Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri koouri vaimoa

Vierailija
15.10.2010 |

Lyhyesti kerrottuna, olimme taannoin vaimoni kanssa ulkona, tapasimme sattumalta ravintolassa erään tuttava pariskunnan jotka ovat olleet ystäviämme jo pidemmän aikaan.

No illan kuluessa vaimoni lähti läheiselle baaritiskille tilaamaan ja tämä tuttava mies ampaisi salamana perään.

Kuinka ollakkaan meni vaimoni taakse ja kouruisi vaimoni persettä. Että sillä lailla.

Onkohan muiden vaimoja kourittu samoin

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kaverit kourinu vaimon ja tyttöystävien perseitä koskaan. Ei taida niin suurta humalaa olla olemassakaan, että veisi tyystin itsesuojeluvaiston.

Vierailija
22/100 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset puristelevat miehiä perseistä.

Minua on ainakin kaverin vaimo puristanut perseestä ja toisen kaverin sisko kopeloi kerran munat. oikeastaan molemmat oli aika mukavia tapauksia, olivat kyllä molemmat hieman noloja jälkeen päin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaisin koko sakki... tai sitten tää on joku yks kun vastailee omiin pervoihin juttuihinsa

Vierailija
24/100 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mitä pahaa tuossa nyt on, pieni hellyyden osoitus vain. Pahempaa olis ollut jos joku tuntematon olisi kouraissut ja vaimosi ei olisi reagoinut mitenkään tai vain hymyillyt.

Kyllä minun vaimoa ovat muut kourineet, tutut ja tuntemattomat ja vaimo siitä avoimesti kertonut. Hän aina ryhtyy juttusille takamusta kourineen miehen kanssa, useimmat tuntemattomat menevät kuulemma aivan hämilleen.

Meillä on varmaan sairas suhde mutta vaimo halusi minun kokeilevan siskonsa takapuolta, joka hänen mielestään on täydellinen ilmestys ja se todella on. Samoin vaimoni halusi minun kokeilevan

raskaana olevan kaverinsa jättimäiseksi paisuneita rintoja. Hän vain sanoi että älä innostu liikaa. Voin vieläkin tuntea niiden painon ja suuret kovat nännit kämmentäni vasten.

Vierailija
25/100 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mitä pahaa tuossa nyt on, pieni hellyyden osoitus vain. Pahempaa olis ollut jos joku tuntematon olisi kouraissut ja vaimosi ei olisi reagoinut mitenkään tai vain hymyillyt.

Kyllä minun vaimoa ovat muut kourineet, tutut ja tuntemattomat ja vaimo siitä avoimesti kertonut. Hän aina ryhtyy juttusille takamusta kourineen miehen kanssa, useimmat tuntemattomat menevät kuulemma aivan hämilleen.

Meillä on varmaan sairas suhde mutta vaimo halusi minun kokeilevan siskonsa takapuolta, joka hänen mielestään on täydellinen ilmestys ja se todella on. Samoin vaimoni halusi minun kokeilevan

raskaana olevan kaverinsa jättimäiseksi paisuneita rintoja. Hän vain sanoi että älä innostu liikaa. Voin vieläkin tuntea niiden painon ja suuret kovat nännit kämmentäni vasten.

Vierailija
26/100 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varmaan sairas suhde mutta vaimo halusi minun kokeilevan siskonsa takapuolta, joka hänen mielestään on täydellinen ilmestys ja se todella on. Samoin vaimoni halusi minun kokeilevan raskaana olevan kaverinsa jättimäiseksi paisuneita rintoja.

VAIMO halusi? Entä halusivatko/suostuivatko sisko tai ystävä, vai menitkö vaan ja vaimon mieliks vähän koittelit?

Vierailija
27/100 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaimoni kanssa aivan normaalia, että toisten pariskuntien "tavarat" kokeillaan. Kukaan ei ole vielä suuttunut vaikka vaimonikin kokeilee aika reilusti. Kaverini vaimo sanoikin kerran, että aina teiltä lähtiessä on sellanen kuuma ja seksy olo. Ja kaikkien kanssa mennään kimpalla saunaan nauttimaan maisemista. Meillä se on niin normaalia, että moni pariskunta on saunoessa sanonut että he eivät olisi uskoneet koskaan lähtevänsä kimppasaunaan. Mutta asiattomuuksiin kokeilussa ei mennä, jokaisella tulee joskus raja vastaan. Meidän seksielämäämme rikastuttaa tämä yhteinen mielihalu.

Vierailija
28/100 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on mieheni kaveri kerran kouraissut juurikin baaritiskillä. Tuttu mies oli kyseessä, enkä pannut asiaa pahakseni, varsinkin kun mies teki sen niin, että peppuani kouraistessaan hän livautti etusormen häpyni päälle. Herrajumala mikä nautinto!!! En ole kertonut miehelleni, enkä kerro, mutta haaveilen joskus että hänen kaverinsa tekisi sen uudestaan

Vierailija
29/100 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri kouri vaimoa entinen kaveri.Linna tuomio mulle ja entinen kaveri muutti paikkakunnalta ei olla nähty vapautumisen jälkeen en usko että se haluu nähdäkän vaimoa tai minua.On asioita jotka kannattaa jätä rauhaan kuten toisten vaimot.

Vierailija
30/100 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaverit liian nysveröitä uskallakseen kosketella minua, näyttävät vaan jähmettyvän paikoilleen peloissaan yrittäen katsoa muualle jos kiusottelen omaksi huvikseni pukeutuneena avonaisiin verkkosukkiksiin ja melko läpinäkyvään hameeseen.

Ventovieraailta saan kyllä halukkaita ehdotuksia joten ulkonäössä ei mitään vikaa.

Vierailija
31/100 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kourittu ja silitetty ym., mutta poistun aina tilanteesta. Aivan nuorena menin hämilleni ja erehdyin antamaan kohteliaan hymyn, nykyään en edes katso lääppijään koska en ole tarkoituksella provosoinut sellaista käytöstä enkä ole helppo vaikka jotkut urpot haluavat sellaista kokeilla. Ehkä sitten leikin vaikeaa, niin on minulle tokaistu, mutta kyllä minun lähelleni päästäkseen pitää nähdä aika paljon enemmän vaivaa kuin seurata perässä ja ottaa kiinni. Se kertoo vain lääppijän virhearvioinnista eikä minun huumorintajuttomuudestani jos en kikata siitä, että joku sipaisee nivusista vaikka tiedänkin, että joku hän on varmaan sitten epätoivoisesti puutteessa. Kysyttiinkö tätä edes...?

Vierailija
32/100 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimon takamukselle näyttää aika helposti tuttujen miesten kädet laskeutuvan. Ei heitä siitä moittia voi. Vaimo on kapeavyötäröinen ja pienirintainen mutta perse on aivan eriparia. Lantio on leveä ja perse on pyöreä valioyksilö. Vaimo tuo sen kyllä pukeutumisellaan myös esille. Hän sanookin että perse on hänen paras ruumiinosansa. Hän näyttää nauttivan saamastaan huomiosta.

Vierailija
33/100 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin näin, että mikäli joku (vaimolle mieluisa) sattuisi tuolla jossain vaimon rintoja tai peppua kopeloimaan, niin mulle ihan ok, saakoon vaimo hetkellisen hyvän mielen huomionosoituksesta, ei tarvii mulle raportoida tai potea huonoa omaatuntoa, mutta en välttämättä voisi mustasukkasuudelle mitään jos oisin ite paikalla näkemässä

Vierailija
34/100 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi pettämistä mielessä kun hymyilevästi nautiskeli ja ikäänkuin syyllisti sinua huomattuasi asian. Teillä ei mene hyvin nyt. Mitä tulee niin sanottuun kaveriisi niin eiköhän se niin sanottu ystävyys ole siinä. Selvästi tämä tyyppi vähät välittää sinusta ja on enemmän kiinnostunut vaimostasi. En pitäisi enää yhteyttä kyseiseen kaveriin.

Nyt olisi aika rupea miettimään teidän suhdetta syvemmin että onko sitä rakkautta ja intohimoa vielä jäljellä vai oisko vapaa elämä edessä.

Vierailija
35/100 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla että joutuis kouraisemaan kaverilta nenän poskelle.

Vierailija
36/100 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaimo meni lavan eteen katsomaan solistia, kun tuli takaisin pöytään näin kun nännit nöpötti. Kertoi että piti tulla pois kun oli villapaita solmittuna kaulalle joku mies hieroi seläntakaa tissejä koko ajan, antoi hieroa kun oli tuntunut kiihottavalta mutta kun oli työntänyt pullottavaa kalua pyllyvakoon oli tullut pois. Kotona kun nain takaa nousi ja käski hieroa rintoja sai kovan orgasmin. Kertoi että oli tullut mieleen illan tapahtuma.   

Vierailija
37/100 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota joku joskus tisseistä tai takapuolesta kourassu, jos ei oo kokenu loukkaavana tai epämiellyttävänä niin en oo asiaan puuttunut

Vierailija
38/100 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vaimo meni lavan eteen katsomaan solistia, kun tuli takaisin pöytään näin kun nännit nöpötti. Kertoi että piti tulla pois kun oli villapaita solmittuna kaulalle joku mies hieroi seläntakaa tissejä koko ajan, antoi hieroa kun oli tuntunut kiihottavalta mutta kun oli työntänyt pullottavaa kalua pyllyvakoon oli tullut pois. Kotona kun nain takaa nousi ja käski hieroa rintoja sai kovan orgasmin. Kertoi että oli tullut mieleen illan tapahtuma.   

Sitten heräsin ja päästin kissimirrin ulos.

Vierailija
39/100 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan kissamiehen aika mennä sinne oikeaan mirripalstaan!

Vierailija
40/100 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle sanoisi, ettei se kaverisi ole oikeasti kaverisi.

Pistä daamisi ojennukseen ja katkaise välisi kaverisi kanssa. Kerro myös syy kaverisi daamille.

Jos muikkisi ei tätä hyväksy, ulos suhteesta.

Tämä on kaverin neuvo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän