Hei te naiset jotka annatte vieraan miehen koskea sieltä,
olette ällöttäviä! Hyi saatana.Vieras äijä,mieti jos saat seksitaudin tai tuu raskaaksi,siistiä tehdä abortti,ei varmaan noin vaan unohdu tuo mies.
Parempi erota kuin pettää!
Kommentit (21)
kannattaa pitää itsensä puhtaana neitseenä.
Aika harvoin sitä kuite raskaaksi tulee pelkästä kosketuksesta, vaikka koskettais sinne -tiedäthän kyllä itsekin minne.. lalalallaaa xD
Sieltä kosketellessa väkisinkin pikkuhiljaa tutustuu.
juu, ei unohdu, enkä haluakkaan :)
Sieltä kosketellessa väkisinkin pikkuhiljaa tutustuu.
Näinpä xD Tullaan jopa ihan läpi-tutuiksi :D
jotka alkaa huoraamaan. Että eipä nämä muutkaan kommentit ole sen fiksumpia kuin itse aloitus.
jotka alkaa huoraamaan. Että eipä nämä muutkaan kommentit ole sen fiksumpia kuin itse aloitus.
Vai että ihan huoraamaan? :D Kyllähän se järvi ei soutamalla kulu, vaikka airot oliskin lainatut ;D
Ei tarvi omien mielihalujen takia hajottaa perhettä. Eikö se olis aika vastuutonta erota ja hajottaa perhe vain sen takia, että on ihan normaaleja tarpeita ja haluja?
perua ensi viikon gynekologiaika. Sattuu nääs olemaan mies. Eikä ainoastaan kosketa sieltä vaan jopa työntää pari sormeaankin sissän. Hyi mua!!
Vieraan äijän sormet pimpissä tuntui tosi hyvältä. Oonkohan mä nyt raskaana? Kandeeko tehdä raskaustesti? Entä jos se näyttää roskishaamun?
ja voi se mies olla tuttukin, vaikka vuosien takaa.
otsikosta nimittäin tuli mieleeni, että nainen kulkee kadulla ja antaa vieraan miehen koskettaa sieltä...
Joo, pitää pitää kädet pois housuista:)
mä annankin vain tuttujen koskea mua SINNE. Omaa miestä kun ei ole niin saatan antaa ap jopa sinun miehesi koskea, hän on minun tuttavani ;)
Vai että ihan huoraamaan? :D Kyllähän se järvi ei soutamalla kulu, vaikka airot oliskin lainatut ;D
että eipä nämä muutkaan kommentit täällä niin suurta älykkyyttä hehku, kuten nyt vaikka tuo sinun kommenttisi. Että kannata paljon kuittailla ja naureskella, jos on itse yhtä tyhmä. Tämä on vain minun vaatimaton mielipiteeni.
että eipä nämä muutkaan kommentit täällä niin suurta älykkyyttä hehku, kuten nyt vaikka tuo sinun kommenttisi. Että kannata paljon kuittailla ja naureskella, jos on itse yhtä tyhmä. Tämä on vain minun vaatimaton mielipiteeni.
jos airot on isommat kuin se järvi. =)
olette ällöttäviä! Hyi saatana.Vieras äijä,mieti jos saat seksitaudin tai tuu raskaaksi,siistiä tehdä abortti,ei varmaan noin vaan unohdu tuo mies. Parempi erota kuin pettää!
Pera naapurista, appiukko tai vaikka miehen paras ystävä?
juu, ei unohdu, enkä haluakkaan :)