Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahanhajuisesta hengityksestä: eivätkö ihmiset itse tajua haisevansa pahalle?

Vierailija
05.11.2010 |

Mieheni on tällainen, litkii kahvia pitkin päivää, ei juo vettä lainkaan tms. ja haiskahtaa puhuessaan parkkiintuneelle kahville. Ei meillä mitään suuteloita harrasteta, mutta iltasuukon tulee antamaan ja ei pese iltaisin hampaitaan... no, näin raskaana tuo kuvottaa erityisesti, mutta muutenkin. Myös meillä töissä pari tällaista mieshenkilöä, joiden suu haiskahtaa parin metrin päähän. Eikö niiden puolisoita häiritse se?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monet naiset haisevat toisesta päästä hapansillille, vaikka eivät sitä itse tajua. Ja kaikki naiset ketjussa väittivät, että kyllä sen tietää mille itse haisee.

Eiköhän sama päde hengitykseenkin? Sitä ei vaan oikeasti tajua millaisia hajuja erittää.

Vierailija
2/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutteivät välttämättä voi sille mitään. Esim.refluksivaivat aiheuttaa pahanhajuista hengitystä, johon ei auta purkat eikä pesut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus pastilleja, mutta sitten se hotkaiseen koko rasian ohi mennen. Kyllä mullakin haisisi hengitys, jos joisin kuivattavaa kahvia enkä söisi mitään päivän aikana. Mutta mulla onkin aina raikkaita pastilleja mukana. Mutta kyllä munkin hengitys haisee, pitkän työpäivän jälkeen nälkäisenä ja janoisena.

ap

Vierailija
4/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti mun hengitykseni haisee ihan suoraan sanoen paskalta. En haista tai tiedosta muuten sitä itse, mutta puoliso kyllä valitettavasti huomaa. En voi sille mitään, ei auta pesut, pastillit eikä sitten yhtään mikään.

Vierailija
5/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saattaa olla vaikka viikon pesemättä hampaitaan.YÖKS!

Sit se tulee muka pussaan hyvän yön pusun. Hyi viddu mikä lemahdus, ihan ku hevosen lanta. Ei auta vaikka sanon sen ja kehotan hoitaan suuhygieniaa paremmin.

Vierailija
6/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei siis itse huomaa normaalisti.

Vierailija
7/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti mun hengitykseni haisee ihan suoraan sanoen paskalta. En haista tai tiedosta muuten sitä itse, mutta puoliso kyllä valitettavasti huomaa. En voi sille mitään, ei auta pesut, pastillit eikä sitten yhtään mikään.

todella kurja vaiva. Joskus kyllä ottaa päähän, että mieheni hengitys ei haise pahalle koskaan -lukuunottamatta sitä kahta vuosittaista kännäyskertaa, silloin haisee alkolle- vaikka huolehtii suuhygieniastaan hävettävän huonosti. Minä taas pesen ja jynssään ja patistan muitakin samaan ja olen itse sitten se hajuhemmo :(

Itse kysymykseen; en huomaa sitä itse mutta puolisoni (onneksi) informoi minua tarpeen tullen asiasta.

Kurja juttu on se että tyttäreni tuntuu perineen vaivan. Poikieni hengitys ei haise.

Vierailija
8/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengitys voi johtua niistä kuuluisista täälläkin puhutuista propuista. Minulla ei yleensä hengitys haise mutta heti kun alkaa vähän haisemaan tarkastan nielun, ja ainahan siellä on silloin proppuja. Onneksi ei tule kovin usein niitä mutta ällöjä ovat. Silloin ei auta hampaiden pesu tai mikään muukaan jos on noita proppuja, haisevat nimittäin ihan hirvittävälle

Vierailija
9/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. valkosipulikin haisee joistakin pahalle ja sen kyllä huomaa, jos toinen on syönyt ja itse ei.

Kuiva suu, lääkitykset, sairaudet ym. vaikuttavat kaikki siihen mitä suusta ulos höyrähtää. Joillakin ihmisillä on aina raikas suu vaikka söis mitä ym. ja toisella kuivasuisella saattaa olla kokoajan ongelmia hajujen suhteen. Eli vaikka tietäsikin ei välttämättä täydellistä apua aina löydy.

Vierailija
10/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran ientaskuun pesiytynyt tulehdus joka haisi kamalalle, mutta huomasin sen vasta kun tilanne oli jo tosi paha. Ties kuinka kauan olin haissut ja kun haju kehittyi pikkuhiljaa, en sitä itse ensin huomannut.

Suuhygieniasta huolehdin hyvin jo silloin, mutta nyt entistä paremmin. Mieheni ei edelleenkään vaikka asiasta on sanottu. En kyttää kuinka usein pesee hampaitaan, mutta tiedän kyllä ettei edes joka viikko. Enkä enää aikuiselle viitsi sanoa kun on monesti sanottu. Kahvi haisee ja tupakka sekä kaikki muu mahdollinen. En pysty nukkumaan kasvot häneen päin enää.

Vierailija
11/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonsil stones niin näet.

Vierailija
12/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonsil stones niin näet.

no ainakaan noi ei sit o syynä koska multa on kaikki risat poistettu..

t. nro 9

Vierailija
13/18 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on mainostettu mutta onko oikeasti hyötyä?

Vierailija
14/18 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monesti sanonut henkilökohtaisesta hygieniasta ja silti ei tee sille mitään. NO, olkoon ilman sitten!!

Vierailija
15/18 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorin siskoni ja äitini ovat tällaista haisevaa sorttia, ja tuo nuorin siskonikin on haissut lapsesta asti. Ja hajun tuntee ihan vaikka vieressä istuessa, ilman että kummemmin on hengityksen tiellä...

Moni olisi varmaan ilahtunut, kun löytäisi syyn asiaan ja saisi vaivan poistettua, mutta sille ei aina taida olla selkeää syytä...

Vierailija
16/18 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nielussa proppuja niin henki saattanee senkin vuoksia haista hiukan pahalta. Proput ovat piilossa, ei kaikkia saa pois puristeltua. Kunnallinen taho ei nielurisoja tämän vuoksi poista. Yksityisellä maksaa tuhansia.

Vierailija
17/18 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/18 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=8FL1XxosGI0" alt="http://www.youtube.com/watch?v=8FL1XxosGI0">http://www.youtube.com/watch?v=8FL1XxosGI0</a&gt;

Juuri noin mäkin poistan. Tosin helpommin saa jollain metallisella esinellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme