Mimun maailma/Yle2/ KUULINKO OIKEIN?
Nyt meneillään kakkosella kyseinen lastenohjelma. Puhuttiinko sen alussa seksikkyydestä? Lapsetkin oikein ihmettelivät, että mitä?? Ja jotain miesten miellyttämisestä.
Kiinnittikö kukaan muu huomiota tähän?
Todella sopimatonta :(
Kommentit (46)
ja jos esiteineille ei seksikkyydestä puhuta niin ei huolta, ne kyllä puhuvat siitä ihan tarpeeksi itse.
Joo, seksikkyyshän se onkin hirveä syntijosta ei parane lapsen tietää mitään ennen 30 vuoden ikää, jos silloinkaan.
Kiristääkö pohjoisen lestoilla taas pipo, vai johtuuko tuo kotiäitien kärähtäneestä läskiperse-maripaitahabituksen tuomasta epäseksikkyysangstista?
tänä aamuna sama sana seksikkyys tuli esille varmaan uusinta siis. Mun mielestä jos sama ohjelma ( galaksi) sisältää Hirveän Henrin ja tohtori Koiran niin sinne yhteyteen ei todellakaan sovi puhua seksistä. Täytyyhän jokaisen ihmisen jossain vaiheessa oppia seksistä, mutta ei minun mielestä alakouluikäinen. Ja sitäpaitsi ylellä galaksi on otsikon "lastenohjelmat" alla!
Mimun maailma tulee galaksissa. Galaksi on Varhaisnuorille (10-13) vuotiaille tarkoitettu, eli en näie mitään pahaa Mimun maailmassa. Jokainen kehittyy eri aikaan, mutta minun neitini (12-vuotias) on jo tutustunut kehoonsa ja seksuaalisuuteensa, aika moni itseasiassa, eikä nyt yhteen sanaan lapsi voi takertua. Tuskimpa edes parin tunnin päästä muistaa koko sanaa. jossain vaiheessa elämäänsä hän tajuaa seksuaalisuutensa, ja jo 5-6 luokilla puhutaan seksistä ja hedelmöittymisestä (ihmisen) ja kolmasluokallakin puhuttiin kalojen "puuhista".
Se on suunnattu 10-13v ihan kiva piiretty meidän tytöt katsovat on sitä piirretyissä pahempiakin sanoja kuultu kuin seksikkyys et turha meuhkata asista
josta ei parane lapsen tietää mitään ennen 30 vuoden ikää, jos silloinkaan.
Kiristääkö pohjoisen lestoilla taas pipo, vai johtuuko tuo kotiäitien kärähtäneestä läskiperse-maripaitahabituksen tuomasta epäseksikkyysangstista?