Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gigantti feikkaa katuvaa mutta pakkomyyndyt sopimukset pysyy

Vierailija
26.10.2023 |

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tyhmä joka myy vaan se joka ostaa. Jos et oikeasti tajua mitä sulle myydään niin ehkä kannattaa lopettaa kaupassa käynti.

Vierailija
2/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe ei ole ostanut sieltä mitään kun saivat huijaamalla myytyä 100e kalibroinnin televisioon. 

Uutisten perusteella ihan sairaita kokemuksia muillakin. Ostakaa muualta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kierrän gigantin kaukaa 

Vierailija
4/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olla ostamatta mitään.Säästyy rahat ja luonto. Kiinalaisia roskatuotteita kaupat täynnä. Ovat ensinnäkin laadultaan aivan paskoja ja toisekseen vakoilevat käyttäjäänsä.

Vierailija
5/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se ei ole tyhmä joka myy vaan se joka ostaa. Jos et oikeasti tajua mitä sulle myydään niin ehkä kannattaa lopettaa kaupassa käynti.

Tuohan on kuin savolaisvitsin logiikka, vastuu siirtyy kuulijalle. Vitsi on kuitenkin pelkkä vitsi, ei tuollaista voi oikeasti tehdä!

Vierailija
6/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jengi juoksee gigantissa kun siellä on niin halpaa. Sitten valitetaan lehdessä kun olikin kallista. Voi hyvää päivää. 

Vierailija
7/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ostan mutta verkkokaupasta. 1250 euroa maksava kuivausrumpu 700 eurolla. On kyllä erittäin tehokas Siemens.

Myymälässä en halua asioida.

Vierailija
8/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupasta minäkin ostan. Eikä tarvi kuunnella yhdenkään myyjän lässytystä. Voi noutaa tavaran 15 minuutin päästä verkkokaupan varastosta. Hyvinkin simppeliä.

Vierailija
9/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä kyllä ostan mutta verkkokaupasta. 1250 euroa maksava kuivausrumpu 700 eurolla. On kyllä erittäin tehokas Siemens.

Myymälässä en halua asioida.

Lieneekö sama minkä ostin ennakkohintaann 560€ viime talvena Gigantista, ovh oli ainakin tuota luokkaa.  Siemens oli kumminkin.

Vierailija
10/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut boikotissa jo vuosia. Ensin kusettivat puhelimeen muka alennuksella kalliin kytkyliittymän joka tuli lopulta paljon kalliimmaksi kuin heidän "alensa" eikä lupaamistaan ollut tallennetta mistään kun puhuivat puuta heinää, koska tämä tapahtui livenä. Seuraavaksi huijaivat ettei toinen puhelin mene takuuseen, vaan jouduimme maksamaan käyttökelvottomasta puhelimesta 30 euroa heille ilman että sitä korjattiin mitenkään.

En ole missään törmännyt mihinkään noin törkeään toimintaan. 

Jos paikka olisi aina mistä saisi elektroniikkaa, niin olisin mieluummin ilman mitään sitten, niin vahva on boikottini.

Vierailija
11/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä syksynä menin Giganttiin ostamaan iphonen piuhalliset taviskuulokkeet. Mulle myytiin uudet liittymät, jotka peruin sitten. En ottanut käyttöön ollenkaan. Onneksi liittymät ostettuani sain kaupanpäällisiä… Powerin touhu on samanlaista.

Vierailija
12/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on mennyt tällaiseksi kaikissa elektroniikkaliikkeissä, että kate revitään lisämyynnillä vaikka väkisin?!

Vierailija
13/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi Gigantissa käydessäni oli 36 asteen helle, pyyhin hikeä naamastani ja sanoin myyjälle jotakin helteestä. Jätkä tivahti että helle ei ole hänen/heidän syynsä, joten on turha tulla heille valittamaan!

Vierailija
14/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena kertomus menneeltä ajalta.

Olin nuorena kodinkonekaupassa töissä. Yritimme toimia rehellisesti ja pidimme edullisia hintoja: esim meillä maksoi teitty tv 600 mk ja kilpailijalla 900mk,  josta sai 250 mk alennusta. Asiakas kehui, että tuolla toisessa kaupassa saa 250 mk alennusta ja teillä ei yhtään.

Tyyppiä ei kiinnostanut ollenkaan se, mitä hän oikeasti joutui maksamaan.

Nyt  ilmiöt ovat muuttuneet, mutta myös asiakkaiden kyvyn arvioida asioita luulisi muuttuvan. Asiakas ei aina ole oikeassa. Itse olen vanhus, mutta minua ei vedätetä missään kaupoissa ja suosittelen muillekin, että miettikää tarkkaan, mitä olette ostamassa.

Vierailija
15/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tänä syksynä menin Giganttiin ostamaan iphonen piuhalliset taviskuulokkeet. Mulle myytiin uudet liittymät, jotka peruin sitten. En ottanut käyttöön ollenkaan. Onneksi liittymät ostettuani sain kaupanpäällisiä… Powerin touhu on samanlaista.

Eikö teillä kaltaisillasi ihmisillä ole minkäänlaista tahdonvoimaa? Ettekö osaa sanoa ei? En ikinä opi ymmärtämään ihmisiä, jotka tilaavat puhelinmyyjiltä ja ostavat gigantin geelitukkaisilta puliveivareilta tuotteita ja palveluja mitä eivät halua eivätkä tarvitse. Seniilit vanhuksef ymmärrän, mutta mikä saa tavallisen oikeustoimikelpoisen aikuisen alistumaan täysin myyjän tahtoon? Koko tilanteesta selviää sanomalla yhden sanan, ei. Ei ole pakko sanoa edes kiitosta perään, pelkkä ei riittää. Tarvittaessa sen voi toistaa.

Vierailija
16/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meidän perhe ei ole ostanut sieltä mitään kun saivat huijaamalla myytyä 100e kalibroinnin televisioon. 

Gigantin tyrkytys on omaa luokkaansa, mutta kalibrointia ehdottivat lähes pakollisena myös Powerissa. Telkkarin kuva on ollut priima ilman kallista toimenpidettä.

Vierailija
17/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ja höpö. Itse ostellut vuosien aikana kymmeniä tietokoneita firmalle ja muuta sälää. Ihan hyvä firma. Eihän niiden tarjouksia ole pakko ostaa ja ihan saamaa tarjoilevat muissakin firmoissa. Tää on vissiin joku "paskomiskampanja kilpailijalta"?

Vierailija
18/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Gigantin tyrkytys on omaa luokkaansa, mutta kalibrointia ehdottivat lähes pakollisena myös Powerissa. Telkkarin kuva on ollut priima ilman kallista toimenpidettä.

Osta televisio sitten esim. Prismasta. Siellä saa/joutuu toimimaan ilman apua ihan omatoimisesti. Prismassa kuitenkin myydään paljonkin samaa tavaraa kuin Gigantissa. Myös operaattoreiden omissa myymälöissä myydään kännyköitä ja tabletteja, mutta toki näissäkin sitten tyrkytetään operaattorin palveluita. 

Vierailija
19/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Gigantista mielelläni, mutta siten että tilaan kamat netin kautta ja noudan noutopisteeltä. Pakottavat kyllä juttelemaan myyjälle tietyntyyppisiä tavaroita noutaessa, mutta osaan sanoa ei. Kaksi kirjainta, yksi sana, EI.

Varmin tapa joutua kusetusyrityksen kohteeksi on mennä haahuilemaan myymälään ja antautua myyjän uhriksi kertomalla epämääräisesti että ”etsin televisiota” tai ”tarvitsisin uuden puhelimen” tai kyselemällä jostain mainoslehdessä nähdystä tarjoustuotteesta. Nämä ovat myyjälle avoimia signaaleja, ikäänkuin otsaasi syttyisi lamppu jossa lukee ”kuseta minua ja vie rahani”.

Vierailija
20/44 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli eilen viesti Gigantilta. Pahoittelua ja kaikkea muuta miten työntekijät toimineet. Nähtävästi nyt loppui bononusten maksaminen myyjille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan