Te, joilla hyväpalkkainen mies. Mistä hänet löysitte ja miten iskitte?
aattelin vaihteen vuoksi aatella vain itteeni ja ottaa (jos saan) hyvä tuloisen ukon. Viis muusta! Oon kyllästyny nuihin komeisiin, mutta niin paskoihin ukkoihin!
Kommentit (58)
No jos omaat upeat pitkät sääret, isot rinnat, pyöreän pepun, pitkät hiukset, kauniin ulkonäön, olet itsekin koulutautunut vähintään amk tutkinnon saannut, et tupakoi etkä juo kuin skumppaa tai viiniä, et juo itseäsi juovuksiin ja sinullakin on jo omaisuutta niin ei ole vaikeuksia saada rikasta miestä, onnea!
Yliopistolta. Kannattaa olla liikkeellä silloin kun parhaat ovat vapaita.
Usein hyvätuloiset, ja koulutetut, pariutuvat korkeakoulujen ja yliopistojen opiskelijajuhlissa ym. Hyvätuloisilla yrittäjillä on varmaan omat verkostoitumispaikkansa. Kai se on niin kuin sanotaan: raha tulee rahan tykö. Nuoret ihmiset, ja vähän vanhemmatkin, hakeutuvat itsensä kaltaisten seuraan.
Semmoinen lokki liikkeellä tällä kertaa. Kukahan suojelisi meitä hyvätuloisia miehiä moisilta?
Mun mies on niin rikas ettei sen tartte edes käydä töissä. Tapasin netissä.
Netistä löysin eikä siinä oikeastaan iskemistä tarvittu, rakastuttiin. Itsekin oon hyvätuloinen ja meillä on ennen kaikkea samanlainen asenne rahaan. Edellinen mieskin oli hyvätuloinen mutta todella pihi. Ajattelin pitkään että se ei haittaa koska itse en ole mutta se oli loppujen lopuksi todella rasittavaa ja epäviehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on niin rikas ettei sen tartte edes käydä töissä. Tapasin netissä.
Jos tämä on kriteeri niin kannattaa laittaa verkot vesille yliksessä.
Ei ollut hyväpalkkainen kun tapasimme 28v sitten. Pienemmät tulot kuin minulla eikä omaisuutta.
Nyt verokalenterissa.
Tärkeintä oli kunnianhimo ja aikaansaava luonne
Jos et ole missi tai muuten parhaan 5% joukossa naisten ulkonäössä niin turha ajatusta sen pidemmälle viedä. Kannattaa mielummin katella oman tasoista seuraa niin et jää yksin. Toki noilla mieskriteereillä se on aika todennäköistä.
Tästä ketjusta huomaa millaisia lompakkoloisia naiset ovat