Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta nuo kahden kerroksen korkeat olohuoneet on IHAN KAMALIA.

Vierailija
18.10.2010 |

Siis mitä järkeä on tehdä olohuonetta kahden kerroksen korkuiseksi?

Kolkon näköinen, verhoratkaisut mahdottomia, lämpö nousee 5m korkeuteen, kaikuu ja lisäksi ratkaisu kaiteineen on vaarallinen lapsiperheessä.

Miksi niitä tehdään?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen ehdottomasti haluan.

Vierailija
22/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, samoin. Sitä sitten yrittää aina keksiä jotain positiivista vaikka oikeasti itse inhoaa moista. "onpa kivan valoisaa"...

Oikeasti en yhtään tykkää. Ollaan itsekin asuttu sellaisessa talossa, joten en kritisoi siksi että olisin kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Asun itse korkeassa kerrostalossa, en edes ylimmässä kerroksessa, eikä meille kyllä näe sisään kukaan.

Sisälle näkyy todella hyvin,kauempana kun kävelee,niin ei voi olla huomaamatta kyseistä asuntoa..tietty ihan vieressä ollessa ei asuntoa niinkään noteeraa,kun joutuisi päätään kääntämään ylöspäin.

Vieressä on myös kerrostaloja,joista näkyy suoraan sisälle.

Ja jos itse asut kerrostalossa,sulla on varman aika normit ikkunat?

Tässä asunnossa ne on kahdella seinällä,molemmissa koko seinän leveydellä ja lattiasta kattoon.

Vierailija
24/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykätään tosi paljon. Onneksi jokainen voi valita mieleisensä :)

Vierailija
25/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onpa kivan valoisaa"...

Ovat kamalia! Ja kiusallista, että ystävät omissa kodeissaan näitä ylpeänä esittelevät.

Mulle tulee aina korkean paikan kammo kun katson sieltä yläkerrasta alas.

Ja arvaa vaan luulevatko talon omistajat, että olet kateellinen, vaikka todellisuudessa yrittää vain peittää sitä ettei yhtään tykkää :D

Vierailija
26/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on korkea olkkari, keittiö ja eteinen. Makuuhuoneissa on normaali huonekorkeus. Heillä ei ole toista kerrosta. Musta se on tosi kiva ja avara. Olohuone ei ole suuren suuri, mutta korkea katto tekee tilasta avaran ja valoisan. Myös katossa on korkealla ikkunat, joten olohuoneen ikkunat eivät ole aivan jättimäiset.

Tosi kivalta näyttää heillä, eikä ole kovaa kaikua.

Vierailija
27/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alusta asti ihmetellyt noita korkeita olohuoneita. Oon ihan varma, että niihin tehdään kakkoskerroksia tai muita muutoksia ajan kuluessa. Samahan tapahtui aikanaan näille lättäkatoille. Kaikki ei vaan sovi Suomen olosuhteisiin.

Vierailija
28/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuollainen kyllä kelpaisi, kaverilla on ja minusta se on upean näköinen ja viihtyisä, ei lainkaan kolkko. Eipä ole tarvinnut valehdella

Vierailija
29/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kyllä pyyhin seinätkin pari kertaa vuodessa, enpä haluasi monen metrin tikkailla kurkotella, että saa kämpän siistiksi. Ei ole kodikasta ei minunkaan mielestäni, vetoisaa on väistämättä. Mutta kukin laittaa rahansa mihin tykkää ja elää sitten siinä.

Vierailija
30/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetoisaa on väistämättä

mun vanhempien luona. Se sijaan täällä meidän rintamamiestalossa on vetoisaa, vaikka on matalat huoneet.

Vierailija
31/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kyllä pyyhin seinätkin pari kertaa vuodessa, enpä haluasi monen metrin tikkailla kurkotella, että saa kämpän siistiksi. Ei ole kodikasta ei minunkaan mielestäni, vetoisaa on väistämättä. Mutta kukin laittaa rahansa mihin tykkää ja elää sitten siinä.

Vierailija
32/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akustiikka pantiin kuntoon jo rakennusvaiheessa, katossa on akustiikka levyt,kalliiksihan se tuli, mutta tokihan me haluttiin toimiva talo!

Ikkunat meillä pesee siivoojat ja verhot suunnitteli sisustussuunnitteja.

Lämpö pysyy tasaisena huippu ilmanvaihtokoneen ansiosta.

Minulla taas ahistaa kyläillä "matalissa" ,tunkkaisissa puutaloissa :)

Vierailija
33/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä pitäisi olla tunkkainen, päinvastoin. Puutalo hengittää, ellei sitä ole korjattu piloille. Meillä ainakin on todella raikas ilma tässä talossa.

Vierailija
34/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennusoikeuden kanssa, halutaan mahdollisimman isonnäköinen talo, mutta rakennusoikeutta ei ole raknetaa yläkertaa "kokonaan". Siksi näitä aukkoja tulee myöskin. Ja varmasti myös siksi, että jotkut niitä haluaa. Te kenellä tällainen on, miten vaihdatte korkeassa kohdassa olevien valaisimien lamput? Henkilönosturia ei saa ovesta sisälle ja tikkailla ei yletä? Vai myyttekö talon kun laput palaa?

Vierailija
35/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä pitäisi olla tunkkainen, päinvastoin. Puutalo hengittää, ellei sitä ole korjattu piloille. Meillä ainakin on todella raikas ilma tässä talossa.

Kyllä se vain huomaa puutalossa käydessä kuinka siellä yölläkin hikoillaan helteillä. Ei ole kivitalossa sitä ongelmaa.

Vierailija
36/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennusoikeuden kanssa, halutaan mahdollisimman isonnäköinen talo, mutta rakennusoikeutta ei ole raknetaa yläkertaa "kokonaan". Siksi näitä aukkoja tulee myöskin. Ja varmasti myös siksi, että jotkut niitä haluaa. Te kenellä tällainen on, miten vaihdatte korkeassa kohdassa olevien valaisimien lamput? Henkilönosturia ei saa ovesta sisälle ja tikkailla ei yletä? Vai myyttekö talon kun laput palaa?

Vierailija
37/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kesälläkin? Kyllä se vain huomaa puutalossa käydessä kuinka siellä yölläkin hikoillaan helteillä. Ei ole kivitalossa sitä ongelmaa.

Tosin en tiedä, miten olis, jos pitäis ikkunat kiinni. Kesällä on kuitenkin aina ikkunat auki, joten ei ole tullut kokeiltua.

Vierailija
38/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puutaloon saa laittaa ilmanvaihtokonetta? :D

Vierailija
39/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko maksaa vuodessa tai kymmenessä vuodessa sen korkean tilan lämmittäminen.

Lämpö pysyy tasaisena huippu ilmanvaihtokoneen ansiosta.

Vierailija
40/86 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puutaloon saa laittaa ilmanvaihtokonetta? :D

ainakaan tarvitse ilmanvaihtokonetta, kas kun se hengittää. vanha talo. Nykyään on pakko laittaa joka paikkaan, ja sehän se vasta typerää on. Hengittävissä taloissa sellaiset on turhia, voivat jopa sekoittaa talon oman ilmanvaihdon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi