Mitä sanot 20 euron lahjakortista prismaan 10 vuotiaalle kummilapselle?
Kommentit (18)
jokainen saa muistaa haluamallaan tavalla. Totta kai näihin vaikuttaa lahjan antajan rahatilanne ja kuinka kummilapsi perheineen on huomioinut kummin perhetttä.
Kyllä 10 vuotias keksii sieltäkin varmasti ostettavaa, mutta jos on kyseessä tyttö, niin ainakin meidän tykkäisi enemmän lahjakortissta henkkaan ja maukkaan tai seppälään.
Prisma ei mun mielestä kuulosta ehkä ihan parhaimmalta paikalta... Itse antaisin varmaan summan ihan vain setelinä, niin lapsi voisi ostaa mistä vain. Tai sitten hankkisin lahjakortin esim. BR-leluihin tai tosiaan tytölle johonkin vaateliikkeeseen.
Ootko tosissas? pitääkö lapsen oikeesti hankkia omat ruuat vai ostaako joku prismasta tosissaan vaatteita yms. anna hyvä ihminen mieluiten rahana niin ei tarttee hävetä. Huh huh :D aika paha.
Ootko tosissas? pitääkö lapsen oikeesti hankkia omat ruuat vai ostaako joku prismasta tosissaan vaatteita yms. anna hyvä ihminen mieluiten rahana niin ei tarttee hävetä. Huh huh :D aika paha.
Mun tietääkseni Prismaan ei saa erillistä lahjakorttia vaan se on sitten koko s-ryhmään.
Joka tapauksessa hyvä lahja, Prismastakin saa ostettua vaikka mitä.
Minä olen harrastanut lahjakorttien ostoa kummilapsille. Stockmann, kirjakaupat, H&M, monet liikkeet on koluttu läpi.
Ehkä kaikista paras ja laajin lahjakortti on kuitenkin S-ryhmän lahjakortti. Ostan sen Prismasta, mutta sen voi käyttää kaikissa liikkeissä missä voi käyttää S-etukorttiakin, eli liikkeitä on tosi paljon. Vaateliikkeitä, ravintoloita, Sokos, Prismat, jopa ABC-huoltamot ym... Eiköhän 10v:kin löydä tuosta valikoimasta itselleen sopivan lahjan :)
Meidän 10 v poika jopa pyysi lahjaksi meiltä lahjakorttia Prismaan koska sieltä saa legoja, kirjoja, pelejä jne.
Prismassahan on ihan kaikkea ja siten voisi itse valita, mitä haluaa. Luultavasti käyttäisi siten LPS-pakkaukseen tai johonkin DVD:hen, kirjaan tai koulutarvikkeisiin.
10v tyttö tykkäisi ainakin. Kyse on kai kuitenkin s-ryhmän lahjakortista, eli ostopaikkoja luulisi löytyvän vähän vaativammallekin ostajalle (tai sankarin äidille).
miten niin liian vähän??? Kuinka paljon siihen lahjaan pitäisi laittaa, jos 20e on liian vähän 10 vuotiaalle. Minusta tuo on ihan sopiva summa.
Liian vähän tuo 20 euroa, taidat olla persaukinen.
muistaisi edes tuolla summalla ja lapsi alle kouluikäinen. Lupauksia vaan...
Siellähän on kirjoja, pelejä, levyjä ymsyms. Ja löytyyhän sieltä vaatteitakin, vaikkei ehkä niin tuon ikäisten makuun.
Mutta kyllä meidän tytötkin olisivat keksineet helposti ostettavaa Prismasta. Toki tytölle joku H&M:N lahjakorttikin olis hyvä.
on kyllä myös leluosasto, CD- ja leffaosasto, kirjaosasto yms, jotka aivan tasan tarkkaan kiinnostavat nuoria. Jossain maalaisprismassako ei sitten ole?
Kyllä 10 vuotias keksii sieltäkin varmasti ostettavaa, mutta jos on kyseessä tyttö, niin ainakin meidän tykkäisi enemmän lahjakortissta henkkaan ja maukkaan tai seppälään.