Alli- laihdutus kapseli
Onko kellä kokemuksia sitä pilleristä? oon jo pitkään harkinut tän käytöä.. Onko kellä jotain sanotava sitä?
Kommentit (4)
Minä oon käyttäny silloin kun ne tuli markkinoille. Painoni ei kyllä tippunut sen enenpää kuin normaalilla laihdutukseltaan, ja kalliita ovat. Jos ottaa sen lääkkeen ja syö jotain rasvaista vahingossa tai tahallaan niin kyllä täytyy olla lähellä vessaa :)
Eli kyllä se siis rasvaan reagoi....
mutta yksi tuttu aloitti ja vaikka oikein kokeili syödä tyyliin kermaperunoita ja suklaata niin mitään ei tapahtunut. Eli kai toikin riippuu täysin ihmisestä.
jonkun aikaa sitten kun tuliat markkinoille. Toimivat joo, mutta siis vain lisäkannustimena. Mulle tuli kyllä ihan kamala ripuli vaikken syönyt juuri mitään rasvaista. En olisi itse voinut moiseen ryhtyä jos olisin ollut työelämässä.
Nyt tällä hetkellä olen laihtunut paljon paremmin ja vähemmillä vaivoilla ilman Allia.
Ainoa joka on itselle toiminut ja josta ei ole ollut minkään laisia sivuvaituksia on ollut obesimed kapselit. Kapseleiden kanssa juodaan vain reilusti vettä ja lopputuloksena kylläinen olo jolloin ei ruokahalu ole kummoinen kun on täysi olo. Suosittelen! Katsokaa täältä http://www.gofitness.fi/obesimed-p-552.html