te joilla on tylsää ;)
liittykääpä mukaan hopottajiin! siellä on taas tulossa kivoja kamppiksia ja meneilläänkin pari.
http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy?id=2301&sha=6bd9fa3686d26abf1142e…
Kommentit (45)
mut ellit kampanjaan taitaa mahtua?
kun ne koskaan päässyt mihinkään mukaan. Asutaan vissiin liian landella.
jos tulee kutsuja uuteen kampanjaan ja on jo rekisteröitynyt, niin miksi ei sitten pääse siihen?
sain kutsun johonki parketin pesuaine juttuun mutta eipä oo parkettia.
haluuko joku vastaa mulle? Oon ton edellisen kysyjä.
Pitää olla jo liittynyt hopottajiin kun kampanjaa tarjotaan. T:Toinen hopottaja
nostan vielä jos joku innostuisi. siellä tosiaan on tulossa ompelusta kiinnostuneille kamppis :)
Millon toi on tulossa? Ja mitä se tarkemmin sisältää?
mäki oisin kiinnostunut
Mistä noi palkinnot näkee?
Ne näkyy siellä palkinnot välilehdessä. Mutta pitää olla kirjautunu sisään että ne näkee.
Siellä on S-ryhmän lahjakortteja, leffalippuja, iittalaa, trivial pursuit peli yms.
nostan vielä jos joku innostuisi. siellä tosiaan on tulossa ompelusta kiinnostuneille kamppis :)
Millon toi on tulossa? Ja mitä se tarkemmin sisältää?
mäki oisin kiinnostunut
kirjaudu sisää ja ota selvää. ärsyttää ihmisten saamattomuus!!!
keskusteluun mahtuu näemmä näitä pellejä. :(
miksi näkyy vain osittain hopottajien sivuilla infoa? Ei esimerkiksi näy tuota palkinnot välilehteä?
Ja voiko tuonne rekisteröityä sillein ettei sieltä sitten ala satelemaan mitään roskaposteja s-postiin?
miksi näkyy vain osittain hopottajien sivuilla infoa? Ei esimerkiksi näy tuota palkinnot välilehteä?
Ja voiko tuonne rekisteröityä sillein ettei sieltä sitten ala satelemaan mitään roskaposteja s-postiin?
Eipä sieltä tuu postia ku varmaaan kerran vuodessa. Mäki oon päässy vaa yhteen kampanjaan. Toki se oli kiva kampanja.
eli alustavakiinnostus meni jo mutta se ei tarkoita ettei pääsisi mukaan kampanjaan.
eikö kukaan tosiaan tiedä kampanjasta enempää?
eikö kukaan tosiaan tiedä kampanjasta enempää?
Kenellekkään ei ole infottu kampanjasta vielä paljoa koska se on nyt alustavasti tulossa. Se on ompelu ja kangaskaupat nimellä ja liittyy Eurokankaaseen vissiinkin. :) Muuta en osaa sanoa.
Millon tulee se oikea ilmoittautuminen tohon kampanjaan?
haluuko joku vastaa mulle? Oon ton edellisen kysyjä.