Missä Vapun lapsi?
Luin tuossa Iltalehteä ja Vappu Pimiän haastattelua.
"- Haaveilen, että saisin olla edes yhden illan kotona, pestä pyykit ja siivota. 40-neliöisen kodin kuntoon laittaminen sujuisi yhdessä illassa, haaveili Vappu vuosi sitten Iltalehden Ilonassa.
- Kotona minua ei kukaan odota. Sitten kun vastaan tulee ihmissuhde, saan syyn vähentää. Tai vaikka laiskotella, sanoi suosikkijuontaja tuolloin. "
Kommentit (19)
Eihän sillä ole koskaan lasta ollutkaan?
se on mun ikäinen! luulin aina että olen paaljon nuorempi kuin vappu. Eikä mullakaan ole vielä lapsia.
Luin tuossa Iltalehteä ja Vappu Pimiän haastattelua. "- Haaveilen, että saisin olla edes yhden illan kotona, pestä pyykit ja siivota. 40-neliöisen kodin kuntoon laittaminen sujuisi yhdessä illassa, haaveili Vappu vuosi sitten Iltalehden Ilonassa. - Kotona minua ei kukaan odota. Sitten kun vastaan tulee ihmissuhde, saan syyn vähentää. Tai vaikka laiskotella, sanoi suosikkijuontaja tuolloin. "
juttua, mutta mä olen luullut, että hällä 2 poikaa. Taidan sekoittaa johonkin toiseen julkimoon. Korjatkaa nyt joku asioista paremmin perillä oleva.
juttua, mutta mä olen luullut, että hällä 2 poikaa. Taidan sekoittaa johonkin toiseen julkimoon. Korjatkaa nyt joku asioista paremmin perillä oleva.
että on aina menossa ja kotona ei kukaan odota. Joku mamma sitten keksii, hei sillä on lapsi! Kun se ei ehdi siivoamaan.
koskaan katsoneet vanhempia bbeitä?Vappuhan juonsi yhtä BB-tä maha pystyssä! Vitut tietämättömät idiootit
"32-vuotiaalla Vapulla ei ole vielä omaa jälkikasvua, mutta lapset ja heidän hyvinvointinsa ovat kolmen lapsen kummitädille lähellä sydäntä. Vappu kertoo olevansa siitä onnekas, ettei hänen lähipiirissään olevilla lapsilla ole ollut vakavia sairauksia."
Olisiko kuvaa? Jos se vauva on kuollut?
Ei sillä kyllä mitään lapsia ole. Sillä Ella KAnnisella joka juonsi ennen on 2 poikaa.
ja eikös Vappu ole kehunut kokkailutaitojaan. Mukava juontaja.
mahdollisesta keskenmenosta? Uteliaisuutta? Entä lapsesta, jota ei ole koskaan julkisuudessa nähty? Uteliaisuutta? Jutellaan 32-vuotiaasta jolla ei ole lasta? Uteliaisuus?
Saako naisella olla mahaa? Saako 32-vuotias olla lapseton? Mistä puhumme kun puhumme Vappu Pimiästä?
koskaan katsoneet vanhempia bbeitä?Vappuhan juonsi yhtä BB-tä maha pystyssä! Vitut tietämättömät idiootit
ja alkoi harrastaa muistaakseni juoksemista. Ei ollut raskaana, tuhdimpi vaan.
se Vappu vaan raskaana on. Vauva tulee ulos ennemmin tai myöhemmin. Tämänhän todistaa jo Anna Puukin, joka nyt saa vauvan, vaikka oli raskaana av:n mukaan jo Idolsin aikaan.
Jotkut nyt vain odottavat vähän kauemmin.
se Vappu vaan raskaana on. Vauva tulee ulos ennemmin tai myöhemmin. Tämänhän todistaa jo Anna Puukin, joka nyt saa vauvan, vaikka oli raskaana av:n mukaan jo Idolsin aikaan.
Jotkut nyt vain odottavat vähän kauemmin.
lapsi.