Lue keskustelun säännöt.
Vinkkaa kiva ravintola Hgin keskustasta!
12.10.2010 |
Keskihintainen, mukava paikka, missä kaverin kanssa voi keskustella ja samalla nauttia hyvästä ateriasta. Ei aasialaista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaarna