Käykää katsomassa Jani Toivolan ja Päivi Räsäsen haastattelut.
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28437419
Ja tulkaa sitten kertomaan mitä mieltä olette heistä, tuon haastattelun perusteella.
Kommentit (44)
Ymmärrän kyllä miksi. Siihen ei kannata tutustua syvemmin.
Siinä voi mennä usko, kun huomaa miten tuohon aikaan moni Jumalan lähettiläs/vapahtaja syntyi neitsellisesti, teki ihmetekoja, kaikilla oli 12 seuraajaa, kuoli ristillä, heräsi kuolleista, astui ylös taivaaseen etc...
Jeesuksen kohdalla kävi vain niin että papit tekivät hänestä poliittisesti tärkeän henkilön koska papisto tarvitsi valtaa.
Ihan oikeesti en käsitä mikä näitä ihmisiä vaivaa. Missä liiraa. Minun elämäni on onnellista ilman jeesustelua. Mihin ihmeeseen te sitä Jeesusta tarvitsette? Huonoon omaan tuntoon vai mihin? Ja mistä ihmeestä teille on kehittynyt huono omatunto? Kuka teidät on saanut tuntemaan niin hirveää syyllisyyttä? Vanhemmat, opettajat, naapurit, sukulaiset, työkaverit...syyllisyydestä pääsee eroon terveellä järjellä.
hän tuli, jotta minä saisin elää. Minä olen valinnut elämän, Jeesuksen, miksi tyytyisin vähempään?
Sinä tunnet egyptiläiset tarut ja minä tunnen Jeesuksen. En ole vain kuullut tai lukenut hänestä vaan tunnen hänet.
t 30
hän tuli, jotta minä saisin elää. Minä olen valinnut elämän, Jeesuksen, miksi tyytyisin vähempään? Sinä tunnet egyptiläiset tarut ja minä tunnen Jeesuksen. En ole vain kuullut tai lukenut hänestä vaan tunnen hänet. t 30
täyttäjä.
Ajattele jos olisit syntynyt maahan jossa Jeesusta ei pidetä Jumalana.
Hmmmm... sinulla ei olisi näitä tuntemuksia vaan olisit aivan jotain muuta.
Eikö olekkin ihmeellistä miten kasvuympäristö, se mitä kuulemme, se mitä meille uskotellaan vaikuttaa meihin niin syvästi.
Niin se on vain tunne ja sillä ei tarvitse olla mitään tekemistä totuuden kanssa.
Nyt olisi kirkolla paikka terävöittää ja kirkastaa ydinsanomaansa pelastuksesta joka ihmisille on tarjolla! Sitä varten kirkko on olemassa.