Kaveri koouri vaimoa
Lyhyesti kerrottuna, olimme taannoin vaimoni kanssa ulkona, tapasimme sattumalta ravintolassa erään tuttava pariskunnan jotka ovat olleet ystäviämme jo pidemmän aikaan.
No illan kuluessa vaimoni lähti läheiselle baaritiskille tilaamaan ja tämä tuttava mies ampaisi salamana perään.
Kuinka ollakkaan meni vaimoni taakse ja kouruisi vaimoni persettä. Että sillä lailla.
Onkohan muiden vaimoja kourittu samoin
Kommentit (100)
Täällä joku persefetissin omaava kirjoittaa parilla sormella ja runkkaalopuilla. Seuraavaksi varmaan tulee joku sormi perseeseen avaus.
Vierailija kirjoitti:
AP:lle sanoisi, ettei se kaverisi ole oikeasti kaverisi.
Pistä daamisi ojennukseen ja katkaise välisi kaverisi kanssa. Kerro myös syy kaverisi daamille.
Jos muikkisi ei tätä hyväksy, ulos suhteesta.
Tämä on kaverin neuvo.
Olet aika mustasukkainen. Kommentti "pistä daamisia ojennukseen" kertoo sinusta aika paljon. Sinun naiselle antaisin ohjeen juosta.
Kaveriporukassa aina ollut tapana, että pyllyt kokeillaan niin miehiltä kuin naisilta. Lisää vipinää sänkypuuhiin
Mun kaveri kouri mua baarin vessassa, vaimokkeetkin oli mukana tosin ei siellä vessassa. Harmittaa vähän etten vastannut kaverin kourintaan suopeasti. Komea jannu kun on.
Kesäkemuissa möksällä minut kopeloitiin ihan kunnolla, siis annoin käsien tutkia rinnat paidan alta ja jalkovälin myös. Sisällä asti kävi sormet ja minä nautin, mieheni ystävä ja salaa saunalla vähän toisiamme tunnusteltiin. Kivaahan se on, jännää ja kai vähän lapsekastakin, mutta mitäs siitä. Hänellä seisoi ylväänä ja minä valui sormilleen. voisin uusiakin
Vaimon persettä kokeillaan usein tanssilattialla ja tuttujen miesten toimesta. Se on iso ja pyöreä.
Jos se ei mun vaimoa häiritse niin annan olla, jos häiritsee niin keskustelen sivistyneesti kourijan kanssa
Olen minäkin puristellu kaverin vaimon paljaita tissejä ja silitelly pimppiä, sisään en oo työntyny, vielä.
Lyhyesti kerrottuna, olimme taannoin vaimoni kanssa ulkona, tapasimme sattumalta ravintolassa erään tuttava pariskunnan jotka ovat olleet ystäviämme jo pidemmän aikaan.
No illan kuluessa vaimoni lähti läheiselle baaritiskille tilaamaan ja tämä tuttava mies ampaisi salamana perään.
Kuinka ollakkaan meni vaimoni taakse ja kouruisi vaimoni persettä. Että sillä lailla.
Onkohan muiden vaimoja kourittu samoin
On kourittu. Entäs sitten?
Meidän "säännöt" asian suhteen;
1) Mua ei haittaa, jos vaimoa ei haittaa. Nätti ja hyvän tuntuinen pyllyhän se on.
2) Jos vaimoa haittaa, niin se hoitaa asian itse; avaria, potkua munille tms.
3) Jos vaimoa haittaa, mutta ei saa hoidettua asiaa itse, niin vasta siinä vaiheessa se haittaa minuakin.
Me ollaan lähdetty siitä lähtökohdasta, että jokaiselle tekee hyvää tietää olevansa haluttu (muidenkin kuin oman puolison osalta). Sen mitä tuosta omasta vaimosta on oppinut, niin kännissä kuolaava kourija huomaa nanosekunnissa tehneensä kivuliaan virheen, mutta asiallisesti käyttäytyvä herrasmies sensuellilla kosketuksella saa punaposkisen hymyn.
M45 kirjoitti:
1) Mua ei haittaa, jos vaimoa ei haittaa. Nätti ja hyvän tuntuinen pyllyhän se on.
3) Jos vaimoa haittaa, mutta ei saa hoidettua asiaa itse, niin vasta siinä vaiheessa se haittaa minuakin.Me ollaan lähdetty siitä lähtökohdasta, että jokaiselle tekee hyvää tietää olevansa haluttu (muidenkin kuin oman puolison osalta). Sen mitä tuosta omasta vaimosta on oppinut, niin kännissä kuolaava kourija huomaa nanosekunnissa tehneensä kivuliaan virheen, mutta asiallisesti käyttäytyvä herrasmies sensuellilla kosketuksella saa punaposkisen hymyn.
Juuri näin meilläkin
M41
M45 kirjoitti:
3) Jos vaimoa haittaa, mutta ei saa hoidettua asiaa itse, niin vasta siinä vaiheessa se haittaa minuakin.Me ollaan lähdetty siitä lähtökohdasta, että jokaiselle tekee hyvää tietää olevansa haluttu (muidenkin kuin oman puolison osalta). Sen mitä tuosta omasta vaimosta on oppinut, niin kännissä kuolaava kourija huomaa nanosekunnissa tehneensä kivuliaan virheen, mutta asiallisesti käyttäytyvä herrasmies sensuellilla kosketuksella saa punaposkisen hymyn.
Toisinaan pieni huomio muilta, kuin omalta mieheltä ei ole pahitteeksi. Se täytyy tehdä juurikin noin, ei öykkärimäisesti kähmien vaan herrasmiesmäisesti ja arvokkuudella.
Vielä ollaan miehen kaverin kanssa silmäpelin asteella. Olen odottanut seuraavaa siirtoa, milloin hän kokeilisi kepillä jäätä (en halua olla tyrkyllä) Miestäni ei haittaa, päinvastoin ;)
Joo, tuollaista tapahtuu. Vaimon perse on sen verran hyvän näköinen. En ole ollut tuosta milläänkään. Kyllä vaimo osaa rajat laittaa tuollaiselle puristelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen joskus jonkun hyvän pyllyn käynyt tunnustelemassa. Ei ole vaan olleet tuttuja naisia.
Ettet oo ollu sä asialla kerran laivalla. Olin tiskillä nii joku pokkana pari kertaa puristi. Vaikka äkkiä yritin kattoo kuka oli en tiiä ku oli paljon väkeä.
Kerran saunaillassa mieheni kaveri tuli samaan tilaan missä olin pukeutumassa. Työnsi minut seinää vasten ja kävi kaikki paikat läpi. Meinasin laueta siihen paikkaan... Lämmöllä muistelen.
Jälkeenpäin sain kuulla, että olivat mieheni kanssa sopineet tällaisesta pikkukivasta yllätyksestä.
Kaverin vaimo nauttii huomiostani, itse en niinkään halua häntä. Olla vain kiireellisen arjen keskellä extra hyvä ystävä. Heillä petihommissa hieman vaikeaa, joten kaverinkin puolesta annan vähän maustetta ja laittelen himoja hyrräämään. Joskus naiset kaipaa uutta kipinää, että hommat sujuu ja siihen tarvitaan joskus lisäapua. Olen monellekin ystävälle toiminut auttavana kätenä. Tuloksena onnelliset avioliitot.
Itse en näe siinä mitään ongelmaa, jos joku muukin vähän kokeilee vaimon pyrstöä. Hyvä vaan, jos muillekin kelpaa. Mitä on tuollainen xxl herkkupeppu
Vierailija kirjoitti:
Kerran saunaillassa mieheni kaveri tuli samaan tilaan missä olin pukeutumassa. Työnsi minut seinää vasten ja kävi kaikki paikat läpi. Meinasin laueta siihen paikkaan... Lämmöllä muistelen.
Jälkeenpäin sain kuulla, että olivat mieheni kanssa sopineet tällaisesta pikkukivasta yllätyksestä.
On tullut järjestettyä myös omalle vaimolle näitä yllätyksiä. Mikäs siinä, saavat hyvät kaverit luvan kanssa tutustua toisiinsa vähän läheisemmin.
Itsekin olen joskus jonkun hyvän pyllyn käynyt tunnustelemassa. Ei ole vaan olleet tuttuja naisia.