Miksi te syötte tylsästi? Nauttikaa elämästä ja syökää
herkullista ruokaa. Laittakaa kauniisti ruoka esille, kattakaa pöytä nätisti ja satsatkaa laadukkaseen
Kommentit (17)
ap esimerkkejä, mitkä mielestäsi ovat tylsiä ruokia. Ja miksei ne tylsätkin ruuat ole ihan yhtä herkullisia kuin "paremmat"?
Täällä on tosi usein näitä aloituksia, joissa kysellään syömisiä tai ihmetellään ruokailutottumuksia, miksi ihmeessä se jotain häiritsee että toiset syövät erilaista ruokaa kuin itse?
Siitä olen samaa mieltä, että edes kerran viikossa (yleensä sunnuntaina meillä) on kiva kattaa pöytä vähän paremmin. Arkisin syödään "arkisemminkin".
Meillä ainakin nautitaan elämästä, katetaan pöytä kauniisti ja satsataan laadukkaisiin raaka-aineisiin... myös silloin kun syödään ihan sitä tavallisen tylsää makaronilaatikkoa.
Nautin ruuanlaitosta ja tykkään tehdä ihan tavallisesta kotiruuastakin maukasta ja laittaa sen kauniisti esille. Ei ruuan tarvitse olla mitenkään erikoista (pihviä, viinikukkoa yms.) että siitä voi tehdä mastiuvan makuista ja kivan näköistä!!
Mä en nauti ruuasta, se on vain välttämätön asia elämässä. Ihan kiva on maistella ulkomailla uusia makuja tai käydä ravintolassa mutta jos ruuan voisi korvata pillerillä niin varmasti tekisin sen. Tokihan syön mieluummin hyvää ruokaa ja nautinkin siitä mutta en saa mitenkään erityisen hyvää mieltä hyvästä ruuasta.
yhtään enempää kuin tarvitsee. Äidille jää aikaa olla seurassa toisten...
...mutta jos ruuan voisi korvata pillerillä niin varmasti tekisin sen. ...
Olisipa mahdollista, että nukkumalla vuorokauden putkeen saisi valvoa kolme vuorokautta putkeen. Ehtisi tehdäkin joskus jotain...
meilläkin tulossa herkullinen tuoksu miekkakalasta.
Eilen oli tryffeleitä ja hanhen maksaa,mmmmm.
Nyt tein eilen kalavuokaa 3 eri kalasta ja katkiksista, ja tänään teen rosmariinilammasta + höppeet. Viikolla teen sit laatikkoruokia tai jotain nopeaa. tai lämmitän ruokia pakasteesta.
sitä elämästä nauttimista, vaan muunlaiset asiat. Olisiko sitten pakko vääntää ja kääntää väkisin?
Tylsiä ruokia just nämä makaronilaatikot, potut ja lihapullat, makkarakeitto jne
ruokia ihan parhaasta päästä. Ruisleipää viipale vielä siihen mukaan .
eikä huvita kokota. Joskus sitten käyn ravintolassa syömässä kun tekee mieli.
Enkä koe elämääni tylsäksi, nautin siitä muilla tavoin kyllä.
Ensinnäkin "tylsät" ruoat voivat olla hyvinkin herkullisia. Inhoan ruoanlaittoa, mutta teen hemmetin hyviä lihapullia, vaikka itse sanonkin.
Toiseksikin kaikki eivät tosiaan nauti kattamisista ym. Mä katan pöydän hienosti juhlapäivinä. En muuten satsaa sen kummemmin kattaukseen. Ruoan makuun kattaus ei vaikuta.
Laadukkaista aineista voi tehdä niitä tylsiä ruokia. Laadukkaista aineista voi onnistua tekemään myös (jonkun mielestä) pahaa ruokaa. Itse en siedä esim. simpukoita.
Kolmanneksi... Piruako se sinua kaivelee miten ja mitä muut syövät? :D
Pitää joulunakin erottua ja syödä jotain vitun sisäfileitä kun supisuomalainen perunanenä nyrpistelee suvun perinneresepteille!
jos mulla just tänään sattuu olemaan ruokana spagettia ja jauhelihakastiketta ja kirjotan sen tänne, ei se tarkota että mä jokapäivä sitä söisin.
Ja sitäpaitsi, myös "tavallisen" ruan voi laittaa kauniisti esille. Meillä kyllä katetaan jokapäivä pöytä kauniiksi, onhan se kivempi syyäkkin kun on siistiä ja nättiä!
Ja jos nyt ajat tuolla tylsällä takaa sitä, että pitäisi aina syyä jtn shusia, intialaista tms. niin yhtä tylsiä ja tavallisia ne ruat on omassa kulttuurissaan!
Tylsiä ruokia just nämä makaronilaatikot, potut ja lihapullat, makkarakeitto jne
Usein laitan jotain tuollaista lapsille töiden jälkeen kun itse en ole nälkäinen (olen raskaiden lounaiden ystävä ja syön vain yhden lämpimän aterian päivässä). Viikonloppuisin meillä syödään aikuisten maun mukaan.
en pidä syömisestä ja käytän kokkaukseen mahdollisimman vähän aikaa
Pitää joulunakin erottua ja syödä jotain vitun sisäfileitä kun supisuomalainen perunanenä nyrpistelee suvun perinneresepteille!
Miten olet valmistanut sen?
mitä pitää syödä, että nauttii elämästä?