Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisnaiset kilahtaa joka kerran, kun heitä

Vierailija
14.10.2010 |

verrataan virolaisiin?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelevä tissit ja pillu riittääkin.

Vierailija
2/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna virolaisten naiselliseen pukeutumiseen ja ylemmyydentuntoisiksi, koska pitävät virolaisia neukkuina ja halvempina ihmisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotsalaiseen mieheen.

Mikä on tuon vertailun pointti?

Jos Uggseihin viittaat, niin en minäkään, suomalainen nainen ikinä käyttäisi noin rumia "monoja". Tykkään naisellisista siroista kengistä.

Vierailija
4/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrataan suomalaisiin?

Vierailija
5/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virolaiset naiset ovat hoikempia, pitempiä ja kauniimpia kuin suomalaiset

Vierailija
6/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo koskaan huomannut mitään kilahtamisia.

Vierailija
7/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne lyhyet, lihavat ja rumat ei liikukaan kaupungilla.

Vierailija
8/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet virolaisista naisista pitävät itsestään huolta. Eivät kulje tuulipuvuissa kauppakeskuksissa, käy meikittä ihmisten ilmoilla jne.

Vierailija
9/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkönsä! Miehinen yhteiskunta ja naisen täytyy ponnistella, että saisi edes jonkun kuvatuksen itselleen.

Vierailija
10/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkönsä! Miehinen yhteiskunta ja naisen täytyy ponnistella, että saisi edes jonkun kuvatuksen itselleen.

ja sen kyllä huomaa ulkonäöstäkin. Kuljetaan tukka hapsottaen ja allit roikkuen ja tuulipuvuissa ja liikakilot vaan lyllyy.

Vierailija
11/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain hyvä, että voin mennä kaupungille ja minne mielin ilman meikkiä eikä tarvitse olla viimeisen päälle pyntätty. Mitä enemmän ajattelee ulkonäköään, sitä vähemmän on aikaa ajatella oikeasti tärkeitä asioita, mikä taas miehille sopii mainiosti. Naiset kun tuskailee oikeansävyisen luomivärin ja vääränväristen saappaiden kanssa, niin miehet johtaa suuryrityksiä ja hallitsee yhteiskuntaa.

Vierailija
12/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrataan ihan toisarvoisia ominaisuuksia? Virolaisnaisen kautta aikain ainoa assetti on olla nätti ja saada mies elättämään.

Vierailija
13/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihania, tyylikkäitä, komeita ja puhtaita ole! Vittu mitä vitun sovinismia vittu.

Vierailija
14/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilahtaisi, jos miehesi sanoisi sulle, että sä olet kyllä paljon rumempi kuin Matin vaimo, oot paljon läskimpi, et osaa edes pukeutua ja sua saa aina hävetä kun sun kanssa liikkuu? Vai olisitko vaan että joo, mä oon kyl tosi ruma, olet niin viisas rakas mieheni?

Olette te aika tyhmiä, jos ihmettelette, miksi ihmiset ei pidä siitä, että heitä haukutaan ja kehutaan muita paljon paremmaksi..olette vissiin hengittäneet liikaa hiuslakkaa.

Vierailija
15/52 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ne virolaiset naiset mun mielestä juuri sen kummemmalta näytä kuin suomalaiset. Käykää joskus muuallakin kuin Tallinnassa. Esim. Tartossa naiset on tosi saman näköisiä kuin Suomessa.

Musta nimenomaan vironVENÄLÄISET ovat niitä, jotka laittautuvat ja pukeutuvat näyttävästi.

Mä en tunne mitään alemmuutta tai kateutta virolaisten tai venäläisten naisten suhteen, jos mä haluaisin laittautua samaan tyyliin, niin kai sitten laittautuisin. Mutta kun ei huvita.

Vierailija
16/52 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kestä vertailua minkäänmaalaisiin naisiin.

Ihan sama, vertaatko virolaisiin tai espanjalaisiin. Koetapa verrata thainaisiin!! Heti ryhdytään haukkumaan muunmaalaisia miestenpyydystäjäksi ja jotenkin suomalaisia tyhmemmiksi ja alistuvammiksi. Tämä jaksaa minua ihmetyttää. Nainen olen itsekin, mutta en pidä muunmaalaisia naisia yhtään meitä huonompina. Myönnän jopa, että usein ovat kauniimpia. Suomalainen perimä ei ole erityisen kaunis/komea, noin yleisesti ottaen.

Vierailija
17/52 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen suomalaisnaiseen.

Vierailija
18/52 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi kilahtaa kun joku rupeaa esittämään, että pitäisi kulkea korkkareissa ja minihameessa keskellä talvea, että näyttäisi enemmän naiselta.

Vierailija
19/52 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaiset ovat itsenäisempiä ja hyvätuloisempia, koulutetumpiakin. Kyllä virolaisnainenkin alemmuudentunnetta tuntee suhtessa suomalaisiin.

Vierailija
20/52 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeamminhan sitä sukkikset, minihameen ja turkinn pukee kuin lämpökerraston, villavaatteet, goretex-puvut.

ja siksi kilahtaa kun joku rupeaa esittämään, että pitäisi kulkea korkkareissa ja minihameessa keskellä talvea, että näyttäisi enemmän naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi