Typerin joululahja on
Kommentit (32)
ei persoonallinen ollenkaan!
sama on Panda suklaat yms..
itse ostan erilaisia karkkirasioita mielummin :)
Ei niitä tule käytettyä. Ehkä kerran kokeilee, ja sitten toteaa että "tavallinen" on parempaa. Kaapissa pölyttävät kunnes ovat riittävän vanhoja poisheitettäviksi.
Lahja on lahja. Typerin voisi olla ehkä sellainen joka on ostettu velvollisuudentunnosta ja siitä halutaan kiitosta mutta se ei ole lahja.
joka ei sovi saajalleen mitenkään.
-Halpahallin ryppyvoide (purkin tekstit vain viroksi)
-Dieettikokki-kirja laihdutusohjeineen (olin perussairauteni vuoksi jo valmiiksi alipainoinen, mitä lahjanantaja oikein ajatteli?)
Me ainakin tykätään laittaa valoja ja koristeita, enkä koe lainkaan inhottavaksi, jos saataisiin lahjana tuollaisia lisää. Tietenkin olisi kiva, ettei olisi mitään mautonta, mutta joku tyylikäs kynttelikkö käy hienosti!
Samoin tykkään kynttilöistä, koska joudun ostamaan niitä aina talvella lisää. Ollaan siis myös kynttiläihmisiä.
Kahvi on aika perineinen, mutta onhan sekin hyödyllinen.
Itse noista voisin viedä kahvin mummulle ja kynttilän kenelle tahansa. Yleensä lahjakynttilä on joku "merkkikynttilä" tyylin Pentikin.
Itse sain kerran sellaisen tuikkulasin josta oli irronnut pala pois. Minusta on vähän ajattelematonta antaa rikkinäinen lahja.
veljellä ei ole saunaa
tämä oli TYPERÄ lahja!
Syötävät, juotavat, kynttilät, rasvat jne :). Laittakaan tänne tulemaan, jos ette ite tykkää.
niin sellainen, joka ei sovi saajalle ollenkaan. Pätee kyllä kaikkiin lahjoihin.
Oma tyttäremme sai 3-vuotiaana isovanhemmiltaan Kreikan-tuliaisina aivan ihanan nuken, jolla olisi tahtonut leikkiä hetimiten.
Harmi vain, että se oli posliininukke ja tarkoitettu vain ja ainoastaan katsottavaksi sekä hyllyssä tai kaapissa pidettäväksi.
En varmaan koskaan unohda tytön suurta pettymystä, kun hän haikein mielin katsoi sitä uskomattoman kaunista nukkea ja isot kyyneleet poskillaan kysyi mummiltaan hiljaa vain, että "eikö sillä voikaan leikkiä?", johon mummi totesi, että ei voi, koska se on tarkoitettu sinun ensimmäiseksi keräilynukeksesi ja jos sinä leikit sillä, niin se menee rikki, koska se on posliinia.
Harvoin minua riipaisee sydämestä oikein kunnolla, mutta silloin todella teki.
Tyttö on nykyään tokaluokkalainen ja on aikapäivät sitten unohtanut nuken olemassaolon, mutta halusinkin tässä vain tuoda esiin pienen esimerkin siitä, miten voi käydä, kun lahja on täysin epäsopiva saajalleen.
Jos ajatusta ei ollenkaan mukana. Esimerkkinä, vaikka että autoton ja kortiton ihminen saa lahjaksi jääskrapan ja autoharjan.