannalta edetä sillain varovasti. Eihän tuo mitään salamarakkautta ole villeine alkuhuumineen, mutta ihan hyvä alku kuitenkin.

Osa on luonnostaankin sellaisia hitaasti lämpeneviä myös rakkaudessa.

Minäkin sinuna katsoisin ihan rauhassa nyt vaan, ilman kiirettä ja turhia pelkoja, mihin tilanne etenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi