Jos rakastaa jotain, niin voiko ELÄMÄN ILO silti olla
joku täysin toinen henkilö. Henkilö, joka saa tuntemaan itsensä olevansa elossa. Siis että keltään muulta ei voi saada samanlaista tunnetta. Pliis vastatkaa!
Kommentit (11)
Toisen kanssa oltu neljä vuotta, toisen tuntenut kaksi vuotta. Ja tuoreempi suhde siis elämän ilo.
ap
Se toinen on sinun henkilökohtainen aurinkosi. Sen olen oppinut, että auringon läsnäolo riittää, etäälläkin. Auringon kanssa ei ole välttämätöntä elää yhdessä. Aurinko on energianlähteesi, tähtesi jolta saat voimia.
No mikäs se oma mies sitten on? Kuu?
joka tuntuu omalta myrtyneenä myttynäkin. Silloin kun elämän ilot ovat kaukana taivaissa. Kutsu vaikka Kuuksi jos siltä tuntuu.
No mikäs se oma mies sitten on? Kuu?
Se on se kuuluisa sielun kumppani, pidä kiinni jos olet löytänyt.
jos myös haluaa tätä sielunkumppaniaan seksuaalisesti, unelmoi tästä ja myös harrastaa seksiä tämän kanssa? Siis pettää miestään tämän sielunkumppanin kanssa? Ja tietää ettei tätä tunnetta tavoita kenenkään toisen kanssa. Ketä silloin rakastaa vai rakastaako ketään?
ei ap
Seurustelin nuorena erään miehen kanssa jonka kanssa tunsin ihan järettömiä tunteita, en fyysisiä oikeestaa, vaan henkisesti tunsin niin eläväni!!
No meillä ei jostain syystä synkannut vaan aina tappeluita. Erottiin ja kumpikin omalla tahoillamme löydettiin omamme.
Minä kumppanin, jonka kanssa tunsin kuuluvani yhteen vaikka erilaisia olimmekin. Hän kumppanin jonka kanssa on luultavasti onnellinen. En vuosiin osannut tämän miehen kanssa olla samassa paikassa.
No nyt jokin aika sitten tapasimme ja olimme perheinemme yhdessä. MMinä tunsin taas eläväni, siis hyvin outo olo, tunsin itseni naiseksi, arvokkaaksi, kauniiksi. Tiedän että mitään ei ole kummallakaan. Sitä tunnetta ei voi verrata rakkauteen, niin kuin nainen miestä kohtaan tuntee.
Pohdin ensin itsekseni tätä ja sitten avauduin miehelleni. Puhuin suoraan että haluaisin samat fiilikset miehenikin kanssa. :) no nyt olen käsitellyt asian ja tullut siihen tulokseen että tämä toinen mies on samalainen kuin minä, tai isäni ja tunteet ovat jostain varhaislapsuudesta, itsensä hyväksymisestä.
Nyt kaikki on hienosti ja olen saanut rauhan. mieheni kanssa tunnen myös vihdoin eläväni.
sun elämäsi ilo ja onni ja autuus on kiinni ihan vain susta itsestäsi, ei kenestäkään muusta.
Ihan oikeasti kiinnostaisi tietää. Ja tunne on molemminpuolinen, ollut jo pari vuotta.
sun elämäsi ilo ja onni ja autuus on kiinni ihan vain susta itsestäsi, ei kenestäkään muusta.
yhtään pääsin perille ajatuksistasi, vastaan kyllä. Eri ihmisiä kohtaan tuntee erilaista rakkautta, vertaa vaikka naisen rakkautta mieheensä ja lapsiinsa. Lisäksi ihmisiä kohtaan on paljon muita voimakkaita tunteita, ristiriitaisiakin, ja tunteita voi olla vaikea eritellä.
No saiko tästä sepostuksesta nyt selkoa, en tiedä. Pakko mennä nyt nukkumaan, ei filosofia/psykologia oikein enempää aukea tähän aikaan.