Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri, joka ei malta asettua aloilleen

Vierailija
05.04.2023 |

Joka päivä ravaa ulkona ja ovi käy kymmenenkin kertaa. Sisällä ollessa kuuluu kolinaa ja tömäyksiä. Ei poistu mihinkään paria tuntia pidemmäksi ajaksi. Miten joku voi jaksaa tuollaista elämää?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyylä.

Vierailija
2/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyylä.

Kyllähän tuollainen voi ärsyttää jos se esim. asuu yläpuolella ja äänieristys on heikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei jaksakaan. ADHD tai joku ahdistuneisuushäiriö ei ole kiva asia.

Mutta se ei kuulu sulle.

Vierailija
4/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen naapuri,paitti se kävi autolla jossaki jokapäivä 10-20 kertaa,  ei koskaan ollu kauaa, sellasia 5-10min reissuja vaan.

Vierailija
5/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi kulkemiset eivät kuulu sinulle millään tavalla. Ei ihme, jos häntä ahdistaa, kun hänen liikkumisiaan vahditaan ja seurataan.

Vierailija
6/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurisi kulkemiset eivät kuulu sinulle millään tavalla. Ei ihme, jos häntä ahdistaa, kun hänen liikkumisiaan vahditaan ja seurataan.

Sillä tavalla kuuluu, että kun samassa rapussa asutaan, melusaaste häiritsee. Mutta se ei ollut asian ydin, vaan se, että eikö hän koskaan lepää. Outoa käytöstä mielestäni.

Vierailija
7/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse makaa lahnana sohvallasi pieremässä koko päivän, kun noin tarkasti tiedät naapurin kotona olemiset.

Pitäisikö katsoa siihen peiliin

Vierailija
8/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on sinulla kytätä ja kuunnella asunnossasi naapuriasi.

Olet itse sairas.

Vierailija
9/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paiskoo ja riehuu ja kalistelee ja tamppaa, niin kyllä se vain aika vidddun paljon ihan kirjaimellisestikin kuuluu ap:lle.

"Mut kun mun ahdistus menee kaikkien muiden edelle ja mulla on oikeus!"

Vierailija
10/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa on sinulla kytätä ja kuunnella asunnossasi naapuriasi.

Olet itse sairas.

Kiitos vaan diagnoosistasi, mutta ei tässä tarvitse mitenkään erityisesti kytätä ja kuunnella. Se meteli kyllä puskee läpi.

Vierailija
11/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on hyvin levottomia ja ramppaavat ulkona vähän väliä, onneks itse viihdyn hyvin kotonani. Kävis raskaaks jatkuva ramppaaminen lähikaupassa.

Vierailija
12/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paiskoo ja riehuu ja kalistelee ja tamppaa, niin kyllä se vain aika vidddun paljon ihan kirjaimellisestikin kuuluu ap:lle.

"Mut kun mun ahdistus menee kaikkien muiden edelle ja mulla on oikeus!"

Aivan. Minäkin paiskon tavaroita, kun kylpyhuoneen imukuppihylly putoaa seinältä keskellä yötä. Kerrostalossakin saa päivä aikaan olla ja elää sekä kulkea rappukäytävässä juuri niin, kuin tahtoo.  Yö aikaankin, jos ei metelöi.

Vierailija
13/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö tupakalla ja paiskoo sitten kotona kaapinovia, kun häntä ärsyttää se, että pitää käydä ulkona tupakalla ja ajatella muitakin ihmisiä

Vierailija
14/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käykö tupakalla ja paiskoo sitten kotona kaapinovia, kun häntä ärsyttää se, että pitää käydä ulkona tupakalla ja ajatella muitakin ihmisiä

Hän ei tupakoi, mutta tuo ovien paiskonta voi olla osa äänistä kyllä.

Vierailija
15/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos häntä sitten vain ahdistaa olla yksin. Jotkut ihmiset vain eivät kestä olla omassa seurassaan, niin sitä pitää sitten paeta vaikka ulos - koska siellä voi nähdä jonkun toisen ihmisen

en tiedä - kysy häneltä miksi hän ravaa ulkona koko ajan

Vierailija
16/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainenkin mahdollisuus, että hän myy laitonta tavaraa, jos keksit mitä tarkoitan

Vierailija
17/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä! Teen Onlyfänssiå työkseni ja välillä otan myös asiakkaita vastaan. Panon jälkeen tupakilla käyn tietenkin.

-terkuin naapurisi

Vierailija
18/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos häntä sitten vain ahdistaa olla yksin. Jotkut ihmiset vain eivät kestä olla omassa seurassaan, niin sitä pitää sitten paeta vaikka ulos - koska siellä voi nähdä jonkun toisen ihmisen

en tiedä - kysy häneltä miksi hän ravaa ulkona koko ajan

OT, mutta kuinka pitkiä aikajaksoja omassa seurassaan olisi hyvä viihtyä, jotta täyttäisi kriteerit? ero

Vierailija
19/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellainenkin mahdollisuus, että hän myy laitonta tavaraa, jos keksit mitä tarkoitan

Pilun myyminen on Suomessa laillista, kunhan puhutaan täysi-ikäisistä.

Vierailija
20/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse makaa lahnana sohvallasi pieremässä koko päivän, kun noin tarkasti tiedät naapurin kotona olemiset.

Pitäisikö katsoa siihen peiliin

Oliko tämä olevinaan joku haukku, sohvalahnathan on parhaita naapureita kun eivät ravaa ympäri kämppäänsä jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi