Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä

Vierailija
19.10.2010 |

Mieheni kaveri, ylipainoinen, suhteellisen älykäs, mutta viinanmenevä 37v mies.

Asuu talvet Thaimaassa, alkaa heti sinne päästyään kehumaan panojutuillaan. Siis maksetuilla naisilla, kehuu kuinka paljon nai sitä ja sitä parikymppistä, dokasi viikon putken ym. Suomessa ei ole mitään naisia, ei "saa" niitä.

Mielestäni alkaa olla aika säälittävää jo miltei keski-ikäiseltä mieheltä. Mitä mieltä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tosin kaksi tuon kaltaista miestä, toinen 45-vuotias, toinen kolmekymppinen.

Mitä olen näiden juttuja olen kuullut, tuo on hyvin yleistä.

Vierailija
2/6 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja elää, jättäkää rauhaan ja sanokaa että ei kiinnosta. Säälittävä pellehän se on. Huvinsa kullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy kyl sääliks niit taimalaisia huoria jotka jouduvat olla tälläisten läskien kaa =S hyi kyllä

Vierailija
4/6 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minkään ikäiseltä kehumista sillä että "saa"..Mun mielestä se ei ole kehumisen arvoinen juttu ja varsinkaan jos siitä pitää vielä maksaa

Vierailija
5/6 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joutuu maksamaan nuorista naisista, tai seksistä yleensä.

Kaksijakoinen juttu, kyllähän seksi "kuuluu" kaikille, mutta prostituutiossa on varjopuolensa.

Yleisesti ottaen tuollainen tyyppi on aika ankea, lihava "naistenmies". Aivan samanlainen kuin yksi työkaverini, joka avautui kerran firman juhlissa näistä jutuista, haukkui suomalaiset naiset(kerran eronnut - en ihmettele siitä sovinistista) ja kehui Thaimaalaiset.

Vierailija
6/6 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti osaa tyydyttää naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä