Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toi Inka on kyl tajuttoman ruma...

Vierailija
14.10.2010 |

Erityisesti kasvoiltaan - IHME, että Hannu kelpuutti tollaisen Tuksu juniorin... ;) Miksi joidenkin pitää käyttää joitain itseruskettavia aineita - ne saa ihmiset näyttämään ällöttäviltä(poikkeuksiakin voi olla, mutten koskaan ole törmännyt hyvännäköiseen ir-voiteita käyttäviin ihmisiin)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vasta aika pahoja onkin... :)

Mut yhdyn tohon "Inka on ruma"-kommenttiin... Ja myös Paul ja Mari jne...

Vierailija
2/24 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Inka ihan nätti. Olen nähnyt 1000 kertaa rumempiakin.

Inkalla ok iho (tosin Ksenijalla huono iho ja on ihan huippukaunis), pitkät hiukset, hoikka kroppa, ei raskausarpia, ei sillä ole vinot hampaat, eikä kierot silmät....

Perusnätti sanoisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Inka ihan nätti. Olen nähnyt 1000 kertaa rumempiakin.

Inkalla ok iho (tosin Ksenijalla huono iho ja on ihan huippukaunis), pitkät hiukset, hoikka kroppa, ei raskausarpia, ei sillä ole vinot hampaat, eikä kierot silmät....

Perusnätti sanoisin :)

Vierailija
4/24 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu tekotuksua puksuttaa

Varmaan kun se ei muita saa

Yksin kun halua ei ollakaan

Niin puskee se ketä vaan...

Jatkakaa... :)

Tän pystyy muuten laulamaan "matkustan ympäri maailmaa" laulun muodossa... :)

Vierailija
5/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi muita haukkumallakin pönkittää.

Vierailija
6/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kasvoiltaan - IHME, että Hannu kelpuutti tollaisen Tuksu juniorin... ;) Miksi joidenkin pitää käyttää joitain itseruskettavia aineita - ne saa ihmiset näyttämään ällöttäviltä(poikkeuksiakin voi olla, mutten koskaan ole törmännyt hyvännäköiseen ir-voiteita käyttäviin ihmisiin)

niin saadaan arvostella.

Vierailija
7/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole isoja hampaita, sisäänimettyjä poskia, kummallisia viirusilmiä ja tekoruskeaa pärstäkerrointa. =)

Ja AP ei yritä itseään pönkittää tässä vaan pääasiassa ihmettelee, että luuleeko joku idiootti tosissaan, että näyttää hyvältä kun läiskii naamalleen sata kiloa itseruskistavaa mömmöä, joka a) vanhentaa ja b) rumentaa.

AP, joka myöntää mielellään, ettei todellakaan ole maailman kaunein ihminen - kaukana siitä - mutta en yritä ihmisille moista puppua uskotellakaan... :)

PS. Ksenia on luonnonkaunis - kaunis myös meikattuna, kuten myös Marika.. :)

Vierailija
8/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen tuota naaman ruskeaksi laittamista. Ihan jätkyttävän näköistä. Olisi varmaan ihan nätti tyttö ilman sitä ja puolentoistakilon meikkikerrosta.

Vierailija
9/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun kans!

Vierailija
10/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskivartalo(siis alue rintojen alaosan ja v-a-g-i-n-a-n välissä...

Niihin se sit jääkin, koska väritys on pahasti pielessä... :)

-AP

Vierailija
11/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko oikeesti olla jonkun mielestä kaunista?

Vierailija
12/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli siinä jossain malli-ohjelmassa...

sub.fi/bigbrother

Vierailija
13/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, tässä ketjussa ekassa viestissä on ammattilaisen ottama kuva ja sitten sellainen ihan kamala otos. :D http://subject.sub.fi/forum/bb-2010-yleinen/inka-ennen-ja-jalkeen-bb-ta…

Joskus ollut tähtityttönäkin. Ilmeisesti ennen silikoneja.

http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/hymytytto/inka-tuominen-nro-9

Vierailija
14/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kisannut myös Suomen seksikkäin tavis -kisassakin. Sijoitusta en tiedä.

14

Vierailija
15/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHME, että Hannu kelpuutti tollaisen Tuksu juniorin... ;)

Joskus ihmiset tuntevat vetoa toisiinsa, vaikka ulkoinäkö tai tyyli olisi "vastenmielinen". Ihmeitä sattuu.

Vierailija
16/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka on kuin Maria ja yrittää vedättää ihmisiä hengaamalla ihmis(t)en kanssa, jo(t)ka voisi nostaa hänet kärkikahinoihin. Inkahan meinaan tietää, että ketkä on ulkomaailmassa suosittuja ja ketkä ei... Tämän takia tuskin haluaa hirveästi hengata mm. Elisabetin kanssa. Eli kieroileva eukko. Toivottavasti joutuu mahdollisimman pian häätöäänestykseen ja putoaa pois. :)

Vierailija
17/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt kasvojen laikukkuutta. Onko se itseruskettavista voiteista vai onko sillä joku sellainen ominaisuus, joka tekee laikukkaaksi, esim. vitiligo / valkopälvi?

Vierailija
18/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä.Tekorusketus on aina kauhee mut laitoin just viestin kun se Kxenia on mun mielestä kauheen ruma.Tää Inka olis ihan nätti ilman sitä ihoo ja luonnetta.Kymmenen vuoden päästä se ehkä itekin häpee kun kattoo kuviansa.Mua ainakin nolottaa mun nuoruuden kuvat.Mul oli enemmän meikkiä kun venäläisillä katutytöillä eikä kukaan kavereistakaan voinu huomauttaa.=)

Vierailija
20/24 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksenia on mun mielestä taas ihan nätti - tai siitä ainakin meikkaamalla saa nätin(on huomattu monesti suorissa lähetyksissä).

Inka, sen sijaan, ei näytä nätiltä meikattuna eikä "luonnollisena"