Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te naiset jotka annatte vieraan miehen koskea sieltä,

Vierailija
15.10.2010 |

olette ällöttäviä! Hyi saatana.Vieras äijä,mieti jos saat seksitaudin tai tuu raskaaksi,siistiä tehdä abortti,ei varmaan noin vaan unohdu tuo mies.

Parempi erota kuin pettää!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ei unohdu, enkä haluakkaan :)

Vierailija
2/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano ap kun pyllyään nuoli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pitää itsensä puhtaana neitseenä.

Vierailija
4/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin sitä kuite raskaaksi tulee pelkästä kosketuksesta, vaikka koskettais sinne -tiedäthän kyllä itsekin minne.. lalalallaaa xD

Vierailija
5/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä kosketellessa väkisinkin pikkuhiljaa tutustuu.

Vierailija
6/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ei unohdu, enkä haluakkaan :)

Vierailija
7/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä kosketellessa väkisinkin pikkuhiljaa tutustuu.

Näinpä xD Tullaan jopa ihan läpi-tutuiksi :D

Vierailija
8/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka alkaa huoraamaan. Että eipä nämä muutkaan kommentit ole sen fiksumpia kuin itse aloitus.

Vierailija
9/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka alkaa huoraamaan. Että eipä nämä muutkaan kommentit ole sen fiksumpia kuin itse aloitus.

Vai että ihan huoraamaan? :D Kyllähän se järvi ei soutamalla kulu, vaikka airot oliskin lainatut ;D

Vierailija
10/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi omien mielihalujen takia hajottaa perhettä. Eikö se olis aika vastuutonta erota ja hajottaa perhe vain sen takia, että on ihan normaaleja tarpeita ja haluja?

Vierailija
11/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perua ensi viikon gynekologiaika. Sattuu nääs olemaan mies. Eikä ainoastaan kosketa sieltä vaan jopa työntää pari sormeaankin sissän. Hyi mua!!

Vierailija
12/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraan äijän sormet pimpissä tuntui tosi hyvältä. Oonkohan mä nyt raskaana? Kandeeko tehdä raskaustesti? Entä jos se näyttää roskishaamun?

Vierailija
13/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi se mies olla tuttukin, vaikka vuosien takaa.

Vierailija
14/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikosta nimittäin tuli mieleeni, että nainen kulkee kadulla ja antaa vieraan miehen koskettaa sieltä...

Joo, pitää pitää kädet pois housuista:)

Vierailija
15/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä annankin vain tuttujen koskea mua SINNE. Omaa miestä kun ei ole niin saatan antaa ap jopa sinun miehesi koskea, hän on minun tuttavani ;)

Vierailija
16/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan huoraamaan? :D Kyllähän se järvi ei soutamalla kulu, vaikka airot oliskin lainatut ;D

että eipä nämä muutkaan kommentit täällä niin suurta älykkyyttä hehku, kuten nyt vaikka tuo sinun kommenttisi. Että kannata paljon kuittailla ja naureskella, jos on itse yhtä tyhmä. Tämä on vain minun vaatimaton mielipiteeni.

Vierailija
17/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eipä nämä muutkaan kommentit täällä niin suurta älykkyyttä hehku, kuten nyt vaikka tuo sinun kommenttisi. Että kannata paljon kuittailla ja naureskella, jos on itse yhtä tyhmä. Tämä on vain minun vaatimaton mielipiteeni.

jos airot on isommat kuin se järvi. =)

Vierailija
18/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette ällöttäviä! Hyi saatana.Vieras äijä,mieti jos saat seksitaudin tai tuu raskaaksi,siistiä tehdä abortti,ei varmaan noin vaan unohdu tuo mies. Parempi erota kuin pettää!

Pera naapurista, appiukko tai vaikka miehen paras ystävä?

Vierailija
19/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä se sellainen on?

Vierailija
20/21 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi