Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla hyväpalkkainen mies. Mistä hänet löysitte ja miten iskitte?

Vierailija
27.05.2006 |

aattelin vaihteen vuoksi aatella vain itteeni ja ottaa (jos saan) hyvä tuloisen ukon. Viis muusta! Oon kyllästyny nuihin komeisiin, mutta niin paskoihin ukkoihin!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavastialla opiskelijabileissä. Ei ollut silloin hyväpalkkainen:). Nyt on kuten olen itsekin.

Vierailija
22/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on 3,5mrd. Kyllä siitä sietää valita mukava, kiinnostava, sopivan ikäinen, hauska, samoja mielenkiinnon kohteita omaava, fyysisesti vetovoimainen ja eri mittareilla menestyvä.

Eikä tällä suljeta pois omaa kunnianhimoa ja itsenäisyyttä. Mitenkään.

Ihan aiheellinen keskustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta baarista, en tosin tiennyt varallisuutta kuin vasta sitten kun seurusteltiin jo kunnolla.

Vierailija
24/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 09:46"]

Netistä silloin kun hän oli vielä pienipalkkainen.

[/quote]

Samoin minä. Ja en tullut ajatelleeksikaan, että tuosta muutamien vuosien kuluttua hän tienaa.. no, paljon.

Vierailija
25/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä mä löydän hyväpalkkaisen miehen, jonka varoja voisin kupata? Osaan hymyillä rikkaille miehille, meikata nätisti ja zumbaan laiskasti kaksi kertaa viikossa. Miehen täytyy sitten arvostaa näitä mun taitoja tosi paljon"

Vierailija
26/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tavattiin, rutiköyhiä opiskelijoita oltiin sillon tosin molemmat! Kävin opintojen ohella töissä, miehelle se ei ollut oikein mahdollista kesälomia lukuunottamatta (lääkäri). Silloin elettiin mun tuloilla, nyt pääasiallisesti toisinpäin :D

Vierailija
27/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas ap ja muut elintasonnostajat pyrkisi itse tienaamaan paremmin. Niin sitä sitten ehkä saattaisi mahdollisesti tavata niitä paremmin ansaitsevia miehiäkin, kun liikkuisi ns. samoissa piireissä.

Vierailija
28/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippileiriltä.. SIlloin hänellä ei tosin ollut vielä tuloja ollenkaan.

Vierailija
29/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyi

Vierailija
30/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 10:30"]

Jospas ap ja muut elintasonnostajat pyrkisi itse tienaamaan paremmin. Niin sitä sitten ehkä saattaisi mahdollisesti tavata niitä paremmin ansaitsevia miehiäkin, kun liikkuisi ns. samoissa piireissä.

[/quote]

No mihin sitä miestä sitten enää tarvitsee?

Vierailija
31/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastustapahtumassa tavattiin, tosin oltiin silloin varattomia teinejä kummatkin :) Alettiin olla yhdessä ihan muista syistä kuin rahasta, raha tuli vain mukavana yllätyksenä myöhemmin.

Vierailija
32/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolta, aloitimme opinnot samassa pääaineessa samaan aikaan. Tai no, mies ei ehkä ole av-kriteereillä hyväpalkkainen, mutta keskivertoa paremmin tienaava kuitenkin.

Vierailija
33/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana. Itse opiskelin terveydenhoitajaksi, hän kauppakorkeakoulussa. Rahalla ei ollut mitään tekemistä sen kanssa, että häneen rakastuin. Eikä ole edelleenkään. Ottaisin mieheni vaikka köyhänä.

Vierailija
34/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin kyselyihin on aina ollut tapana vastata naisille että ilmoitus sexwork.nettiin ja hinta tarpeeksi korkealle. Voitte olla varmoja ettei yksikään köyhä tule kahta kertaa vastaanotolle.

Vierailija
35/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäisin kaukaa ne, jotka joko suoraan tai liian ilmiselvästi rivien välistä yrittävät tuoda esiin hyvätuloisuuttaan tai varakkuuttaan, elvistelevät jollakin autollaan ja hirmuhienoilla harrastuksillaan ja kelloillaan. Yleensä nämä ovat joko kaikkea muuta kuin varakkaita tai eivät ole varakkaita kovin pitkään tai ainakin päivittävät naisensakin samassa tahdissa auton kanssa eli parin vuoden välein viimeistään.

Oman hyvätuloiseni löysin hänen ollessaan vielä ihan pee aa. Opiskeltiin, ei ollut taustalla mitään suvun rahoja eikä perintöäkään tule koskaan mistään suunnasta tulemaan, mutta vaikutti fiksulta ja säästeliäältä. Opiskelualasta olisi voinut päätellä, että palkka tulee joskus olemaan ihan keskivertohyvä. Se olisi riittänyt minulle mainiosti, koska itsekin olen ihan hyvin palkattu. Pitkään olin itse se paremmin tienaava, mutta nyt on mies ajanut tuplasti ohi :)

Vierailija
36/58 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sisäpiirin tietoa :)?

Vierailija
37/58 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tuskin oisin kiinnostunut

Vierailija
38/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen ystävä toimi välimiehenä ja käski tulevaa miestäni kirjoittamaan mulle sähköpostia. Mies oli aluksi vastustellut, mutta ystävä jaksoi kauan jankata, että kannattaa kirjoittaa. Itse en tiennyt tästä mitään. Asuimmekin eri maissa.

Kun lopulta mies kirjoitti, jokin vain kolahti saman tien. Nopeasti tuntui, kuin olisin tekemisissä parhaimman ystävän kanssa. Mies aina välillä vitsaili olevansa "tällainen köyhä duunari." Itsekin olin pienituloinen opiskelija, aina välillä elin pelkästään 260 euron opintotuen varassa. En pelästynyt siis ajatusta pienituloisesta miehestä, ainoastaan huolestuin, miten pienituloisen miehen kanssa hoidetaan kulut lasten tullessa perheeseen ja pystyinkö olemaan kotiäiti.

Mies tuntui todella hyvältä ja taloudellisesti niukka elämä ulkomailla hänen kanssaan ei pelottanut; mies oli veitsen terävä älyltään, syvällinen, hauska, empaattinen, konservatiivinen, puhui muista kunnioittavasti, myös entisistä naisystävistä; halusi elämältä samoja asioita ja oli vieläpä hyvännäköinen.

Kirjoittelu jatkui ja kun tapasimme, menimme parissa päivässä kihloihin ja parin kk jälkeen naimisiin. Sitten muutin miehen perässä toiselle puolelle maapalloa. Olin parikymppinen ja rakastunut, tuskin tunsin miestä tosielämässä. Mies kolmekymppinen. Oli vain vahva tunne, että en tule katumaan, että tulen olemaan onnellinen hänen kanssaan.

Naimisiin mentyä selvisi miehen raha-asiat: kova palkka, useita tilejä useammassa maassa, sijoituksia, säästöjä, perheellä useita kiinteistöjä, hän osa-omistajana. Mies työskenteli aluejohtajana ja on arvostettu sekä työelämässä, että yliopiston puolella. 

Naimisiin mentyä mies antoi kaiken mun käsiini tasavertaisesti. Lasten myötä jäin kotiäidiksi ja mies on koko ajan huolehtinut, etten "jää tyhjän päälle" tulevaisuudessa. Takana kohta vuosikymmen yhdessä ja on tultu koettua aika paljon jo eri maissa asumisen myötä. Ihanaa olla yhdessä.

Tällä tavalla mä sitten löysin sen hyvätuloisen miehen ;) Uskallatko tehdä perässä? :D

Vierailija
39/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija piireistä kandee katsoa  esim jotka opiskelee, lakia, tekniikkaa, kauppakorkeessa, lääkiksessä.

Vierailija
40/58 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista iskin