Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri koouri vaimoa

Vierailija
15.10.2010 |

Lyhyesti kerrottuna, olimme taannoin vaimoni kanssa ulkona, tapasimme sattumalta ravintolassa erään tuttava pariskunnan jotka ovat olleet ystäviämme jo pidemmän aikaan.

No illan kuluessa vaimoni lähti läheiselle baaritiskille tilaamaan ja tämä tuttava mies ampaisi salamana perään.

Kuinka ollakkaan meni vaimoni taakse ja kouruisi vaimoni persettä. Että sillä lailla.

Onkohan muiden vaimoja kourittu samoin

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden ja kavereiden vaimojen tarakat aina tunnusteltu näppituntumalla. Kun tulevat kylään, niin ilmoitan talon tavat. Harva on kannoiltaan kääntynyt ja kotiinsa lähtenyt ;) onneksi ei ole kaverina tiukkapipoja

Vierailija
62/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosi, että teidän vaimot on noin huomionkipeitä? Kunniallinen vaimo ei anna itseään kourittavaksi ja on vain miestään, ei muita varten. Vai ettekö rakasta vaimoanne tarpeeksi? Pidätte naista vain halpana esineenä, mitä voi jaella pitkin kyliä ja nauttia porukassa. Hyi hävetkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä extempore yövieraaksi jäänyt oman ystäväni mies kostean illanvieton jälkeen. Ei enää siinä yöllä jaksettu säätää mitään petiä vierashuoneen sohvalle ja nukuttiin kaikki isossa sängyssämme. Minä siinä keskellä. Aamuyöstä havahduin siihen, että hän unissaan oli tullut ihan kiinni taakseni ja tunsin sen jöpötyksen. Vähän painauduin muka 'unissani' sitä vasten ja hetken päästä tunsin ne kädet vaeltamassa ympäri vartaloa. Ihana 'krapulahalutus' päälllä ja se kosketus tuntui niin  hyvälle joka puolella. Annoin ihan vapaat kädet ja oikein halusin sitä, kiihottumista lisäsi se, että oma mies nukkui siinä vierellä... Käsipelillä mentiin vieraan osalta maaliin kaikessa hiljaisuudessa.

Vierailija
64/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, tuttavapariskunnan luona kylässä, ollaan hyviä ystäviä. Kaverini mies aina ohimennen salaa silittelee/kouraisee pyllystä. Olen taivaissa en voi kieltää. Kerran meinasi mennä hävyn puolelle. Voihkaisin niin isosti, että kaveri säikähti. Hän ei kuitenkaan tiedä, että mieheni tietää tästä hänen salaisesta leikistä, eikä ole pahakseen pistänyt. Ovat tunteneet toisensa jo vuosikausia.

Vierailija
65/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri ja hänen kanssaan edelläkuvatut tilanteet saavat minussa aikaan jotain uutta. Mieheni luvalla saisin hänen kanssaan tutustua lähemminkin, kunhan hänen ei tarvitse katsella. Onko tämä miten yleistä jo naimisissa olevien kesken? kyseessä hyvät kaverit

Vierailija
66/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vaimolla kohtuullisen iso takamus, mitä ilolla katselen. Varsinkin, kun hän käyttää aina kireitä housuja, tuo oma miehuus vaan on koetuksella. Haaveissa viedä katselua pidemmälle, ja aluksi kokeilla pienillä hipaisuilla miten reagoi. Hänen miehensä kanssa puhuttu puolivitsillä, että siinä ku menet ja kokeilet.

Vierailija
67/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaveri aikamoisessa hiprakassa totesi vaimolleen että tänään pitäisi päästä kakkospesälle. Vaimo siihen että ei käy koska sulla on liian iso. Mietin että mulla pienempi, voisin ottaa sen kakkospesän.  :D

Vierailija
68/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaverin kanssa oli aluksi pitkiä katseita, kunnes hän alkoi vaivihkaa ohikävellessä hipsuttamaan pakaraa. Sain jälkeen ilkikurisen hymyn, aloin odottamaan jokaikinen kerta koska taas menemme heille kylään. Pienessä humalassa hän innostui sitten tekemään täydellisen ruumiintarkastuksen, se oli uutta, jännää ja todella kiihottavaa. Mitään sen kummempaa ei koskaan tehty, toivoisin vain kokevan tuon hetken uudelleen. Mieheni tietää tästä, eikä pistänyt pahakseen. Päinvastoin oli otettu, kun hyvälle ystävällekin kelpaa

Vierailija
69/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut miehen kaverin vieressä samassa kahvipöydässä. Hän alkoi aluksi kutittelemaan reisiä, aikani hihiteltyä meni homma vähän vakavammaksi. Orgasmin partaalla oli pakko lopettaa, muu porukka ei istunut samassa pöydässä, vaan seurusteli etäämmällä jo terävien kera. Itse yritin esittää täyttäväni ristikkoa. Edelleen ollaan hyviä ystäviä. Ottakaa ihmeessä tilaisuudesta kiinni jos sellainen tulee, kerran vaan eletään

Vierailija
70/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tosi, että teidän vaimot on noin huomionkipeitä? Kunniallinen vaimo ei anna itseään kourittavaksi ja on vain miestään, ei muita varten. Vai ettekö rakasta vaimoanne tarpeeksi? Pidätte naista vain halpana esineenä, mitä voi jaella pitkin kyliä ja nauttia porukassa. Hyi hävetkää

Minä itse päätän omasta kehostani, ja siitä kuka siihen koskee ja miten. Mieheni kanssa ollaan puhuttu, kun tällä omalla takalistollani ihan kiitettävästi saan katseita ja huomiota, myös ihan itse päätän kuka siihen koskee. Itseasiassa en pätkääkään välitä tuntemattomien ihmisten lääpinnästä, sen sijaan miehen kaverit, sellaiset jotka tunnen ovat vapaita vaikka vähän kouraisemaan. Iso, leveä ja pysty pylly. Olen kuullut elämäni aikana kaikki mahdolliset kommentit piiskaamisesta siementämiseen, törkykommenteille osaa miehenikin sanoa sanansa. Mies on vain tyytyväinen, kun kaverit kehuvat. Harvoin pääsevät kuulemma puristelemaan näin isoa listoa.

Vierailija
71/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on aika rietas puheiltaan, mutta kukaan ei uskoisi jos kertoisin hänen haluavan vierasta kosketusta. Hän on arvoiltaan alunperin ollut siveä kotikasvatukseltaan, mutta janoaa seikkailuja. Itse en pistäisi pahakseni, jos häntä vähän kokeiltaisiin... ;) Homman nimi on vain se, että kukaan ei ole vielä uskaltanut katseita ja puheita pidemmäs edetä. Eiköhän nekin asiat kypsy ajan kanssa.

Vierailija
72/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin myös erittäin isolla muhkealla tarakalla varustettu vaimoke. Miehen kanssa on sopimus, että hänen kaverit saavat tehdä lähempää tuttavuutta. Hänen kaverinsa eivät vain tiedä siitä, ollaan katseltu kuka uskaltaa ensimmäisenä yrittää. Kyllä multa suosikkikin löytyy, hänen kanssaan jos pääsisi lähikontaktiin hänen aloitteestaan olisi se unelmien täyttymys.

Kyllä, nautin huomiosta entä sitten?

Vierailija
73/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri sormetti mulle orgasmin. Oltiin yhdessä ajelulla, touhun alussa olin hämmentynyt mutta tuntu niin pirun hyvältä, että ei voinut jättää kesken. Nykyään nähdään niin harvoin, mutta sitäkin enemmän muistelen yhteistä hetkeämme.

Vierailija
74/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sääli jättää isot kankut vain yhden miehen käsiin. Kyllä niistä muillekin riittää. Kaverinaiset ovat tykänneet hyvää kun vähän kehaisee ja kouraisee niin että tuntuu. Sekin jonka tiukkapipoksi luulin oli messissä samantien. Sille joka täällä mietiskeli uskaltaako koettaa: tunnustele maaperää, ja ei se auta kuin kokeilla sillä se selviää

Vierailija
75/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, olen iskenyt silmäni kohtuullisen hyvännäköiseen tarakkaan ja lupakin on myönnetty. Oma vaimo vain on ihme tiukkapipo ja mustasukkainen luonteeltaan. Ei ymmärrä näitä seikkailuja.

Vierailija
76/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri on vastustamaton, eikä pelkästään ulkonäöltään. Näen hänestä jo märkiä unia, ja mieheni tietää sen. Siitä urkeni keskustelu, mikä on sallittua mikä ei. Elämä on lyhyt ja tulimme lopputulokseen, että kaikki muu paitsi suora yhdyntä on ok. Olimme viikonloppuna istumassa iltaa, ja nojasin pöydänreunaan hänen vaimonsa kanssa. Iso kunnon ghetto booty, ja kiinni kävi varoittamatta. Vaimonsa vain naureskeli, minä nautin alkujärkytyksen jälkeen :D ei se nähtävästi elämä olekaan sitten niin vakavaa. Saa kouraista vastakin, piristää kunnolla arkea.

Vierailija
77/100 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla ei hirveästi ole kokemuksia miehistä, ainakaan hyviä. Siksipä juuri vieraan tuntu enemmän kuin tervetullutta. Ei heti naimisiin mentyään koko loppuelämäänsä/koko seksielämäänsä laske yhden miehen varaan.

Vierailija
78/100 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa ja muhkeaa on mukava paukutella ;) Kavereiden tyttöystävien pyllyt on tullut koitettua, eikä meilläpäin naiset siitä pahastu. Hyvässä yhteishengessä ja toista kunnioittaen.

Vierailija
79/100 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On iso kehuttu hyvä pylly. Olen vähän, että meh. Jos niin paljon tekee mieli, että joku miehen kaveri sitä haluaa taputella nii siitäpä vaan. jos se mieltä lämmittää. Tuntemattomilta en hyväksy moisia

Vierailija
80/100 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa te onnellisia, joilla kaikenlaisia lupia ja kavereina herkkupeppuja. Akan likkakaverit verrattavissa luurankoihin, ei vatsaa, reittiä pyllyä ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä