Kaikkea paskaa sitä yritetään myydä
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22291401
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22326578
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22114380
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=21937496
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22080608
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22242500
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22225078
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22418400
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22258794
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22398742
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22185386
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=21973241
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22226079
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22325432
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22195666
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22020015
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=21987371
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22170150
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=21937736
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22252455
Ikivanhoja istuimia taas kaupan, toivottavasti kukaan ei osta.
Kommentit (3)
Hirveesti duunia kaivella turvaistuimia ja linkittää. Hanki elämä ap tai ihan oikea duunipaikka. Vaikka jotain liikenneturvallisuuteen (tai huuto.nettiin) liittyvää kun näyttää olevan sydäntäs lähellä.
Mikset sä mene laittamaan viestiä noille myyjille, että sulkevat kohteensa???
Etkö keksi parempaa tekemistä? Pyöriikö kenties elämäsi palstan ympärillä. No joo, jokainen tekee mitä parhaakseen näkee.
Nimimerkki. Huvittavaa