te joilla on tylsää ;)
liittykääpä mukaan hopottajiin! siellä on taas tulossa kivoja kamppiksia ja meneilläänkin pari.
http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy?id=2301&sha=6bd9fa3686d26abf1142e…
Kommentit (45)
On ihana kamppis :) pääsee hopottamaan lapsiperheille.
ei lue tosta uudesta kampanjasta?
kiitos vaan vinkistä mutta semper on täynnä ni siihen ei ainaskaa pääsee
nostan vielä jos joku innostuisi. siellä tosiaan on tulossa ompelusta kiinnostuneille kamppis :)
nostan vielä jos joku innostuisi. siellä tosiaan on tulossa ompelusta kiinnostuneille kamppis :)
Millon toi on tulossa? Ja mitä se tarkemmin sisältää?
ompelu kampanjasta enemmän. Osaako joku antaa linkkiä mistä saisi lisäinfoa?
Millon tulee se oikea ilmoittautuminen tohon kampanjaan?
eiköhän joku sen ilmota tännekki ku se selviää.
Onko ketään tossa småfolkin kampanjassa mukana?
Mihin toi ompelu kampanja liittyy? Pitääkö mun ommella jostain tietystä kankaasta paita ja kertoa muille miten meni?
ei lue tosta uudesta kampanjasta?
kampanjoihin on vaikea päästä ellei jaksa päivystää koneella tiettyyn kellon aikaan ku se kampanja avautuu :( nimim. kaksi mennyt jo ohi.
mistä mä pääsen mukaan tohon ompelu kampanjaan ja onks sielä vielä tilaa jos täälläkin sitä mainostetaan?
mistä mä pääsen mukaan tohon ompelu kampanjaan ja onks sielä vielä tilaa jos täälläkin sitä mainostetaan?
jos tulee kutsuja uuteen kampanjaan ja on jo rekisteröitynyt, niin miksi ei sitten pääse siihen?
Sitten se on luultavasti täyttynyt, tai et kuulu kohderyhmään.
On kertoa kavereille/tutuille aina kampanjassa olevasta tuotteesta. Jos se on hyvä niin varmaankin haluat sitä kehua ja jos se on huono niin ei tarvitse kellekkään hopottaa tai voit sanoa että sinusta tuote ei ollut hyvä.
Tästä saat palkkioksi yleensä kivasti pisteitä jotka voit myöhemmin vaihtaa lahjakortteihin tai muihin palkintoihin.
:)