Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksyisitkö miehen pilven polttelun sillointällöin?

Vierailija
12.10.2010 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oluen tai viskipaukun saa mun puolesta ottaa vaikka joka ilta, mut huumeet on eri juttu.

Vierailija
2/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholinkäytöstä en pidä, vaikka ei sekään mua haittaa jos pysyy satunnaisena ja kohtuudessa. Suopeammin mä silti suhtaudun satunnaiseen pössyttelyyn kuin satunnaiseen perseiden vetämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa se on ja jos kerran laiton niin pitäisi aikuisen ja fiksun ihmisen ymmärtää, että paskaa se on!

olen jopa parhaaseen kaveriini pistänyt kokonaan välit poikki, kun hän kertoi, että välillä polttelee! hyi hitto! en todellakaan halua olla narkkareitten kanssa tekemisissä!

Vierailija
4/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaen tietty että siiehn ei liity mitään ongelmia.

Polttelin opiskeluvuosina satunnaisesti (0-5 kertaa vuodessa) pilveä, ehkä siksi en pidä sitä niin pahana kuin esim. perjantaikännejä.

Vierailija
5/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuommoisesta saisin tietää. En hyväksy, en kertakaikkiaan.

Vierailija
6/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa se on ja jos kerran laiton niin pitäisi aikuisen ja fiksun ihmisen ymmärtää, että paskaa se on!

olen jopa parhaaseen kaveriini pistänyt kokonaan välit poikki, kun hän kertoi, että välillä polttelee! hyi hitto! en todellakaan halua olla narkkareitten kanssa tekemisissä!

Luulisi, että aikuinen ja fiksu ihminen ymmärtää, että alkoholi se vasta paskaa onkin. Jotain kertoo jo sekin, että alkoholin yliannostukseen voi kuolla, kannabiksen yliannostukseen ei.

Vierailija
7/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli olisi ainoa päihde. Siis itse mielummin siedän kolme kertaa vuodessa pilven polton kuin kerran kuussa kännit. En voi sietää humalaisia ihmisiä.

Vierailija
8/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa se on ja jos kerran laiton niin pitäisi aikuisen ja fiksun ihmisen ymmärtää, että paskaa se on! olen jopa parhaaseen kaveriini pistänyt kokonaan välit poikki, kun hän kertoi, että välillä polttelee! hyi hitto! en todellakaan halua olla narkkareitten kanssa tekemisissä!

Luulisi, että aikuinen ja fiksu ihminen ymmärtää, että alkoholi se vasta paskaa onkin. Jotain kertoo jo sekin, että alkoholin yliannostukseen voi kuolla, kannabiksen yliannostukseen ei.

luulis, että fiksu ja aikuinen ihminen osaisi lukea!

Vierailija
9/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholinkäytöstä en pidä, vaikka ei sekään mua haittaa jos pysyy satunnaisena ja kohtuudessa. Suopeammin mä silti suhtaudun satunnaiseen pössyttelyyn kuin satunnaiseen perseiden vetämiseen.

Kyllä kai jokainen tänä päivänä tietää että kannabis on vähemmän haitallista myrkkyä kuin alkoholi??? Jos alkoholi keksittäsiin tänäpäivänä sitä ei taatusti saisi myydä ja luokiteltaisiin huumeisiin. Itse olen absolutisti.

Vierailija
10/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilviveikot on yöks yöks.

Vierailija
11/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa se on ja jos kerran laiton niin pitäisi aikuisen ja fiksun ihmisen ymmärtää, että paskaa se on! olen jopa parhaaseen kaveriini pistänyt kokonaan välit poikki, kun hän kertoi, että välillä polttelee! hyi hitto! en todellakaan halua olla narkkareitten kanssa tekemisissä!

Ei kysynyt ap alkoholista, mutta mä jotenkin oletan että tämä henkilö ei ole pistänyt välejä poikki alkoholia käyttäviin läheisiinsä. Hieman tekopyhältä kuulosti tuo vaahtoaminen. Siksi tuo vertailu.

Vierailija
12/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai jokainen tänä päivänä tietää että kannabis on vähemmän haitallista myrkkyä kuin alkoholi??? Jos alkoholi keksittäsiin tänäpäivänä sitä ei taatusti saisi myydä ja luokiteltaisiin huumeisiin. Itse olen absolutisti.

Vierailija
13/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysynyt ap alkoholista, mutta mä jotenkin oletan että tämä henkilö ei ole pistänyt välejä poikki alkoholia käyttäviin läheisiinsä. Hieman tekopyhältä kuulosti tuo vaahtoaminen. Siksi tuo vertailu.

mun ystävistä... että eipä tarvitse pistää poikki...

Vierailija
14/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttaa!

Vierailija
15/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äly hoi älä jätä! =)

vähän avata tätä? Sehän on ihan fakta, että kannabiksen terveyshaitat ovat huomattavasti pienempiä kuin alkoholin.

Vierailija
16/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on laitonta.

Vaikka tiedostan kyllä sen, että esim. henkirikokset ovat ihan varmasti biljoona kertaa suuremmalla todennäköisyydellä alkoholin vaikutuksen alaisena kuin pilvessä tehtyjä.

Vierailija
17/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystävistä... että eipä tarvitse pistää poikki...

Veti perseet tai ei, miksi hyväksyt alkoholin kohtuukäytön mutta et kannabiksen kohtuukäyttöä? Kannabis kun on vaarattomampaakin.

Vierailija
18/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äly hoi älä jätä! =)

vähän avata tätä? Sehän on ihan fakta, että kannabiksen terveyshaitat ovat huomattavasti pienempiä kuin alkoholin.

etpä ole tainnut tutustua pahemmin aiheeseen...

Vierailija
19/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny nuorena sitä touhua ja olen KOKEILLUT itsekin.

Vierailija
20/30 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu kun alkoholin kanssa, kunhan ei liikaa polta tai juo niin mikäs siinä. Satuinnainen käyttö siis ok, pilvenkin suhteen.