Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla hyväpalkkainen mies. Mistä hänet löysitte ja miten iskitte?

Vierailija
27.05.2006 |

aattelin vaihteen vuoksi aatella vain itteeni ja ottaa (jos saan) hyvä tuloisen ukon. Viis muusta! Oon kyllästyny nuihin komeisiin, mutta niin paskoihin ukkoihin!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ah niin rakkaan possun.

Vierailija
2/58 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosin aina uskonut häneen, enkä näköjään turhaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyväpalkkainen ei vielä ollut, vasta lukiossa.

Nyt vuositulot noin 150.000 euroa/vuosi + bonarit ja paranee vaan...

Vierailija
4/58 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvinnut toista iskeä.

Mutta jos haluat varakkaan miehen, niin mene esim city. fi sivuille, katso miesten käyntikortteja, peilikuvia tai kuvagalleriaa ja jos mielenkiintoinen tulee vastaan, niin ota häneen yhteyttä :) Kaikista parasta, että voit himasta käsin ottaa ensiaskeleen :D

Vierailija
5/58 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs onnisti.

Vierailija
6/58 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla hyvä koulutus (esim kauppis, oikis tms) ja hyvä duuni maineikkaassa firmassa. Käy esim iltaisin paikoissa Ravintolat ja iltapaikat) joissa pyörii varaakkaampaa väkeä ja/tai suomenruotsalaisia (Teatteri, Lux, Strindberg, Meccan lounge, Via...)

Vierailija
7/58 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joilla hyvä koulutus (esim kauppis, oikis tms) ja hyvä duuni maineikkaassa firmassa. Käy esim iltaisin paikoissa Ravintolat ja iltapaikat) joissa pyörii varaakkaampaa väkeä ja/tai suomenruotsalaisia (Teatteri, Lux, Strindberg, Meccan lounge, Via...)

Vierailija
8/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellistä

Vierailija
9/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun penkiltä lukiosta =)

Vierailija
10/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeenvaihtoimoituksella. Oli vastaajista köyhin ja vaatimattomin, mutta mukavimman ja rehellisimmän tuntuinen. En pettynyt.

Vierailija
11/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiöpubista. Viikset kaljavaahdossa.

Vierailija
12/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika horoja naisia täällä.

t. ekonomimies.

Vierailija
13/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin hyvä palkkaus luo turvaa, mutta itselleni se ei ollut mikään vaatimus. Löysin omani, tällä hetkellä vaativissa tehtävissä olevan DI-mieheni aikoinaan suomi24:sta. komeakin on! Ihmettelen tyyppejä, jotka valittaa ettei sieltä löydy ketään kunnollista. Itse treffailin montaa, joilla kaikilla ylempi korkeakoulututkinto tai sellaista opiskelemassa, sellaisia joka äidin unelmavävyjä muutenkin.

Vierailija
14/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2006 klo 19:45"]

aattelin vaihteen vuoksi aatella vain itteeni ja ottaa (jos saan) hyvä tuloisen ukon. Viis muusta! Oon kyllästyny nuihin komeisiin, mutta niin paskoihin ukkoihin!

[/quote]

Miksi et sano suoraan että rupeat huoraksi?

Vierailija
15/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut mitenkään kamalan hyväpalkkainen, kun hänet tapasin, mutta teki kovasti töitä uransa eteen ja hänellä oli hyvä/sopiva koulutus. Hän oli sillon ollut 5 vuotta samassa työpaikassa, koko ajan vähän edeten. Hänellä oli avioero takana, kun hän oli vaimonsa mielestä esim. liian pienipalkkainen kaikkien muiden huonojen ominaisuuksien lisäksi. 

No nyt hänellä on kaksinkertaistunut palkka siitä, mitä se oli meidän tavatessamme 7v sitten. 

Vierailija
16/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä silloin kun hän oli vielä pienipalkkainen.

Vierailija
17/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v ikäisenä teinidiskosta. Se että hoiti itselleen hyväpalkkaisen ammatin tuli vähän yllätyksenä, ei ollut ikinä ollut mikään lukumies...

Vierailija
18/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana samasta koulusta. Silloin oltiin ihan köyhiä.

Vierailija
19/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä tätä teidän ketjua... :) Oikeasti, eikö nykyaikana naisen tavoitteena pitäisi olla se, että ITSE saa hyväpalkkaisen työn. Eikä vain arvottaa miehiä pankkitilin perusteella. Eikö kysymys olisi parempi asetella niin, että mitä minä voisin itse tehdä tässä elämäntilanteessa, jotta alkaisin tienata paremmin? Vai tekisikö raha sittenkään onnelliseksi?

Itse tienaan ihan sopivasti. Kun mieheen tutustuin, hän teki hanttihommia ja tutkinto oli kesken. Mutta kun alettiin pikkuhiljaa rakentaa yhteistä elämää, hän innostui, laittoi koulun kuntoon, sai oman alan työpaikan ja siitä se ura alkoi urkenemaan, Jatkoi oma-aloitteisesti opiskeluja, mikä tukenut parempien työpaikkojen saamista, ja aikoo nyt seuraavaksi työn ohella ryhtyä tekemään väitöskirjaa.

Eli aika kotkaa lähteä sieltä baarista vamppaamaan miestä eruonkuvat silmissä. EI siitä tiedä, millaiseen suuntaan elämä menee. Ja nykyään varakkaat miehet ja naiset osaa pitää omaisuudestaan vaarin, tuskin ne antaa varattoman puolison levitellä seteleitä tuuliin.

Vierailija
20/58 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, köyhiä oltiin molemmat silloin, nyt enää minä.