Onko noloa jahdata miestä "muna mielessä" ;)
Muutama viikko sitten tapasin erään vanhan tuttavani baarissa ja loppuillasta päädyimme luokseni panemaan minun aloitteestani. Meillä oli todella mielenkiintoinen yö tukevasta humalatilasta huolimatta (tai ehkä siitä johtuen) ja jotenkin tunsin itseni rohkeammaksi ja halukkaammaksi sängyssä kuin koskaan aikaisemmin. Musta vaan tuntuu, että tuon yön tapahtumat olivat vain murto-osa siitä mitä sen miehen kanssa voisikaan vielä olla. Hän osasi olla aivan uskomattoman häpeämätön ja sopivasti raju.
Tämän yön jälkeen uskaltauduin laittamaan tuolle miehelle viestin, että haluaisin nähdä uudelleenkin seksin merkeissä. Mies vastasi haluavansa myös nähdä mua, mutta emme kuitenkaan ole mitään treffejä sopineet vielä. Ollaan nyt muutamia viestejä vaihtaneet, mutta musta tuntuu koko ajan että tyrkytänköhän itseäni vähän liikaa. Kuinka suuri virhe on tunnustaa tuolle miehelle, miten paljon himoitsen seksiä hänen kanssaan? Etten vaikuta epätoivoiselta tyrkyltä... Mitään parisuhdetta en todellakaan ole etsimässä, yhteinen yö silloin tällöin on sitä mitä haluaisin. Olen yksinhuoltaja, vapaita iltoja ilman lapsia mulla on ehkä kerran-pari kuukaudessa, joten mikään tiivis tapailu ei edes onnistuisi. Miten kannattaisi toimia, käynkö päälle vaan entistä enemmän, vai pitäisikö odottaa tuon miehen mahdollista "treffi"-ehdotusta? Haluan häntä niin paljon, ettei kyllä tekis mieli odotella yhtään...
Kommentit (4)
Sanot vaan suoraan että haluat seksisuhteen, nythän se mies vain pelkää joutuvansa leikkimään kotia vieraiden lasten kanssa.
Joo on hän vapaa. En usko, että hänkään kuitenkaan haluaa minun kanssani mitään oikeaa suhdetta, koska tunnemme tosiaan toisemme entuudestaan jollain lailla ja hän tuntee myös lapseni isän ilmeisesti aika hyvinkin. Sitä vaan lähinnä ajattelin, että onkohan miehille yleensä kovinkin turn off sellainen nainen, joka on liian "helppo"...?
Onko tuo mies vapaa? Jos ei niin vkl panot ok, jos on poikamies niin ei sille riitä pelkkä seksisugde, se haluaa alkaa seurustella ?? kokemusta on..