Kumpi tärkeämpi? Mies vain lapsi?
Ajattelin kysyä teidän mielipidettä. En tiedä missä elämäntilanteessa elätte jne.
Kysyisin kuitenkin että oletteko onnellisempia kun teillä on mies rinnalla vain se että teillä on lapsi eikä miestä? Jos joutuisitte jomman kumman valihtemaan ( vaikka tyyliin tilanne mies lähtee jos et tee aborttia) tai sitten että mies on tasapainoton ja lapsi kärsii mutta itse uskot hänen muuttuvan? Jäisitkö tilanteeseen että saat pitää miehesi vain lähdetkö pois että lapsi saa onnellisen lapsuuden?
Ihan mielenkiinnolla odotan vastauksia. Ihmisiä on monenlaisia, joten erilaisia mielipiteitä otetaan vastaan.
Kommentit (19)
En ikinä olisi voinut edes ajatella aborttia miehen vaatimuksesta. Onneksi ei tullu sellaista.
Tasapainottomasta miehestä olen harkitsemassa eroa. Tai ei tuo tasapainoton ole, minulle soveltumaton "vain". Tällaista äitiä eivät lapseni ansaitse.
Mutta sinun pitää miettiä mikä sinulle on tärkeämpi, siinä en voi auttaa.
voisi olla sinulla kaksi kuukautta ja sitten lähteä.
Miestä voi rakastaa koko sydämellään, lapsia rakastaa jokaisella solullaan ja vieläkin enemmän.
Miestä voi rakastaa koko sydämellään, lapsia rakastaa jokaisella solullaan ja vieläkin enemmän.
Niinpä, se on se meihin äitien geeneihin sisäänrakennettuna, se että sama vaikka mitä oma lapsi tekisi, niin sitä rakastaisi aina!!
Kiitos mielipiteistä. Itselläni on vuoden ikäinen lapsi ja odotan toista. Miehen kanssa erosin. Hän on alkoholisoitunut, lapsellinen omaan napaansa katsova ja varsin tasapainoton yksilö. Aborttia hän on pyytänyt mutta en siihen suostu.
Joitakin ihmisiähän on että he mielummin tekevät abortin kunhan saisivat miehestä pitää kiinni. Luuleevat raukat että eivät pärjää ilman miestä.. mutta heilläkin taitaa olla jotain ongelmia silloin?
että olisin helvetin onnellinne ilman noita pentujakin.
lapsi on ainutlaatuinen, aikuisesta riippuvainen. Aikuinen mies pärjää kyllä aina, mutta oma käyttäytymiseni ja ratkaisuni vaikuttaa lapseen aina. lapsella on tulevaisuus edessään, ja siihen kannattaa sijoittaa.
mutta valitsen lapsen.
Aborttia en tee, mies olkoon omillaan sitten jos lasta ei halua jonka on laittanuyt naisen kanssa aluilleen.
Tasapainottomuudesta sen verran, että voin kyllä aikani yrittää auttaa pääsemään ehkä tasapaijnoiseen elämään kiinni mutta kaikella rajansa kuitenkin ja tietty lasten kanssa.
Lasten etu kaiken edelle kuitenkin.
Jouduin kerran tekemään abortin miehen uhkailun ja painostuksen edessä.En toivu siitä koskaan.En siis suosittele.
Kiitos mielipiteistä. Itselläni on vuoden ikäinen lapsi ja odotan toista. Miehen kanssa erosin. Hän on alkoholisoitunut, lapsellinen omaan napaansa katsova ja varsin tasapainoton yksilö. Aborttia hän on pyytänyt mutta en siihen suostu.
Joitakin ihmisiähän on että he mielummin tekevät abortin kunhan saisivat miehestä pitää kiinni. Luuleevat raukat että eivät pärjää ilman miestä.. mutta heilläkin taitaa olla jotain ongelmia silloin?
Hei, minulla lähes identtinen tilanne sinun kanssasi..erosimme miehen päihdeongelman takia ollessani raskaana toistamiseen. Päihdeongelma alkoi esikoisen ollessa 1v, jolloin olin jo uudelleen raskaana. Miestä kiinosti sen verran pään sekoittaminen ettei minulla edes ollut vaihtoehtoa. On toki raskasta olla yksin lasten kanssa, mutta en hetkeäkään kadu. Pyhitän mieluusti elämäni lapsille :)! Voimia sinulle!!
lapset ovat aina tärkeitä
t. eroava
En ole onnellinen miehen kanssa, mutta näillä eväillä nyt vaan mennään. Mies on minulle ilkeä, mutta lapselle ei. Jos nyt tulisin raskaaksi tekisin heti abortin.
Ehdottomasti lapset. Tosin toivon, etten joudu koskaan noiden valilla valitsemaan, mutta jos valita pitaisi, niin valitsisin lapset.
missään tilanteessa lasten edelle.
Ihmettelen vaan niitä miehiä jotka pystyvät elämään ilman lapsiaan. Ja valitsevat ennemmin toisen naisen tai vapauden tai ryyppämisen jne oman lapsen edelle. Katuvatko he sitä joskus?
Itse yh:nä olen hirmu onnellinen lapsesta ja tulevastakin. Isää ei kiinnosta pahemmin lapsen näkeminen eikä varsinkaan tulevan pahemmin. Haluaa olla kaveri isä..
-ap-
Jos pitäisi valita että olisiko mulla mies muttei lapsia vai lapset muttei miestä niin ilman muuta mieluummin olisin kahden lapseni yh.
Sillä on jos pitäisi NYT valita että syntymätön lapsi vai mies, niin ottaisin miehen. Koska lapsia en halua enää (ja tämä asia on hoidettu steriloinnilla).
Mutta jos taas pitäisi valita jo olemassa oleva lapsi vai mies, niin enhän toki voisi alaikäistä lasta miehen takia hylätä.
lapset valitsin, erittäin helppo ratkaisu.
jos tilanne olisi raskaana/mies... valitsisin raskauden. en pystyisi enää olemaan miehen kanssa joka vaatisi raskauden keskeytystä. sen keskeyttäminen pitäisi olla jokaisen oma valinta.