Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Vapun lapsi?

Vierailija
15.10.2010 |

Luin tuossa Iltalehteä ja Vappu Pimiän haastattelua.

"- Haaveilen, että saisin olla edes yhden illan kotona, pestä pyykit ja siivota. 40-neliöisen kodin kuntoon laittaminen sujuisi yhdessä illassa, haaveili Vappu vuosi sitten Iltalehden Ilonassa.

- Kotona minua ei kukaan odota. Sitten kun vastaan tulee ihmissuhde, saan syyn vähentää. Tai vaikka laiskotella, sanoi suosikkijuontaja tuolloin. "

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi.

Vierailija
2/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hänellä edes ole lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä ole koskaan lasta ollutkaan?

Vierailija
4/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mun ikäinen! luulin aina että olen paaljon nuorempi kuin vappu. Eikä mullakaan ole vielä lapsia.

Vierailija
5/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuossa Iltalehteä ja Vappu Pimiän haastattelua. "- Haaveilen, että saisin olla edes yhden illan kotona, pestä pyykit ja siivota. 40-neliöisen kodin kuntoon laittaminen sujuisi yhdessä illassa, haaveili Vappu vuosi sitten Iltalehden Ilonassa. - Kotona minua ei kukaan odota. Sitten kun vastaan tulee ihmissuhde, saan syyn vähentää. Tai vaikka laiskotella, sanoi suosikkijuontaja tuolloin. "

Vierailija
6/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttua, mutta mä olen luullut, että hällä 2 poikaa. Taidan sekoittaa johonkin toiseen julkimoon. Korjatkaa nyt joku asioista paremmin perillä oleva.

Vierailija
7/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saati useampaa.

Vierailija
8/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin kaksi poikaa.

Vierailija
9/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttua, mutta mä olen luullut, että hällä 2 poikaa. Taidan sekoittaa johonkin toiseen julkimoon. Korjatkaa nyt joku asioista paremmin perillä oleva.

Vierailija
10/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on aina menossa ja kotona ei kukaan odota. Joku mamma sitten keksii, hei sillä on lapsi! Kun se ei ehdi siivoamaan.

Vierailija
11/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan katsoneet vanhempia bbeitä?Vappuhan juonsi yhtä BB-tä maha pystyssä! Vitut tietämättömät idiootit

Vierailija
12/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"32-vuotiaalla Vapulla ei ole vielä omaa jälkikasvua, mutta lapset ja heidän hyvinvointinsa ovat kolmen lapsen kummitädille lähellä sydäntä. Vappu kertoo olevansa siitä onnekas, ettei hänen lähipiirissään olevilla lapsilla ole ollut vakavia sairauksia."

Vierailija
13/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuvaa? Jos se vauva on kuollut?

Ei sillä kyllä mitään lapsia ole. Sillä Ella KAnnisella joka juonsi ennen on 2 poikaa.

Vierailija
14/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikös Vappu ole kehunut kokkailutaitojaan. Mukava juontaja.

Vierailija
15/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesta keskenmenosta? Uteliaisuutta? Entä lapsesta, jota ei ole koskaan julkisuudessa nähty? Uteliaisuutta? Jutellaan 32-vuotiaasta jolla ei ole lasta? Uteliaisuus?

Saako naisella olla mahaa? Saako 32-vuotias olla lapseton? Mistä puhumme kun puhumme Vappu Pimiästä?

Vierailija
16/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan katsoneet vanhempia bbeitä?Vappuhan juonsi yhtä BB-tä maha pystyssä! Vitut tietämättömät idiootit

ja alkoi harrastaa muistaakseni juoksemista. Ei ollut raskaana, tuhdimpi vaan.

Vierailija
17/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Vappu vaan raskaana on. Vauva tulee ulos ennemmin tai myöhemmin. Tämänhän todistaa jo Anna Puukin, joka nyt saa vauvan, vaikka oli raskaana av:n mukaan jo Idolsin aikaan.

Jotkut nyt vain odottavat vähän kauemmin.

Vierailija
19/19 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Vappu vaan raskaana on. Vauva tulee ulos ennemmin tai myöhemmin. Tämänhän todistaa jo Anna Puukin, joka nyt saa vauvan, vaikka oli raskaana av:n mukaan jo Idolsin aikaan.

Jotkut nyt vain odottavat vähän kauemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme