Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mari Perankoski: "tyhmin kansanosa kirjoittelee keskustelupalstoilla"

Vierailija
12.10.2010 |

Aamuradiossa oli tuolta mieltä.

Olemmeko me sitä tyhmintä kansanosaa?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä keskustelussa noin vuosi sitten osanottajat olivat selkeästi fiksumpia kuin minä, en edes viitsinyt osallistua kun koin etten yllä heidän tasolleen. Tosin saattoi olla osin lumetta, en ehkä tuntenut heidän alansa jargoniaa riittävästi.

Itse olen FM, väitöskirja jäi kesken.

Vierailija
62/72 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo ohjelmastaan: Hän kertaa nauruun reveten kokemiansa noloja tilanteita kuvausvaiheessa. Mari pyöriskeli pakokauhun vallassa metrossa, jossa hän esitti Helsingin kaupungin liikennelaitoksen matkalippujen tarkastajaa.

– Sanoin ihmisille, että tarkastaisimme kaikilta kivespussit. Kaikki katsoivat suu auki. Luoja, että odotin hetkeä, jolloin metro pysähtyy ja pääsen tilanteesta pois. Tuli mielipuolinen olo ja hävetti aivan järjettömästi.

Hmm, ymmärtää sentään hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksut nauraa näille jutuille, ei kommentoi näihin. Fiksut on tällaisten palstojen yläpuolella. Tämä taitaa olla monille kova paikka myöntää. Pitkästä aikaa täällä piipahdin, mutta tulipahan taas motivaatiota sille, etten taas vähään aikaan tule :-). Heissulivei!

Vierailija
64/72 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksut nauraa näille jutuille, ei kommentoi näihin. Fiksut on tällaisten palstojen yläpuolella. Tämä taitaa olla monille kova paikka myöntää. Pitkästä aikaa täällä piipahdin, mutta tulipahan taas motivaatiota sille, etten taas vähään aikaan tule :-). Heissulivei!

päivystät täällä aamusta iltaan.

Vierailija
65/72 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo ohjelmastaan: Hän kertaa nauruun reveten kokemiansa noloja tilanteita kuvausvaiheessa. Mari pyöriskeli pakokauhun vallassa metrossa, jossa hän esitti Helsingin kaupungin liikennelaitoksen matkalippujen tarkastajaa.

– Sanoin ihmisille, että tarkastaisimme kaikilta kivespussit. Kaikki katsoivat suu auki. Luoja, että odotin hetkeä, jolloin metro pysähtyy ja pääsen tilanteesta pois. Tuli mielipuolinen olo ja hävetti aivan järjettömästi.

Hmm, ymmärtää sentään hävetä.

muuten ole läheskään niin hauska ja huvittava ohjelma kuin mitä etukäteen annettiin kovaan ääneen ymmärtää.

Ihan samaa liukuhihnasiirappi-hahhah-muka-huvittavaa kökköä kuin suurin osa muistakin "hassunhauskoista" suomalaiskomediasarjoista. Mainiota unilääkettä, tosin.

Vierailija
66/72 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksut ei viihdy täällä jo sen takia, koska täällä tulee pahalle tuulelle fiksut nauraa näille jutuille, ei kommentoi näihin. Fiksut on tällaisten palstojen yläpuolella. Tämä taitaa olla monille kova paikka myöntää. Pitkästä aikaa täällä piipahdin, mutta tulipahan taas motivaatiota sille, etten taas vähään aikaan tule :-). Heissulivei!

että ensin sanot, että fiksut eivät viihdy tällä palstalla, koska tulevat täällä pahalle tuulelle, mutta seuraavassa lauseessa jo fiksut osaavat nauraa tälle kaikelle.

Mua ärsyttää tällaiset maksiimit, että minäpä se olen ajatellut koko maailman valmiiksi, ja ne jotka ovat eri mieltä, ovat ääliöitä. Valitan, ei kuulosta kovin... fiksulta.

Vierailija
67/72 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksut ei viihdy täällä jo sen takia, koska täällä tulee pahalle tuulelle fiksut nauraa näille jutuille, ei kommentoi näihin. Fiksut on tällaisten palstojen yläpuolella. Tämä taitaa olla monille kova paikka myöntää. Pitkästä aikaa täällä piipahdin, mutta tulipahan taas motivaatiota sille, etten taas vähään aikaan tule :-). Heissulivei!

Vierailija
68/72 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se MP sanoi, että sketsejä pitäisi kirjoittaa porukalla eikä niinkuin hän, eli yksin. Eikö se sitten huomannut kirjoitusvaiheessa, että ne ovat täyttä kuraa? Miksi tuollaista pitää edes ottaa telkkariin? Aina kun koomikolla ei ole mitään sanottavaa mistään, tai hyviä ideoita, hän kertoo pelkkiä alapääjuttuja, niin kuin tuossa ohjelmassakin suurin osa on ollut ainakin ne pari kolme jaksoa mitä olen katsonut. Valitettavasti sellainen huumori ei ole kovin hauskaa muista kuin teineistä.

Vierailija
69/72 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on yhdentekevää, mitä muut minusta ajattelevat. Kuka muuten tämä Mari on, en tunne häntä?

Vierailija
70/72 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se MP sanoi, että sketsejä pitäisi kirjoittaa porukalla eikä niinkuin hän, eli yksin. Eikö se sitten huomannut kirjoitusvaiheessa, että ne ovat täyttä kuraa? Miksi tuollaista pitää edes ottaa telkkariin? Aina kun koomikolla ei ole mitään sanottavaa mistään, tai hyviä ideoita, hän kertoo pelkkiä alapääjuttuja, niin kuin tuossa ohjelmassakin suurin osa on ollut ainakin ne pari kolme jaksoa mitä olen katsonut. Valitettavasti sellainen huumori ei ole kovin hauskaa muista kuin teineistä.

Vierailija
71/72 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuradiossa oli tuolta mieltä. Olemmeko me sitä tyhmintä kansanosaa?

Kyllä taidetaan olla... Aikamoista tekstiä tännekin kirjoitellaan.

käsittääkseni ole ainoa netissä oleva keskustelupalsta.

Eli kaikilla muilla palstoilla kirjoittelevat ovat idiootteja, mutta tänne av:lle kirjoittelee vain fiksut ja filmaattiset? :D "En minä, mutta muut."

Vierailija
72/72 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikilla muilla palstoilla kirjoittelevat ovat idiootteja, mutta tänne av:lle kirjoittelee vain fiksut ja filmaattiset? :D "En minä, mutta muut."

vaan täälläkään ei kirjoita pelkästään tyhmät, vaan myös fiksut. Ihan niin kuin torilla on sekä tyhmiä että fiksuja ihmisiä sen mukaan, miten itse haluaa käsitteet määritellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan