Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri koouri vaimoa

Vierailija
15.10.2010 |

Lyhyesti kerrottuna, olimme taannoin vaimoni kanssa ulkona, tapasimme sattumalta ravintolassa erään tuttava pariskunnan jotka ovat olleet ystäviämme jo pidemmän aikaan.

No illan kuluessa vaimoni lähti läheiselle baaritiskille tilaamaan ja tämä tuttava mies ampaisi salamana perään.

Kuinka ollakkaan meni vaimoni taakse ja kouruisi vaimoni persettä. Että sillä lailla.

Onkohan muiden vaimoja kourittu samoin

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sääli jättää isot kankut vain yhden miehen käsiin. Kyllä niistä muillekin riittää. Kaverinaiset ovat tykänneet hyvää kun vähän kehaisee ja kouraisee niin että tuntuu. Sekin jonka tiukkapipoksi luulin oli messissä samantien. Sille joka täällä mietiskeli uskaltaako koettaa: tunnustele maaperää, ja ei se auta kuin kokeilla sillä se selviää

Miehelläni olisi tähän eräs varteenotettava kaveri. Hänen vaan pitäisi uskaltaa yrittää. Saattaisi yllättyä ;) kehuja olen saanut kyllä, mutta kynnys viedä pidemmälle luultavasti suuri

Vierailija
82/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kertoi kerran että " Teilläkin näköjään posliini nykyään " Isommalla porukalla oltiin mökkiviikonloppu vietetty ja sormella oli koitettu 🥲

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri kertoi kerran että " Teilläkin näköjään posliini nykyään " Isommalla porukalla oltiin mökkiviikonloppu vietetty ja sormella oli koitettu 🥲

Tais olla isompi kuin sormi.

Vierailija
84/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripariskuntien kesken kaikki on yhteistä. Kukaan ei ole vielä mieltään pahoittanut jos sormella vähän koittaa. ;) Spontaanisti sen kummempia suunnittelematta. Neidiltä/rouvalta saa hymyn palkaksi

Vierailija
85/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei niin haitannut jos joku vähän vaimoa pyllylle taputti, vaimo ei oikein tykänny muttei viitsinyt tehdä numeroa julkisella paikalla. Ei sitä niin syvällisesti ajatellut.

Nykyään tyttölasten isänä sitä miettii että jos ne omat tytötkin joutuu tahtomattaan miesten puristeltavaksi, voin kertoa että näen punaista jo mielikuvista.

Katsoa saa, koskemiseen pitää olla lupa.

Vierailija
86/100 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua, jos vaimon pyllyä joku muukin taputtelee. Siinä vaiheessa kylläkin, jos tilanne ei ole vaimolle mieleen. Silloin siitä tulee minun asia.

Vierailija
87/100 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua harmittaa kun kaveri kourii naistasi, havainnollista se huono inhottava manööveri kourimalla kaveria itseään! On toiminut, kaveri ymmärsi ja jäi vika kerraksi.

Vierailija
88/100 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä punainen raja ylittyisi. Eiköhän tolkun mies löydä "kourittavansa" muualta kuin kaverinsa vihitystä vaimosta!?

Ehkä olen jotenkin vanhanaikainen nykymenoon, mutta näin ajattelen.

Mies62

Vierailija
89/100 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pieni vieraan takamuksen hyväily silloin tällöin lisää vain vipinää omassakin sänkykamarissa

Kyllä. On esimerkiksi yllyttänyt vaimon puutarhakutsuille mennessämme jättämään pikkuhousut pois kevyen kesämekon alta ja huomannut kutsujen isännän ja ehkä muiden panneen sen merkille vaimon liian rohkeista kyykistelyistä. On tuttavuus, arvostettu yhdistyksemme jäsen, joka hieroo tuttuvuutta tavoitteena saunomiskutsu, jotta pääsisi näkemään vaimoni alasti. Se on kuulemma hyvän ystävyyden testi.

Eikä siitä olisi kuin kukonaskel rakasteluun, kunnianosoituksena vaimon ylivertaiselle kauneudelle.

Kyllä sellainen puhe, puoliksi totta, puoliksi leikkiä, sähköistää. Ja flirtin ystävinä emme vaimon kanssa haluaisi jäädä sanailussa velkaa.

Vierailija
90/100 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä punainen raja ylittyisi. Eiköhän tolkun mies löydä "kourittavansa" muualta kuin kaverinsa vihitystä vaimosta!?

Ehkä olen jotenkin vanhanaikainen nykymenoon, mutta näin ajattelen.

Mies62

No et ole vanhanaikainen! Kukaan täysillä käyvä ei puristele kaverin vaimon takamusta, se om ihan selvä asia. Yhtä hullua olisi jos vaimo puristelisi miehen kaverin etumusta eli törkeää, täysin asiatonta, kunniatonta.

Vierailija
91/100 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen istunut miehen kaverin vieressä samassa kahvipöydässä. Hän alkoi aluksi kutittelemaan reisiä, aikani hihiteltyä meni homma vähän vakavammaksi. Orgasmin partaalla oli pakko lopettaa, muu porukka ei istunut samassa pöydässä, vaan seurusteli etäämmällä jo terävien kera. Itse yritin esittää täyttäväni ristikkoa. Edelleen ollaan hyviä ystäviä. Ottakaa ihmeessä tilaisuudesta kiinni jos sellainen tulee, kerran vaan eletään

On vain todella pahoja tilanteita nuo jos kaverin vaimo ei olekkaan yhtään samalla mielellä niin menee välit kaikilta ja syntyy nyrkkitappelukin helposti. Kertokaa lisää tarinoita kun olette antaneen miehen kaverille

Vierailija
92/100 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin puristellu kaverin vaimon paljaita tissejä ja silitelly pimppiä, sisään en oo työntyny, vielä.

Millaisessa tilanteessa ja onko sattunu usein?

Vierailija
93/100 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten itse naisena reagoisin, noin yleensä. Totta kai se tuntuu hyvältä, miehen koura takalistossa, mutta ajatuksen tasolla ainakin vain miehen. Kun oon vielä niin rakastunut ettei ole tarvetta hakea mitään kipinää muualta. Jos ventovieras kouraisisi, niin tuntuisi varmaan halventavalta ja sanoisin tiukasti mielipiteeni. Jos tuttu mies, niin olisi ennemmin kiusallista, mutta en varmaan tekisi numeroa, mutta välttelisin joutumasta vastaavanlaiseen tilanteeseen. :D

Eli tutut miehet saa kouria ihan vapaasti. Mitäköhän miehesi on mieltä saako? Itse eroaisin välittömästi sinusta. Kyllä säädyllinen nainen antaisi tuollaisesta seksuaalisesta ahdistelusta kourijan kuulla kunniansa oli sitten tuttu tai ei. Tiesitkö että seksuaalinen ahdistelu on rikos?

Vierailija
94/100 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nooh meillä sitä on emännällä reilu metrin leveydeltä takapuolta ja en tiedä olisko kukaankoskaan halunnut puristella sitä keskeltä tai reunasta

Vierailija
95/100 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset leviät lättänäpyllyt ei kiinnosta. Täytyy siinä olla myös jotain mistä ottaa kiinni. Jlo tästä hyvä esimerkki.

Vierailija
96/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on aina kaverin vaimo, jolla on se herkkuperse? Kavereiden vaimot nussittu luvan kanssa kerran läpi. Eipä siinä sen kummempia tarinoita, homma toimii jos kaikki on mukana yhteisymmärryksessä.

Vierailija
97/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko kavereiden muijissa eroa munan imemisen hanakkuudessa ja anuksen ajossa

Vierailija
98/100 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy säännöllisin väliajoin tuttavapariskunta yökyläilemässä. Kaverin vaimo hieman ujohko/kokematon tapaus. (Ei muita miehiä kaverini lisäksi) ovat sopineet järjestelystä, että vaimo saa koittaa muitakin. Nyt en saa tätä naista mielestäni, uudessa tilanteessa ja hämmennyksen vallitessa olen lähtenyt pienin askelin liikkeelle. Varovaisia kosketuksia, leikkimielistä puristelua, ja silmin hänen katseensa hakemista. Kasvojen helahtaminen punaiseksi ollut vakio. ;)

Vierailija
99/100 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pyllyt on tehty koitettavaksi, edesmennyt isäni opetti näin.

Vierailija
100/100 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on alku hyvälle suhteelle. Meillä oli oikein onnistunut kolmen ihmisen rakkaussuhde, mutta sit valitsin mieheni, kun perheen perustaminen tuli ajankohtaiseksi. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi