Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen helvetin pahalla tuulella! MURRRRRRRRRRR

Vierailija
10.10.2010 |

Kämppä on kuin kaatopaikka, romua ja lastenvaatteita jo nurkassa menossa johonkin suuntaan! Prkl! Kaikki lähtee kohta uffeen saakeli, tulen hulluksi!!!!!!!!!!! o_O

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perkele, aamulla kun herättiin niin TAAS koti kun kaatopaikka! muutenkin koko yö mennyt valvotessa kun hampaita tulee lapselle!!!! PRKL! milloin saan levätä? hä? vittu! =)))

Vierailija
2/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo siivosin äsken ja kohta lisää. Huomenna tytön synttärit ja tuntuu, et puuttuu jotain syömistä vielä. Peeaa oon ja naama täynnä finnejä ja hiukset rasvottuu kun lopetin pillerit.

Nyt en tiiä uskallanko käyttää yasmin-pillereitä enää jos niissä on se veritulpan riski suurempi kuin muissa tai jotain tuollaista!!

Mulla on PMS!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuten Yasminet on ihan paskoja! mulla ollu harmonet käytössä ja ne on aikas hyvät =)

pitäiskö huutaa? tai en nyt ainakaan viitsi kun lapsi nukkuu, vihdoinkin!

t:2

Vierailija
4/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne on paskoja.. mulla ne on toiminu ihan hyvin, se veritulppariski alko nyt vaan pelottaa..

Mut tätä hiusten rasvottumista en enää kestä!!

t.4

Vierailija
5/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireita! siis kaikki maailman sivuvaikutukset!

nyt vaan apteekkiin ostamaan shampoo rasvaisille hiuksille... ja kun laitat hoitoainetta niin laita VAAN latvoihin, älä koko päähän!

oletko muuten miettinyt minipillereitä? niissä vissiin aika pieni veritulppa riski... mutta niitä pitää muistaa ottaa tasan samaan aikaan ja käyttää 24/7... kai.. tai kierrukka/laastari...

Vierailija
6/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä muista!! :D

En oo miettiny noita pillereitä, kun taidan lopettaa seksin harrastamisenkin kokonaan kun ei enää kiinnosta "tapailla" sitä yhtä miestäkään.

En oo huomannu mitään sivuvaikutuksia, yhtä hullu oon pillereiden kanssa ja ilman

t.4

Vierailija
7/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lopetetaan sekstaaminen, ku ei muakaan kiinnosta,lapsi tehty eihän sitä enää tarvitse harrastaa? =)

se on muuten ihanaa järkätä juhlia kun on PA!!! kokemusta on! ohhoh! no jospa sitä isona rikastuis? eli ei koskaan, ellei... lottovoitto tule =)

sitä odotellessa...

kakkonen

Vierailija
8/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harmonetin kanssa en ole niiin hullu, vähän vain...

Vierailija
9/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mini pill-nimisiä minipillereitä. Ovat paljon edullisempia kuin muut minipillerit/e-pillerit (8.40e/3kk). Ovat myös omasta mielestäni parempia kuin muut (vähemmän sivuoireita). Ainoa haitta että pitää muistaa ottaa tosi säännöllisesti.

T. joku jota vitutti toissapäivänä niin paljon että tuntui että kuolee siihen paikkaan. Nyt jo hivenen parempi fiilis.

Vierailija
10/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu hulluus katoavan. Juu kerran lapsi on saatu niin siihen on sitten luonnollista päättää seksielämä.

Mulla on kakku, sipsejä, poppareita, karkkia,täytepatonkia,juomat.. jotain suklaista tms puuttuu??

No hitto voisin ottaa noita minipillereitä, mutta jaksa lähtee minnekään lääkärille :((

t.4

Vierailija
11/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempaan mieheen. Aarrggg, kun olen jo keski - ikäinen (42), ei tällaisella ole mitään mahdollisuuksia 31 vuotiaaseen komeeseen mieheen. Ollappa saman ikäinen, tuossa iässä minäkin olin kaunis ja haluttava, nyt on maan vetovoima tehnyt tehtävänsä + kaksi synnytystä. Onneksi lapset ovat ihania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän