Mari Perankoski: "tyhmin kansanosa kirjoittelee keskustelupalstoilla"
Aamuradiossa oli tuolta mieltä.
Olemmeko me sitä tyhmintä kansanosaa?
Kommentit (72)
ihan mahtavan huumoritajuista ja hauskasti kirjoittavaa jengiä! Kiitos siitä!
Toisin on Perankosken ohjelmaa katsoessani; saatan näitä ketjuja lukiessani joskus nauraa ihan ääneen, perankosken ohjelmaa ei jaksa edes katsoa:(
Ko. sketsiohjelma on todella huono, miksköhän? Tai paremminkin, mitenköhän niin huono ohjelma on päässyt tuotantoon?
tälle selvitykselle linkkiä? Jos ei,niin voi hyvin olla, että itse vaan muistelee joskus jossain nähneensä jotain,mikä jotenkin viittaa keskustelupalstoihin, en nyt ihan muista että mitä siinä sanottiin, mutta kyllä se tuki mun omaa mielipidettä..ja joo, jos kyse ei ole ihan oikeasta tutkimuksesta niin ei sillä selvityksellä tee yhtään mitään.
Jos ihmisiltä kysytään, kirjoittelevatko he keskustelupalsoille, moni "fiksu" ei kehtaa myöntää. En ainakaan itse tätä harrastustani julkisesti mainosta. Mutta nettikeskustelun halveksunta on vain yksi elitismin muoto. Tämäkin palsta on tyhmä ja älykäs kuin elämä ikään: tunkio, josta löytyy paljon helmiä :)
moni heti älähti. Ainakin täällä av:lla on oikeasti melko suuri osa tyhmää ja sivistymätöntä porukkaa. Joukossa on toki fiksujakin kirjoittajia.
moni heti älähti. Ainakin täällä av:lla on oikeasti melko suuri osa tyhmää ja sivistymätöntä porukkaa. Joukossa on toki fiksujakin kirjoittajia.
on aika huono päätelmä, nimittäin yksi kirjoittaja voi päivystää täällä vaikka koko päivän ja vastailla kymmeniin ketjuihin useita kertoja, ja siitä muodostuu kuva, että hyvin moni olisi tämän ihmisen kaltainen, vaikka hän edustaa vain yhtä ihmistä. Kyllähän täällä on paljon minun mielestäni typeriä mielipiteitä, mutta en voi tietää sellaisen kirjoittajan älykkyydestä tai lahjakkuudesta yhtään mitään.
Selvästikin tämä pitää paikansa kun näin moni heti älähti. Ainakin täällä av:lla on oikeasti melko suuri osa tyhmää ja sivistymätöntä porukkaa. Joukossa on toki fiksujakin kirjoittajia.
vähemmän älykkäästä kirjoittajasta! Ainoa argumentti on osuijaupposi/kalikkakalahti.
Ymmärrä nyt hyvä ihminen, että me kaikki emme ole täällä puolustelemassa omia puutteitamme, vaan toisilla meistä on mielipiteitä ja halua keskustella. Jos sun tapauksessa mielipide perustuu aina henkilökohtaisiin vajavuuksiin, älä yleistä sitä meihin muihin.
Kiitos.
siihen, minkä joka julkkis varmaan tietää, eli siihen, että näillä palstoilla mollaus ja "kritiikki" pääsee usein täysin käsistä. Siitä ala-arvoisesta tekstistä varmaan vastaavat, jos eivät automaattisesti tyhmät, niin jostain muusta ongelmasta kärsivät ihmiset. Todella harkitsematonta tekstiä suolletaan, juuri sellaista mitä ei välttämättä ääneen kehtaisi sanoakaan.
mielipiteitään eivätkä edes keskustella sanan varsinaisessa merkityksessä. "Keskustelu" on heille pelkkää väittämistä ja omien mustavalkoisten mielipiteiden tuputtamista. Tai sitten kopioidaan tänne väritettynä jotain netin huuhaapalstoilta omaksuttua p...kaa. Sellaista henkilöä ei pysty kovin fiksuna pitämään.
Ymmärrä nyt hyvä ihminen, että me kaikki emme ole täällä puolustelemassa omia puutteitamme, vaan toisilla meistä on mielipiteitä ja halua keskustella. Jos sun tapauksessa mielipide perustuu aina henkilökohtaisiin vajavuuksiin, älä yleistä sitä meihin muihin.Kiitos.
on akateemisesti koulutettu ja tienaa ainakin 50 000 vuodessa.
että jos mä sanon, että lähihoitajat on tyhmiä ja rumia, ja ne puolustautuu tai on eri mieltä asiasta, niin se tarkoittaa, että mä olin oikeassa? Tai jos sanon, että tyttölasten äidit on kaikki ylipainoisia, niin sekin pitää paikkansa, mikäli joku väittää vastaan? Outoa logiikkaa mielestäni.
Mistäköhän se Mari edes tietää keskustelupalstojen tasosta, jos ei niillä koskaan käy, kun ne ovat niin tyhmiä? Lienee googlettanut nimensä, ja tuloksissa lukee "huono näyttelijä, hirvee ohjelma suomi24" jne.
Mä oon akateemisesti koulutettu, mutta mun talouspolitiikka on mallia tuulen huuhtoma perse.
Yliopistokoulutus ei aina - tai useinkaan - tarkoita hyviä tuloja.
ei fiksut keskustelupalstoilla viihdy, tällaisilla viihteellisillä palstoilla ainakaan. Tai sitten pitää olla tosi yksinäinen.
Mä oon akateemisesti koulutettu, mutta mun talouspolitiikka on mallia tuulen huuhtoma perse. Yliopistokoulutus ei aina - tai useinkaan - tarkoita hyviä tuloja.
yhteiskunnallista keskustelua käydä.
Järkyttävän tyhmää porukkaa täällä tuntuu käyvän, se on ihan taivaan tosi. Kyllä mä luokittelen tyhmiksi kaikki rasistit, merkkivaatteiden perässä juoksijat ja naapurin tekemisten kyttääjät. Puhumattakaan niistä, jotka menettää mielenrauhansa jostain sukulaisen sanomisista.
Tätä lausetta varten Marin on tarttenut surffailla nettikeskusteluissa, pitkän kokemuksen tulosta, pahimmillaan ei ole koskaan nettikeskusteluja käynyt.
Joskus puolustus on paras hyökkäys? Ehkä Marin omat mielipiteet on semmosia joihin ei saa kannatusta?
Harmi vaan että aikuinen ihminen on noin kalkkiintunut ja huumorintajuton.
Itse en menisi tuomitsemaan kaikkia ihmisiä tyhmäksi ainoastaan sillä että kuluttaa luppoaikaa netissä tai käyttää tuulipukua, mutta miten vaan.
yhteiskunnallista keskustelua käydä. Järkyttävän tyhmää porukkaa täällä tuntuu käyvän, se on ihan taivaan tosi. Kyllä mä luokittelen tyhmiksi kaikki rasistit, merkkivaatteiden perässä juoksijat ja naapurin tekemisten kyttääjät. Puhumattakaan niistä, jotka menettää mielenrauhansa jostain sukulaisen sanomisista.
fiksu ihminen ei nimettömänäkään kirjoittele mitä sattuu ei fiksut keskustelupalstoilla viihdy, tällaisilla viihteellisillä palstoilla ainakaan. Tai sitten pitää olla tosi yksinäinen.
Se, että käy jossain keskustelupalstoilla, ei tarkoita sitä, että kirjoittaa mitä sattuu.
Aamuradiossa oli tuolta mieltä.
Olemmeko me sitä tyhmintä kansanosaa?
ei fiksut keskustelupalstoilla viihdy, tällaisilla viihteellisillä palstoilla ainakaan. Tai sitten pitää olla tosi yksinäinen.